Voi julmameininki!Macco kirjoitti:Kaksi vettä jäillä, joista en tosin maksanut mitään. Muuten:

Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minä taas päätin eilen aloittaa tipattoman tammikuun viettämisen. Pakkohan sitäkin on kokeilla.Jamac kirjoitti:Voi julmameininki!Macco kirjoitti:Kaksi vettä jäillä, joista en tosin maksanut mitään. Muuten:
![]()
![]()
Ihan käsittämätön huurteisenhimo iski kun tuon näki, voe että ku sais hörpätä oikein pitkään tosta!
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Zipe »
Ibuprofen - Ratipharm 100 tablettia 400mg alle 5€ ilman reseptiämasamainio kirjoitti:Halpaa kun saippuakuriton kirjoitti:Reseptillä 30 tablettia 600mg Buranoita maksoi vaivaset 4,91 ..että nää ne halpoja vasta olivat. 8)Jamac kirjoitti:10 kipaleen varmuusvaranto ibuprofen-ratiopharm billereitä. Hinta alle kaksi euroa, verrattuna vaikka burnoutdarraan, siis buranaan, mikä maksaa alle neljä euroa.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Vieläkös Zipe oot tolpillas noitten parin päivän jälkeen?Zipe kirjoitti: Ibuprofen - Ratipharm 100 tablettia 400mg alle 5€ ilman reseptiä+ kyytipojaksi Maxalt 10mg 6kpl ja Pronaxen 500mh 30kpl. (35€ reseptillä).
Eiköhän näillä taas pari päivää mennä
Viesti Kirjoittaja iso paha S »
Johan tässä tuota luurien ostoa on tullut pari vuotta mietittyä. Meinasi noiden lisäksi vielä tulla iPhone hankittua, mutta sentään sain jotain jarrua pistettyä päälle.carnice kirjoitti:Syytäkin, luurit aivan loistavat. Ipodin kaikki sit jo tietääkiiso paha S kirjoitti:Sennheiser HD 25-1 II ja iPod Classic 80 GB - olen ihan taivaassa!!!
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
No on. Minä sorruin markettihintoihin akuutin tarpeen edessä, ja ostin moisen hintaan 34.90eur.Rooivalk kirjoitti:2 kpl Kingston Data Traveler 4Gb muistitikkuja, 17.90€/kpl. Muisti on "melko halpaa" tällä hetkellä...
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »