Tein sitten Levytyökalulla levytiedoston Time Machinen kopioimasta kansiosta joka sisältää käyttiksen sisältävät kansiot sun muut. Siirsin levytiedoston ulkoiselle ja koitin sitten palauttaa järjestelmää Levytyökalulla jonka huomasin mahdottomaksi. Kovan turhautumisen ja pitkän ajan koneen windowsmaisensekoilun päätteeksi päätin asentaa Tiikerin koneeseen. (ostin koneen käytettynä muutama viikko sitten, leopardilla testikäyttöön asennettuna, dvd:t eli lisenssi ei kuulunut kauppaan) Joten käynnistin sitten koneen Tiikeri-dvd:ltä. Ensimmäiseksi tulee teksti kielen valitsemisen jälkeen: "Varoitus, ohjelmaa ei voida asentaa tälle tietokoneelle." No, koitin sitten palauttaa tuota samaa levytiedostoa jonka olin varmuuskopiosta luonut tuon dvd:ltä löytyvän levytyökalun kanssa ja periaatteessa onnistuinkin, ei tullut virheilmoituksia, mutta kun sitten valitsin uudelleen käynnistyksen kiintolevyltä dvd:n sijaan kone lähti taukoamattomaan uudelleen käynnistysprosessiin jonka sain keskeytettyä pitämällä C:tä pohjassa jolloin aukaisi koneen dvd:ltä, siellä koitin uudelleenkäynnistystä taas taltiolta ja kone on nyt käynnistänyt itsensä uudelleen noin 7 kertaa tässä kirjoitellessa... Juuri äsken sammutin virtakytkimestä koneen kun alkoi pänniä aika lailla.
Onko ehdotuksia?
Mitä tehdä?
EDIT: Pahoittelen paikotellen sekavaa kielenkäyttöä ja hieman tuohtunutta viestin sävyä, alan olla melko väsynyt fiksailemaan tätä konetta käyttökuntoon.
Lähinnä isoimmaksi kysymykseksi nousee, miten saan asennettua tähän nyt Tiikerin? Olen yrittänyt tässä korjailla asiaa, mutta aikas tumpelona pahoin pelkään että olen vain sotkenut lisää asioita...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)