http://www.marmai.fi/mitamielta.jsp
ps. Jos osallistutte niin laittakaa perustelut ihmeessä tänne muidenkin nähtäväksi.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Viesti Kirjoittaja BlueTide »
Viesti Kirjoittaja Macco »
No ei se varmaan ongelma olisi, jos päättäisin, että haluan PC:tä käyttää. Vinoon kyllä katsottaisiin ja pitkään. Ja käytäisiin pitkiä keskusteluja aiheesta.Saltikov kirjoitti:Koska olet päättänyt asian etukäteen - vai? Onnekisi saan itse päättää mitä teen milläkin.... sitä saa suuttua itselleen jos tekee huonoja päätöksiä.Macco kirjoitti:Työnantaja pakottaa käyttämään Macciä. Suuttusisin, jos asia olisi toisin.
Viesti Kirjoittaja Saltikov »
Aina löytyy nitä jotka katsoo vinoonMacco kirjoitti:No ei se varmaan ongelma olisi, jos päättäisin, että haluan PC:tä käyttää. Vinoon kyllä katsottaisiin ja pitkään. Ja käytäisiin pitkiä keskusteluja aiheesta.Saltikov kirjoitti:Koska olet päättänyt asian etukäteen - vai? Onnekisi saan itse päättää mitä teen milläkin.... sitä saa suuttua itselleen jos tekee huonoja päätöksiä.Macco kirjoitti:Työnantaja pakottaa käyttämään Macciä. Suuttusisin, jos asia olisi toisin.
Mulla on kotona Mac, siitä voi päätellä jotain mieltymyksistä.
Viesti Kirjoittaja mikaha »
Viesti Kirjoittaja Saltikov »
Niin. iHilavitkutin ei ole työkone - pisteet hyvästä valinnasta 8)bandha kirjoitti:Duunissa kolme XP:tä, joista kaksi lahoaa vanhuuttaan käsiin ja 1,5 vuotta vanha läppäri, joka on täysi lelu. Insinöörien kanssa kun tekee töitä, niin eipä niitä vaihtoehtoja juuri voi olla.
Kotona iMac.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja jjm »
Viesti Kirjoittaja piipelipaapeli »
*Täysin identtinen vastaus*bandha kirjoitti:Duunissa kolme XP:tä, joista kaksi lahoaa vanhuuttaan käsiin ja 1,5 vuotta vanha läppäri, joka on täysi lelu. Insinöörien kanssa kun tekee töitä, niin eipä niitä vaihtoehtoja juuri voi olla.
Kotona iMac.
Viesti Kirjoittaja Jiiel »
Ai siitäkös romahtelevien rakennusten ja muiden teknisten ongelmien aalto johtuukin. Huonosti suunniteltu, huonosti tehty. Ne käyttää vääriä koneita!bandha kirjoitti:Duunissa kolme XP:tä, joista kaksi lahoaa vanhuuttaan käsiin ja 1,5 vuotta vanha läppäri, joka on täysi lelu. Insinöörien kanssa kun tekee töitä, niin eipä niitä vaihtoehtoja juuri voi olla.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”