Tällainen kuvanmuokainen iDock lisävaruste -dock myytävänä. Ei siis Applen oma, mutta toimii hyvin siis usb- telakkana. Mukaan tulee telakka/dock ja usb- kaapeli. Toimii ainakin varmasti 5G iPod Videolla, jolla olen tätä käyttänyt.
Luovun 10e sis. postit. Ota yhteyttä YV:llä tai tähän ketjuun!
Kuva:
Edit. Toimii näköjään myös hyvin Nanolla (koitin 1Gen Nanoa ja 2G nanoa)
Viimeksi muokannut Viizei, 30.1.2008 klo 20.14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TheKraken kirjoitti:Minun tietojen mukaan Touch ja iPhone ei sovi mihinkään noista vanhoista Dockeista.
Kyllä sopii, jos tuo rako ei vain ole liian kapea. Muutenhan tuon avulla synkkaus toimii normaalisti...
No kerropa miksei iPhone ja Touch sitten toimi esim. vanhempien ihan Applen omien Dockien kanssa?
Juuri tänään nimittäin selasin läpi Applen tukisivuja, kun varmistelin että kai Classic tuossa toimii. Kerrottiin että Touch ja iPhone ei toimi, kaikki muut iPodit kylläkin. Myös se kaveri joka tämän Dockin myi minulle kertoi syyksi että iPhone ei suostunut tässä toimimaan, vaan fiksusti oikein kuulemma ilmoitti että vaatii uudemman.
EDIT: Korjaus. Koskee näemmä vain iPhonea. Touch siis toiminee, jos sopii fyysisesti. Mutta Touchista ei saa videota ulos S-videolla Dockin avulla, vaikka muista uusista iPodeista saakin.
TheKraken kirjoitti:Minun tietojen mukaan Touch ja iPhone ei sovi mihinkään noista vanhoista Dockeista.
Kyllä sopii, jos tuo rako ei vain ole liian kapea. Muutenhan tuon avulla synkkaus toimii normaalisti...
No kerropa miksei iPhone ja Touch sitten toimi esim. vanhempien ihan Applen omien Dockien kanssa?
Juuri tänään nimittäin selasin läpi Applen tukisivuja, kun varmistelin että kai Classic tuossa toimii. Kerrottiin että Touch ja iPhone ei toimi, kaikki muut iPodit kylläkin. Myös se kaveri joka tämän Dockin myi minulle kertoi syyksi että iPhone ei suostunut tässä toimimaan, vaan fiksusti oikein kuulemma ilmoitti että vaatii uudemman.
Oman Universal Dockin (ei uusin malli!) kanssa pelaa niin iPhone, kuin Touchikin
Videoliitännät eivät tietenkään toimi, mutta audioliitäntä ja synkraus kyllä pelaa.
Kaikki toimivat, jos vain tuohon mahtuu. Ei kai touch ole paljoa 5.5Gen iPodia isompi? No, saan oman touchini maanantaina tai viimeistään tiistaina ja silloin voin koittaa.
Oman Universal Dockin (ei uusin malli!) kanssa pelaa niin iPhone, kuin Touchikin
Videoliitännät eivät tietenkään toimi, mutta audioliitäntä ja synkraus kyllä pelaa.
Minun Dock on tuon näköinen:
ELi vanhempi malli...
Jahas. No sitten minulla on pahasti misinformaatiota, mikäli olet siis oikeasti iPhonea tuossa istuttanut.
Jännä siis että ostin tuon Dockin myyjältä, joka sen iPhonen kanssa toimimattomuuden takia myi pois (myi niitä itseasiassa kaksikin). Kertoi vielä että iPhone oli oikein fiksusti kertonut, että ei tämmönen peli vetele että hommaas vähän tuoreemmat piuhat ja systeemit.