kyselyjä on nyt tullu sen verran että päätin laittaa ihan virallisen ilmoituksen pystyyn, jos tämä on väärällä osastolla (tässä kun ei myydä tuotetta vaan palvelua) tai rikkoo jotain sääntöjä niin saa siirtää / poistaa.
Eli jos omistat iPhonen mallia 1.1.2 / BL4.6 etkä halua käyttää *sim tms. -ratkaisuja tai et itse uskalla lähteä avaamaan puhelinta, mutta kuitenkin haluaisit käyttää kaikkia puhelinominaisuuksia niin minä voin avittaa.

Homma siis perustuu HW -"purkuun", eli puhelin avataan fyysisesti ja sitä kautta palautetaan BL4.6 -> BL3.9, jonka jälkeen voidaan softalla avata simlukitus jotta saadaan puhelin toimimaan millä tahansa simkortilla.
Tähän asti puhelimia on tullu tehtyä noin 15kpl, kaikki hyvällä menestyksellä, täysin toimivia sekä minimaalisilla jäljillä takakuoreen. Täällä foorumillakin on jokunen käyttäjä jolla on minun tekemä hw purku.
Kun saat puhelimesi takaisin, siinä on 3.9 bootloader ja jailbreakattu 1.1.2 -softa*, sekä kaikki tarvittavat modit tehtyä (ja testattu) jotta puhelin toimisi suomalaisella simkortilla ilman ongelmia. eli käytännössä heti käyttövalmis.
koko toimenpide kestää noin 2-3h.
* voin myös laittaa jailbreakatun 1.1.3 -softan mutta en suosittele sitä vielä tässä vaiheessa, se kun julkaistiin (dev team -versio) vasta viime yönä..
Jos siis kaipaat apua niin ota yhteyttä joko privalla tai gsm / mailii.
Hinta: 60e
Sijainti: Helsinki
Yhteystiedot:
Fredrik Lindblad
050-5419058
fredrik.lindblad (ät) zen.fi
Disclaimer:
Koska tämä on harrastepohjaista toimintaa niin toimitaan täysin omalla vastuulla -periaatteella.
iPhone on hyvin tiivis paketti ja takakuorta avatessa on mahdollista että siihen tulee jälkiä. näitä on kuitenkin tullu sen verran jo avattua että eipä juurikaan jää jälkiä enää. tähän hätään ei ole kuvia valmiista puhelimesta näyttää, mutta maanataina pitäis taas tulla pari puhelinta työn alle joten voisin napata pari kuvaa kuorista..
Tässä muutama esimerkkikuva valmiista puhelimesta: click