Iphonesimfreer-kimppatilaus, UK-kortteja, anyone? Kiire!
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
15 viestiä
• Sivu 1/1
-
Iphonesimfreer-kimppatilaus, UK-kortteja, anyone? Kiire!
Viesti Kirjoittaja Yaggo »
Moi,
iPhonea kovasti tekee mieli joten ajattelin pyytää siskoa lähettämään sellaisen Lontoosta. Ilmeisesti tällä hetkellä myytävät mallit ovat 1.1.3-versiota 4.6-bootloaderilla, joten tarvitaan modattu sim-kortti.
Onnistuuko juttu niin yksinkertaisesti, että tilaan UK Apple Storesta luurin sikäläiseen osoitteeseen josta se redirectataan mulle + tilaan iphonesimfreerin + jailbreakkaan + surffaan Saunalahden edgellä?
Onhan tämä kuvio ziljoonaan kertaan käyty läpi tälläkin foorumilla, mutta kun tilanne muuttuu vähän väliä ja muuttujia on melko monta, kaipaisin varmistusta jotta voin sitten syyttää jotakuta jos mulle jääkin käteen pelkkä tiili / kallis Touch.
iPhonea kovasti tekee mieli joten ajattelin pyytää siskoa lähettämään sellaisen Lontoosta. Ilmeisesti tällä hetkellä myytävät mallit ovat 1.1.3-versiota 4.6-bootloaderilla, joten tarvitaan modattu sim-kortti.
Onnistuuko juttu niin yksinkertaisesti, että tilaan UK Apple Storesta luurin sikäläiseen osoitteeseen josta se redirectataan mulle + tilaan iphonesimfreerin + jailbreakkaan + surffaan Saunalahden edgellä?
Onhan tämä kuvio ziljoonaan kertaan käyty läpi tälläkin foorumilla, mutta kun tilanne muuttuu vähän väliä ja muuttujia on melko monta, kaipaisin varmistusta jotta voin sitten syyttää jotakuta jos mulle jääkin käteen pelkkä tiili / kallis Touch.
Viimeksi muokannut Yaggo, 31.1.2008 klo 12.27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
-
Itse tilasin
Viesti Kirjoittaja lexyakuza »
Hei!
Eli omani tilasin 25.1.2008 eli perjantaina.
Tilasin ihan normaalisti apple storen sivulta veljeni osoitteeseen Briteissä. Sain viestin että puhelin on toimituksessa joten kaikki sujui hyvin.
Näyttää toistaiseksi olevan 1.1.2 version puhelimia (viikko 45) ainakin tuon puhelimen serialin mukaan, jonka laittoivat sähköpostitse.
Eli kannattaa nyt tilata mikäli varmasti haluaa tuon 1.1.2 vielä!
Sitten kysymys:
Onko kenelläkään myynnissä mitään Xsim korttia (valmiiksi ohjelmoitua)..esim. stealth, turbo x.sim jne.
Jos on niin ota yhteyttä, tilaisin jo tänään.
Eli omani tilasin 25.1.2008 eli perjantaina.
Tilasin ihan normaalisti apple storen sivulta veljeni osoitteeseen Briteissä. Sain viestin että puhelin on toimituksessa joten kaikki sujui hyvin.
Näyttää toistaiseksi olevan 1.1.2 version puhelimia (viikko 45) ainakin tuon puhelimen serialin mukaan, jonka laittoivat sähköpostitse.
Eli kannattaa nyt tilata mikäli varmasti haluaa tuon 1.1.2 vielä!
Sitten kysymys:
Onko kenelläkään myynnissä mitään Xsim korttia (valmiiksi ohjelmoitua)..esim. stealth, turbo x.sim jne.
Jos on niin ota yhteyttä, tilaisin jo tänään.
-
-
-
suomalaisella maksettu
Eli suomalaisella kortilla on maksettu, maata kun ei voinut muuttaa niin laitoin osoite kohtaan lisäyksen FIN ja hyvin näytti toimivan.
Postinumeroksi laitoin myös veljen osoitteen postinumeron, ei näyttänyt vaikuttavan maksuun. Arvelutti hieman ensin tuo tilaus, mutta kaikki toimi.
Postinumeroksi laitoin myös veljen osoitteen postinumeron, ei näyttänyt vaikuttavan maksuun. Arvelutti hieman ensin tuo tilaus, mutta kaikki toimi.
-
Stealth SIM
Viesti Kirjoittaja kristjan »
Parin päivän sisällä pitäisi tulla taas uusi setti Stealthejä jotka toimii myös 1.1.3'senkin kanssa.
Kortit on uudelleen ohjelmoitavissa... eli vähän fiksummat ku perus stealthit. Hintaa olen pyytänyt 125.- ja sijaitsee helsinkissa.
Kortin voi testata ennen kun ostaa ja jos jotain vikaa ilmenee niin voin vaihtaa uuteen.
jos kiinnostaa niin helloraimond@gmail.com
Kortit on uudelleen ohjelmoitavissa... eli vähän fiksummat ku perus stealthit. Hintaa olen pyytänyt 125.- ja sijaitsee helsinkissa.
Kortin voi testata ennen kun ostaa ja jos jotain vikaa ilmenee niin voin vaihtaa uuteen.
jos kiinnostaa niin helloraimond@gmail.com
-
-
-
-
No hitsi. Siinä tapauksessa ehdotan että UK/US-porukat järjestää omat kimppakivansa, muutenhan ei tuu juurikaan säästöä.
Onko rolleh sun tilauksessa US-kortteja ja paljonko ajattelit vetää välistä vaivan palkkaa? Jo kolmella samantyyppisellä kortillahan kokonaiskustannukset per kortti putoaa alle viidenkympin ja siinä menee mun kipuraja.
(Edit: itse siis olen kiinnostunut UK-kortista, ilmaisin itseäni epäselvästi yllä.)
Onko rolleh sun tilauksessa US-kortteja ja paljonko ajattelit vetää välistä vaivan palkkaa? Jo kolmella samantyyppisellä kortillahan kokonaiskustannukset per kortti putoaa alle viidenkympin ja siinä menee mun kipuraja.
(Edit: itse siis olen kiinnostunut UK-kortista, ilmaisin itseäni epäselvästi yllä.)
Viimeksi muokannut Yaggo, 31.1.2008 klo 12.23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja rolleh »
Eipä tuota porukkaa hirveästi ole viestiin vastaillut, mutta tuossa yllähän nuo ylärajat lukevat. Yli kuuttakymppiä en siis US-versiosta pyydä, mutta viiteenkymppiin sais tulla kyllä useampi mukaan, muuten ei jää lanttiakaan jakelun ja mahdollisten postitusten vaivasta.
EDIT: kortit tilattu
EDIT: kortit tilattu
-
Re: Itse tilasin
Mikähän mahtaa olla edullisin tapa saada se kapula Suomeen, Royal Mail?lexyakuza kirjoitti:Hei!
-
Apple toimitti puhelimen suoraan veljelleni (toistaiseksi ainakin ilmainen), joka taas paikallisen postin kautta laittoi sen tänne. Postikulut + vaivan palkka Suomeen 7 €Yaggo kirjoitti:Mikähän mahtaa olla edullisin tapa saada se kapula Suomeen, Royal Mail?lexyakuza kirjoitti:Hei!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Juu, kaipa se sama kuninkaallinen posti on. Ei ollu pahat postikulut, pitääpä itsekin käyttää royalia. Kiitti infosta!lexyakuza kirjoitti:Apple toimitti puhelimen suoraan veljelleni (toistaiseksi ainakin ilmainen), joka taas paikallisen postin kautta laittoi sen tänne. Postikulut + vaivan palkka Suomeen 7 €Yaggo kirjoitti:Mikähän mahtaa olla edullisin tapa saada se kapula Suomeen, Royal Mail?lexyakuza kirjoitti:Hei!
Tilasin ihan normaalisti apple storen sivulta veljeni osoitteeseen Briteissä. Sain viestin että puhelin on toimituksessa joten kaikki sujui hyvin.. En sitten tiedä, mutta eikö Skotlannissa ole ole ihan sama Royal Mail?
15 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka