siskoni osti pari viikkoa sitten kannettavan macin jota hän ei sitten osannut käyttää. Hän antoi sen koneen minulle. Kysyisin vaan että onko tämä kone hyvä.
siskoni osti pari viikkoa sitten kannettavan macin jota hän ei sitten osannut käyttää. Hän antoi sen koneen minulle. Kysyisin vaan että onko tämä kone hyvä.
Kiitokset kaikille jotka jaksavat vastailla. Tää apple on muuten tosi outo, kun olen tottunut pc koneisiin.
Terevetuloa Foorumille :)Ohan toi jos alkaa takkuilemaan niin muistia voi lisätä 4G gigaan mutta 2 pärjää todella hyvin Oispa minullakin tuollainen sisko
Hmm, pitääköhän tää avaus ottaa ollenkaan tosissaan? En vielä osaa päättää, mutta en sulkisi "huumorin" mahdollisuutta täysin poiskaan. Sen verran outoa on että
1) sisko ei ollenkaan opi käyttämään Macia ja
2) hän siksi antaa melko arvokkaan koneen veljelleen.
Tosin nuo koneen tiedot ovat selvästi oikeasta Macista...
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Eikö oo hyvä, että täältä meiltä saa vastauksen melkeest mihin vain kysymykseen? 8)
On se hyvä että ainakin amanita ahkerasti päivittää homppulaisten tietoja elämän perusasioista Hämmentävää tosin, että tarvetta tällaiseen informointiin löytyy..
In a world with no walls, who needs windows? In a world with no fences, who needs gates?
Eikö oo hyvä, että täältä meiltä saa vastauksen melkeest mihin vain kysymykseen? 8)
On se hyvä että ainakin amanita ahkerasti päivittää homppulaisten tietoja elämän perusasioista Hämmentävää tosin, että tarvetta tällaiseen informointiin löytyy..
Niin, nythän ei olla Kiinassa, missä nuoripari meni lääkärin pakeille, kun kaivattua lasta ei vain kuulunut.
Lääkäri: "Kuinka usein olette yhdynnässä?"
Nuoripari: "Jaa missä?"
Repe Ruutikallo kirjoitti:Hmm, pitääköhän tää avaus ottaa ollenkaan tosissaan? En vielä osaa päättää, mutta en sulkisi "huumorin" mahdollisuutta täysin poiskaan. Sen verran outoa on että
Repe Ruutikallo kirjoitti:Hmm, pitääköhän tää avaus ottaa ollenkaan tosissaan? En vielä osaa päättää, mutta en sulkisi "huumorin" mahdollisuutta täysin poiskaan. Sen verran outoa on että
Tämä on totta. Usko pois.
No hyvä on sitten.
Varaudu kuitenkin siihen että anto peruutetaan, kun alat käyttää MacBookia kuin tyhjää vaan ja systeri huomaa kuinka helppoa se olikaan...
P-V kirjoitti:Tää apple on muuten tosi outo, kun olen tottunut pc koneisiin.
Luultavasti parin kuukauden käytön kuluttua PCt ovat mielestäsi tosi outoja.
MBP 2.3GHz Intel Core i5 13''|320Gb (5400rpm)|2x2Gb 1333MHz DDR3|Mac OS X 10.6.8
Samsung Syncmaster 225BW
WD My Book Studio Edition II 2TB
WD My Book Home 1TB
Logitech Z-5500 Digital
Akseli Kartaani kirjoitti:Jos siskolla ei ole takuu voimassa, niin kuluttajasuojalain mukaan virhevastuuseen voi vaatia uuden, virheettömän tuotteen.
Mutta mikä on se odotettavissa oleva aika, jonka siskon pitää toimia?
Ja tästähän on jo ollut suht selkeitä todisteita, että MacBookin luovuttaminen toiselle henkilölle ei ole siskojen yleinen ominaisuus. Pikemminkin voisi puhua virheellisestä tuotteesta, sen verran harvinaista tuo on.
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
Mun veljeni on PC-mies, eikä suostu kiinnostumaan Maceista millään! Voin taata ja allekirjoittaa, että yritystä on ollut!
Josko olisin hänelle Macin lahjoittanut, NOU NOU! Myynti olisi kyllä tullut kyseeseen, ei vain halunnut ostaa vanhaa iMaciani.
Siispä todistetusti en kuulu tuohon poikkeukselliseen lahjoittajasisar-lajikkeeseen.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-