Mäkkiin sopiva puhelin
-
Mäkkiin sopiva puhelin
Viesti Kirjoittaja kampela »
-
Viesti Kirjoittaja sasa »
Itselläkin on ollut jännittäviä hetkiä tuon kanssa, että tuliko rikottua... On se silti upea puhelin.
-
Samoilla linjoilla
Viesti Kirjoittaja lexyakuza »
Itse sanoin itseni irti nokialaisista (lue: Nokian ns. multimedia laitteista) johtuen erittäin epävakaasta ympäristöstä ja niistä ongelmista.
Omistin N-sarjalaisia useammankin ja kaikissa tuntui olevan sama ongelma -> wlanin toiminta on yhtä varmaa kuin nigerian talous. Kun otin esim. yhteyttä suojattuun verkkoon niin puhelin tilttasi ja käynnistyi uudelleen. Kokeilin eri symbian selailimilla mutta aina sama. Puhelimet vaihdoin uusiin takuun kautta mutta eipä tuo auttanut.
Tällä hetkellä iPhoneni on tulossa ja varapuhelimena on 39€ maksanut 2310. Valitettavaa on se että 2310 toimii varmemmin kuin yksikään N-sarjalaiseni toimi. Tottahan on että ei hän sitä voi verrata noin suoranaisesti, mutta tuntuu että Nokia sylkee noita "hyper"/multimedia puhelimiaan liian nopeaa tahtia, liian kalliilla ja liian vähällä testauksella.
Ja kyllähän se harmitti kun joulukuussa 2006 ostettu N91 8GB maksoi yli 600€ ja nyt arvo on ehkä hyvällä tuurilla 200€

Ja mikäs tässä on se "conclusion"? Jokainen tekee tietenkin omat ostopäätökset, mutta ihan pikku vinkkinä tälläinen:
Jos esim. käytät hyvinkin suojattua verkkoa, jota tarvit arkikäytössä puhelimesi kanssa, niin kannattaa miettiä noita E ja N laitteita. Itse voin vain puhua omista kokemuksistani ja ne eivät ole hyviä. Toisaalta taas, mikä nokialaisissa maksaa? Itse olen tässä laskeskellut ja en saa päähäni mihin tuo hintapolitiikka perustuu (vaikka ekonomi tässä pitäisikin olla
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Itse käytin Nokian puhelimia n. 10 vuotta, mutta nyt on se suhde ainakin vähäksi aikaa ohi. Katsotaan sitten taas tulevaisuudessa mikä on tilanne.
-
Tumpelo taidan olla kun en ihan helpolla löydä. Kiinnostusta kyllä olisi.sasa kirjoitti:Ilmeisesti et ole kiinnostunut epävirallisesta lähteestä ostamaan, mutta tuputan kumminkin. Aika helpolla löytää Iphonen myyjiä ihan suomalaisiltakin foorumeilta jos kiinnostaa.
Itselläkin on ollut jännittäviä hetkiä tuon kanssa, että tuliko rikottua... On se silti upea puhelin.
-
Viesti Kirjoittaja hanu »
Esimerkiksi tuolta pari pykälää päävalikossa alemmasta olevasta Myydään palstalta??kampela kirjoitti:Tumpelo taidan olla kun en ihan helpolla löydä. Kiinnostusta kyllä olisi.sasa kirjoitti:Ilmeisesti et ole kiinnostunut epävirallisesta lähteestä ostamaan, mutta tuputan kumminkin. Aika helpolla löytää Iphonen myyjiä ihan suomalaisiltakin foorumeilta jos kiinnostaa.
http://hopeinenomena.net/viewforum.php?f=39
-
Ymmärsinköhän jotain väärin? Yksi kappale olisi myynnissä hintaan 480+lukituksen poisto eli noin 600euroa. Lisää olisi tulossa versiona jonka lukituksen poistoa ei taida vielä olla. Ketjut ovat sen verran pitkiä, että ihan varma en voi olla ymmärrykseni tasosta.hanu kirjoitti:
Esimerkiksi tuolta pari pykälää päävalikossa alemmasta olevasta Myydään palstalta??
http://hopeinenomena.net/viewforum.php?f=39
-
-
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
269 £ eli ~ 357 €.sasa kirjoitti:Paljos noi makso briteissä? Lentoja Lontooseen saa naurettavan halvalla ainakin... Joku Ryanair alle 20e jne
-
-
-
Tämä olikin yllättävää. Tarjouksia tuli enemmänkin, mutta samalla kävi ilmi, että tyttäreni käy jenkeissä kuun puolivälissä ja lupasi tuoda minulle puhelimen. Mitä sitten tapahtuu onkin minulle täysi mysteeri. Täytynee ryhtyä selaamaan näitä viestejä tarkemmin.Miklu kirjoitti:Kampela, laitoin sulle yv:n.
Kiitoksia kaikille tarjouksista.
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Toivottavasti tyttäresi saa ostettua 1.1.2:lla varustetun puhelimen. Jos olen oikein käsittänyt, niin alkuperäistä 1.1.3:lla varustettua iPhonea ei saa pelittämään puhelimena. Saatan olla tässä luulossani väärässäkin.kampela kirjoitti:Tämä olikin yllättävää. Tarjouksia tuli enemmänkin, mutta samalla kävi ilmi, että tyttäreni käy jenkeissä kuun puolivälissä ja lupasi tuoda minulle puhelimen. Mitä sitten tapahtuu onkin minulle täysi mysteeri. Täytynee ryhtyä selaamaan näitä viestejä tarkemmin.Miklu kirjoitti:Kampela, laitoin sulle yv:n.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Leissi »
Ei kai noin?!Miklu kirjoitti:Toivottavasti tyttäresi saa ostettua 1.1.2:lla varustetun puhelimen. Jos olen oikein käsittänyt, niin alkuperäistä 1.1.3:lla varustettua iPhonea ei saa pelittämään puhelimena. Saatan olla tässä luulossani väärässäkin.kampela kirjoitti:Tämä olikin yllättävää. Tarjouksia tuli enemmänkin, mutta samalla kävi ilmi, että tyttäreni käy jenkeissä kuun puolivälissä ja lupasi tuoda minulle puhelimen. Mitä sitten tapahtuu onkin minulle täysi mysteeri. Täytynee ryhtyä selaamaan näitä viestejä tarkemmin.Miklu kirjoitti:Kampela, laitoin sulle yv:n.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
iPad Retina
iPhone 5 & 4
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Vector »
Onko valkea malli? Se nimittäin komppaa hyvin Macbookin värimaailmaa.omppa kirjoitti:Nokia 6120 classic.. nytkin junassa surffaan netissä. Nettiyhteys Macbookkiin bluetoothin avulla, Noksu siis modeemina.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Itse hankin Samsungin i600 Winblows Mobile mallin juuri äsken, Macbookki on tuloillaan.
-
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
No jaa, mulle tärkein ominaisuus on kuitenkin se käyttis ja siinä ei ole tullut vielä vastaan OS X:ää parempaa, enkä usko että ihan heti tuleekaan.zuki kirjoitti:Hakkaa iPhonen omisuuksilla mennen tullen.
Vai oliko tarkoituksenasi kirjoittaa omituisuuksilla..?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
Viesti Kirjoittaja zuki »
Ja kokemusta E51 löytyi minkä verran? Itse olen käyttänyt sekä iPhonea, että E51. E51 vie ja ifööni vikisee...Wespa kirjoitti:No jaa, mulle tärkein ominaisuus on kuitenkin se käyttis ja siinä ei ole tullut vielä vastaan OS X:ää parempaa, enkä usko että ihan heti tuleekaan.zuki kirjoitti:Hakkaa iPhonen omisuuksilla mennen tullen.
Vai oliko tarkoituksenasi kirjoittaa omituisuuksilla..?Siinä tapauksessa en voisi olla enempää samaa mieltä. 8)
iPhone 13 pro
Apple Watch Ultra 2
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
S60 Symbianhan siinäkin on? Jokos tuo 3-versio ole rutkasti luotettavampi kuin aiemmat versiot, ja onko miljoonan eri ominaisuuden (joista suurinta osaa kukaan ei koskaan edes käytä) sijaan panostettu vihdoinkin myös käytettävyyteen? Rohkenen epäillä.zuki kirjoitti:Ja kokemusta E51 löytyi minkä verran?
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
Palaa sivulle “Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka