Tietääkö joku, onko OS X:ssä mahdollista luoda OpenGL-ohjelmaa, jolla on kaksi rendering contextia, joista toinen on macbookin omassa näytössä ja toinen ulkoisessa. Tarkoituksena olisi siis tehdä ohjelmisto, jossa on reaaliaikaisia visuaaleja operoiva käyttöliittymä joka ei näy "ulos asti". Windowsissa moinen onnistuu, mutta OpenGL:n implementaatio on käyttöjärjestelmäriippuvainen ja API erilainen.
Yritin googlata, mutta se ei tuottanut kovin hyviä tuloksia.
OpenGL ja ulkoinen näyttö
Xcode, Mac OS X Server sekä muuta hauskaa ja hyödyllistä
1 viesti
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 85
- Liittynyt: 26.10.2007 klo 17.20
- Paikkakunta: Helsinki
OpenGL ja ulkoinen näyttö
Viesti Kirjoittaja Elsewhere »
"There are some customers which we chose not to serve" - Steve Jobs
1 viesti
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit