Veljet auttakaa!
Sain ylläolevan luurin hienosti käyttöön ilman puhelintoimintoja. Nyt kädessäni on StealtSim, mutta puhelin herjaa väärästä SIMmistä.
Olen asentanut vain 1.1.1. ja takaisin 1.1.2 mutta en AnySimiä.
Missä järjestyksessä ohjelmat pitäisi ajaa sisään ja tarvitaanko tuo AnySIM ja onko siitä useita versioita?
SteltSim on kunnossa ja testattu toisella luurilla.
Tein koko asennuksen vielä alusta ja asensin lopuksi Installerin kautta All Packagesin kautta iWorldin ja valitsin ohjeiden mukaan Finland.
Kone antaa edelleen herjan in english "tätä puhelinta voi käyttää vain tietyllä SIM kortilla"...
Stealt on Vallilasta perjantaina
Kortti on Soneran 3G kortti, koitin myös toisella Soneran SIMillä mutta sekään ei skulannut. Molemmat SIMit 2-3 vuotta vanhoja.
Puhelin antaa käynnisteäessä ilmoituksen "Incorrect SIM, This iPhone must be used with an approved SIM".
Asetuksissa nyt 1.1.2 Firmware 04.02.13_G
Asennusmies kirjoitti:Onko kenelläkään kokemusta, onko Stealth toiminut 1.1.2./ 4,6 luurissa? Vai onko toimivat yksilöt 3,9?
Onko Stealth aito, vai niitä kiinalaisia Stealtheja, joita tällä foorumillakin kaupataan? Kaverilla toimii aidon StealthSIMin kanssa juuri tuolla kokoonpanolla.
Mä testasin Vallilassa kiina-Stealthia nopeasti, mutta en saanut täysin toimimaan (SMS-valikkoon ei päässyt sen jälkeen enää, kun olin saanut tekstiviestejä). Saattoi johtua iWorldin puuttumisesta, en tiennyt silloin että se pitäisi olla asennettuna kun testasin. Puhelimella soittaminen ja tekstarin lähettäminen kyllä toimivat. Kokoonpano siis myös mulla juuri tuo 1.1.2 / 4.6.
antti.tahtinen kirjoitti:Saattoi johtua iWorldin puuttumisesta, en tiennyt silloin että se pitäisi olla asennettuna kun testasin. Puhelimella soittaminen ja tekstarin lähettäminen kyllä toimivat. Kokoonpano siis myös mulla juuri tuo 1.1.2 / 4.6.
joo, kyllä iWordia tarvitaan, eli kaikki pitää olla kuitenkin tehty ohjeitten mukaan, jos joku on mennyt järjestyksessä pieleen tai antanut erroraia väärässä paikassa saattaa myöhemmin vaikuttaa tavalla tai toisella.
Jep, vaikutti itse asiassa siltä, että Kristjanin Kiina-Stealth toimi ihan hyvin – tai siis, että vika ei ollut siinä. Sama SMS-valikon ongelma nimittäin esiintyi silloinkin, kun puhelimessa oli pelkkä Elisan SIM-kortti ilman k-Stealthia. Hain uuden SIM:n Elisalta (Lauseella "iPhone ei toimi mun vanhan SIM-kortin kanssa, tarvisin uuden" sai ilmaisksi), kohta asennan iWorldin vielä ja sit pitäis toimia. (Hinnoittelusta voisin kyl sen sijaan hiukan valittaa, ainakin pikaisella googlailulla noita kiinalaisia Stealtheja voi tilata netistä kaksi sadalla dollarilla.)
En tee tätä ei rahan eikä kiinnostuksen takia. Lähinä vaan lupasin jeestata kaveria joka niitä tilaa viroon. Sillä taas on kaveri hong-kongissa joka testaa joka ikisen kortin minkä kuoreen pistää jolla saadaan 100% toimintavarmuus aikaan.
Kanadalaisissa stealtheissa on kuulemma kolmasosa rikkinäisiä, eli siitä voit tehdä johtopäätökset mitä siitä seuraa sitten kun sen postissa saa.
Jokane saa itse valita mistä tilaa tai ostaa, kuitenkin kaikki ketkä on multa korttinsa hakeneet ovat olleet tyytyväisiä. Jos haluaa olen laittanut kortin paikalle ja ollaan yhdessä testattu että kaikki toimii, jonka jälken naama ja olo tyytyväisenä on lähdetty uus toimiva iPhone taskussa.
Semmosta palvelua ei ehkä itse tilamalla kiinasta saa, eli joku arvostaa, joku ei
Jep koitin toisellakin Soneran SIM:llä mutta sama juttu. Haen huomenna uuden SIM-kortin ja asennan vielä kerran uudelleen jos tuo uusi SIM ei auta.
Uskon takuuta Vallilasta löytyvän jos ei ala pelaamaan
antti.tahtinen kirjoitti:Jep, vaikutti itse asiassa siltä, että Kristjanin Kiina-Stealth toimi ihan hyvin – tai siis, että vika ei ollut siinä. Sama SMS-valikon ongelma nimittäin esiintyi silloinkin, kun puhelimessa oli pelkkä Elisan SIM-kortti ilman k-Stealthia. Hain uuden SIM:n Elisalta (Lauseella "iPhone ei toimi mun vanhan SIM-kortin kanssa, tarvisin uuden" sai ilmaisksi), kohta asennan iWorldin vielä ja sit pitäis toimia. (Hinnoittelusta voisin kyl sen sijaan hiukan valittaa, ainakin pikaisella googlailulla noita kiinalaisia Stealtheja voi tilata netistä kaksi sadalla dollarilla.)
Onko sinulla asennettuna AnySim luuriisi? Omassani ei ole ja mietin vaikuttaisiko se. Ymmärsin, että avattu luuri iWorldilla riittää?