Moi,
Alkaa toi 80 GB kovo olla jo aika pieni (toki on toinen 80 GB USB kovo ja yks 250 GB FW kovo), mutta kummisin tekis mieli enempää itse macbookiin. Olen nyt äkkiseltä katso Hitatchin ja Seagaten 200 GB 7200rpm 16 MB versioita. Suositteleeko joku näitä? Seagatesta ole lukennu täältä että hajonnu suht nopeasti, ja sitä en todellakaan halua. Ja muuten näkyykö noitteen nopeammat spexit ihan normikäytössä? iLife pakettia suurinpiirtein käytän, ja myös XP:tä Excelin takia (ja sekin aivam liian pieni osio tosta 80 GB kovosta)
Toinen kyssäri liittyy Time Capsuleen. Mulla on jo Airport Express (kivaa kun saa musan stereoihin). Eli jos ostan sen Time Capsulin, kytken sen modeemin, printteri siihen kiinni, niin voinko sen lisäksiki siirtä Airport Expressin esim stereon viereen ja käyttäisin sitä pelkästään "lisätukiasemana" musiikkia varten?
Ainii, vielä yks kysymys. Verkkokaupan 2*2GB Ram muistipaketti on aika houkutteleva. Ymmärin että mun macbook tukee vain ohjeitten mukaan 2GB, netin mukaan 3GB. Eli olisko noista mitään konkreettistä hyötyä?
T,
nalle
macbook + rautapäivityksiä
Keskustelua kannettavista
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
Re: macbook + rautapäivityksiä
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Onnistuu. Express tällöin vaan laajentaa Extremen luomaa verkkoa.nalle76 kirjoitti:Toinen kyssäri liittyy Time Capsuleen. Mulla on jo Airport Express (kivaa kun saa musan stereoihin). Eli jos ostan sen Time Capsulin, kytken sen modeemin, printteri siihen kiinni, niin voinko sen lisäksiki siirtä Airport Expressin esim stereon viereen ja käyttäisin sitä pelkästään "lisätukiasemana" musiikkia varten?
-
Viesti Kirjoittaja nalle76 »
kiitti tiedosta! sika hieno homma.TheKraken kirjoitti:Onnistuu. Express tällöin vaan laajentaa Extremen luomaa verkkoa.nalle76 kirjoitti:Toinen kyssäri liittyy Time Capsuleen. Mulla on jo Airport Express (kivaa kun saa musan stereoihin). Eli jos ostan sen Time Capsulin, kytken sen modeemin, printteri siihen kiinni, niin voinko sen lisäksiki siirtä Airport Expressin esim stereon viereen ja käyttäisin sitä pelkästään "lisätukiasemana" musiikkia varten?
-give me death punk, baby-
-
Viesti Kirjoittaja Jmn- »
nalle76 kirjoitti:Moi,
....
Ainii, vielä yks kysymys. Verkkokaupan 2*2GB Ram muistipaketti on aika houkutteleva. Ymmärin että mun macbook tukee vain ohjeitten mukaan 2GB, netin mukaan 3GB. Eli olisko noista mitään konkreettistä hyötyä?
T,
nalle
http://en.wikipedia.org/wiki/MacBook#Specifications
tuosta taulukosta näkee kuinka paljon muistia eri revisiohin voi laittaa muistia.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka