Maanantai-kappaleMiklu kirjoitti:Eli et ole viallinen.amanita kirjoitti:Siispä todistetusti en kuulu tuohon poikkeukselliseen lahjoittajasisar-lajikkeeseen.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Oli pakko..
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Oikeesti ja toden totta, minäpä olen SUNNUNTAI-kappale!! 8)Viizei kirjoitti:Maanantai-kappaleMiklu kirjoitti:Eli et ole viallinen.amanita kirjoitti:Siispä todistetusti en kuulu tuohon poikkeukselliseen lahjoittajasisar-lajikkeeseen.![]()
![]()
Oli pakko..
Viesti Kirjoittaja Pbman »
Nythän liikutaan henkilökohtaisissaamanita kirjoitti:Oikeesti ja toden totta, minäpä olen SUNNUNTAI-kappale!! 8)Viizei kirjoitti:Maanantai-kappaleMiklu kirjoitti:Eli et ole viallinen.amanita kirjoitti:Siispä todistetusti en kuulu tuohon poikkeukselliseen lahjoittajasisar-lajikkeeseen.![]()
![]()
Oli pakko..
Viesti Kirjoittaja 15379093 »
Nyt kun pääsin koneelle niin on korjattava!Repe Ruutikallo kirjoitti:Ja satunnainen satiainen, jolla riittääkin juttua sen mehiläisen kaa kumpaakin osapuolta kiinnostavista kysymyksistä.Miklu kirjoitti:Ai niitä siskoja? Johan Amanita vastasi siihen tuossa ylempänä. Mutta jos ihan perusteista lähdetään liikkeelle, niin alussa on kukka ja mehiläinen...15379093 kirjoitti:Jppii! Mulla on ainakin neljä siskoa,,,
öö viidennestäkin olen kuullut. Mistä niitä muuten saa!
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”