BAM, fail, pahoitteluni

Viesti Kirjoittaja Viizei »
Hmmm.. maailman parhaat.Erño kirjoitti:Näkki, Sultan vaiko joku spray-on-malli?Viizei kirjoitti:Touchin suojakalvot asennettu onnistuneesti.
Viesti Kirjoittaja iso paha S »
Kyllä mä oikeasti olin Angien keikalla. Sori vaan...mutta ei toi Megadeth ihan täysin poissuljettu vaihtoehto ole mun musiikkimaussa.Erño kirjoitti:Eikös eilen ollu Megadethin konsertti, eikä mikään AngiestoneJamac kirjoitti:Hyvä yritys.. 8)iso paha S kirjoitti:Eilinen Angie Stonen konsertti oli hyvä. Vieläkin soi päässä.
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Mahtavaa, hienoa, upeeta!Lillan kirjoitti:Eipä kestäMacco kirjoitti:Hehkutustopikki oli kiva myöhään eilen illallaKiitos Lillan.
![]()
![]()
Omaa hehutusta: tentti meni hienosti!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Epistä. Ei mulle mitään töitä tarjota, vaan niiden perässä pitäis juosta. Tai siis soitella joka paikkaan ja lähetellä hakemuksia.hrmh kirjoitti:[...
Ei muuten ole sattunut aikasemmin niin, että matikantunnilla tarjotaan töitä.. nojoo nyt kävi näin
(ei tosin mitään matematiikkaan tai niihin hommiin liittyvää)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Celia »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Celia kirjoitti:Tänään alkoi minun ihana viikonloppuni!
Kumpaakohan tekisi mieli nauttia yleisen hyvän fiiliksen korostamiseksi? Kingis-jäätelö vai lasillinen punaviiniä?
Jäätelö houkuttaisi, mutta sitten menee tämän päivän kalorit yli...
Njääh. Kerran sitä vain eletään.
// kalorit ei edes menneet yli!! wow.
Viesti Kirjoittaja Celia »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Löysin aikoinaan Saksasta (joko Mannheimista tai Ludwigshafenista, en muista kummasta, luultavasti jälkimmäisestä) jäätelöbaarin, jonka annoksissa olennainen aines oli alkoholi. Ja sitä oli sen verran, että mukavasti kihahti hattuun se jäätelö. Minusta tuli vakioasiakasCelia kirjoitti:Kumpaakohan tekisi mieli nauttia yleisen hyvän fiiliksen korostamiseksi? Kingis-jäätelö vai lasillinen punaviiniä?
Viesti Kirjoittaja tobyd »