Siispä häät, kihlaukset, lasten syntymät, kuolemat, erot, uudet kumppanit, jne. tähän ketjuun! Foorumi on ennenkin osallistunut lämmöllä yksittäisten jäsenten tuntoihin, niin varmasti edelleenkin!
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)

![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Onko siitä jo niin kauan aikaa??darthmother kirjoitti:Toissailtana tapahtui iloinen perhetapahtuma
Viesti Kirjoittaja Cosmo »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Mitäs jos pistäisit tuon aseen pois, niin uskaltais ehkä useampikin teittiä kätelläSarjatuli kirjoitti: Minulla iloinen perhetapahtuma sattui viime vuonna..Sain kätellä erästä naista. Tänä vuonna on sitten ollut hieman hiljaisempaa..
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Tokihan näitä iloisia perhetapahtumia voi tapahtua itsekseenkin...kätellenSarjatuli kirjoitti:Minulla iloinen perhetapahtuma sattui viime vuonna..Sain kätellä erästä naista. Tänä vuonna on sitten ollut hieman hiljaisempaa..darthmother kirjoitti:Toissailtana tapahtui iloinen perhetapahtuma
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Viesti Kirjoittaja Pylkkänen »
Kattos, Harmaa! Loistavaa, miellä noita on jo kaksin kappalein. Toinen onkin jo 7v iäkäs.Crash test dummy kirjoitti:Oma "iloinen perhetapahtuma" on ehtinyt jo kolmen kuukauden ja neljäntoista päivän kunnioitettavaan ikään. vähän suttuinen kuva
Kyllä odotin jännittyneenä, mitä kuvassa tuleman pitää.....Crash test dummy kirjoitti:Oma "iloinen perhetapahtuma" on ehtinyt jo kolmen kuukauden ja neljäntoista päivän kunnioitettavaan ikään. vähän suttuinen kuva
amanita kirjoitti:Kyllä odotin jännittyneenä, mitä kuvassa tuleman pitää.....
Juu tässäkin talossa oli jo kaks ennestään, 9-vuotias ja 3-vuotias. Hienoa etten ole ainoa "harmaa"Pylkkänen kirjoitti:Kattos, Harmaa! Loistavaa, miellä noita on jo kaksin kappalein. Toinen onkin jo 7v iäkäs.
Viesti Kirjoittaja Pylkkänen »
Käytössä kumpikin. Niitä on parhaillaan neljäkin ollut. Eteenpäin ovat menneet koulutuksen jälkeen. Yli 90 koiria ovat nämä nykyisetkin.Crash test dummy kirjoitti:Juu tässäkin talossa oli jo kaks ennestään, 9-vuotias ja 3-vuotias. Hienoa etten ole ainoa "harmaa"Pylkkänen kirjoitti:Kattos, Harmaa! Loistavaa, miellä noita on jo kaksin kappalein. Toinen onkin jo 7v iäkäs.
homppulainen. Ovatko ihan käyttökoirina nuo norskit?
Please, kerro lisää!! Miten sulle siunaantui tommonen oikea tiikerinpentu????Poisottamisen ymmärrän, jollei satu omistamaan pientä eläintarhaa, ainakin yhden häkin semmosta.Sarjatuli kirjoitti:Mulle sattui muutama vuosi sitten tälläinen perhetapahtuma.. Mutta sitten se otettiin pois..![]()
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Ei tuo olllut minun sylissä kuin parikymmentä minuuttia. Paikka oli Thaimaa ja eräs tiikerifarmi. Melkein koko loman ajan asustelin farmilla ja tutustuin tiikereihin. Kuviakin tuli otettua paljon. Parhaat kuvat on kuin emakko imettää tiikerinpentuja ja toinen kun samassa perheyhteisössä oli koira, porsas ja tiikeri..amanita kirjoitti:Please, kerro lisää!! Miten sulle siunaantui tommonen oikea tiikerinpentu????Poisottamisen ymmärrän, jollei satu omistamaan pientä eläintarhaa, ainakin yhden häkin semmosta.Sarjatuli kirjoitti:Mulle sattui muutama vuosi sitten tälläinen perhetapahtuma.. Mutta sitten se otettiin pois..![]()
![]()