- Aina kun koneen käynnistää, tulee herja ettei voida lukea levyasemaa. Jos sen ohittaa, mokkulaa ei enää löydy kun yritän yhdistää. Mokkula on siis käytettävä irti aina kun koneen käynnistää - höh!
- Aina kun koneen käynnistää, täytyy erikseen pistää Mobile connection päälle, ja yhdistäessä se kysyy salasanan - turhauttavaa!
- Yhteys katoaa selittämättömästi 15min - n. 3h välein. Mokkulan mukaan yhteys on, mutta selain ei ole yhteydessä internettiin eikä downloadit pelaa. Ei voi pelkästään katkaista ja yhdistää uudelleen koska sitten tulee modeemivirhe, eli mokkula on taas käytettävä irti ja aloitettava alusta - hermoja raastavaa!
- On kaatanut koko koneen 3 kertaa viikon aikana yhteyden katketessa - ne on ekat kolme kertaa koko aikana kun kone on mulla, eli uudesta alkaen noin vuoden.. Semmonen tumma esirippu laskeutuu ja sitten käsketään pitämään virtanappia pohjassa pitkään..

- Käsittääkseni valon pitäisi olla sininen kun yhteys on nopea? Se on vihreä kun yhteys toimii ja sininen ainoastaan jos se on jumissa..
- Soitin eilen aamupäivällä Saunalahdelle ja sieltä piiiitkän jonotuksen jälkeen vastattiin vaan "ööh, mä en kyllä mäkkien päälle ymmärrä, eikä meillä kukaan muukaan ymmärrä, mutta jos mä jätän soittopyynnön.." Sanomattakin on varmaan selvää ettei kukaan ole sieltä mulle soittanu, eikä soita...
Onko kellään saatu vastaava toimimaan kunnolla - tarkoittaa että nettiyhteys menee päälle kun koneen käynnistää jne.? Jos ei kellään ole hyviä kokemuksia, kiikutan maanalaisen paikan takaisin mistä tulikin, Saunalahdelle lienee ainakin turha luurissa loputtomiin jonotella tämän asian johdosta..
Kone on siis 20' iMac, ja käyttis 10.4.11