Niin sieltä kun lukee , niin selviää, että:
- sillä voi tehdä aktivoinnin
- sillä voi tehdä jailbrake:n / asentaa installerin
- sillä voi aukaista sim lukon (BL 4.6)
ja kaikki yhdellä kertaa.
Toimii näköjään puucee:llä paremmin.
EDIT:
- Tuo unlock on siis "gunlock" ja vain BL 4.6 (OTB 1.1.2 / 1.1.3).
- Jättää puhelimeen 1.1.2 version basebandin. Map locate ei kai toimi ilman 3rd party softaa !
- Kaikki tuo ilman down-/upgrade proceduuria !
Toimii hienosti ZiPhonella unlockaus. jos käyttöjärjestelmäsi on SUomenkielinen tuota koodia pitää muuttaa sen verran, että Desktop täytyy korvata Työpöytä nimellä. Nopeasti tuo Jailbreakkaus tapahtui
JuzziK kirjoitti:Toimii hienosti ZiPhonella unlockaus. jos käyttöjärjestelmäsi on SUomenkielinen tuota koodia pitää muuttaa sen verran, että Desktop täytyy korvata Työpöytä nimellä. Nopeasti tuo Jailbreakkaus tapahtui
Jussi
Saanko kysyä millä ohjeella teit? Itselläni heittää koko ajan "bus erroria".
JuzziK kirjoitti:Toimii hienosti ZiPhonella unlockaus. jos käyttöjärjestelmäsi on SUomenkielinen tuota koodia pitää muuttaa sen verran, että Desktop täytyy korvata Työpöytä nimellä. Nopeasti tuo Jailbreakkaus tapahtui
Jussi
Tällä ohjeella minä sen tein. Muistahan purkaa se paketti niin että siinä on vain yksi kansio, jonka sisällä tuo ohjelma. Itsellä se ainakin sanoi erroria sen tähden koska windowsin purkuohjelma oli tehnyt ensin yhden kansion jonka sisällä oli toinen
Jussi
Edit. Voit päivittää luurin suoraan itunesilla 1.1.3 firmwareen. Tuo ZiPhone sovellus pitää huolen kaikesta muusta
Kyllä vain!
Pelonsekaisin tuntein otin ja pistin iTuneksista päivityksen 1.1.3 ja sen jälkeen ZiPhone-hommat. Nyt on ja pelaa.
Itelläni kun ei tuo 1.1.3 päivitys muuten edes onnistanut kun jäi aina bootlooppiin sen jälkeen, joten..
Kännissä on kiva olla, henki haisoo ja kaatuuluttaa.
Jussi
Noilla ohjeilla saa vältettyä tuon 'bus error'-viestin. Toimii.
Oli toi kunnon jailbreak oikeastaan aika tervetullut... Nyt toimii nimittäin iTunesin vuokravideot ja todennäköisesti myös myyntiin tulevat ohjelmat. Toi Maps:in paikannus onkin toiminut jo pidempään.
Pitäis varmaan tehdä noista suomennoksista jokin installer-paketti, niin ei tarviis kokoajan siirrellä niitä yksitellen...
JuzziK kirjoitti:Edit. Voit päivittää luurin suoraan itunesilla 1.1.3 firmwareen. Tuo ZiPhone sovellus pitää huolen kaikesta muusta ;)
Minulla on nyt alla 1.1.1 eli siis sinun sanojesi mukaan voin päivittää 1.1.3:een itunesin "update"-nappia painamalla ja ziphonella jailbrekata ja unlockata ongelmitta?
JuzziK kirjoitti:Edit. Voit päivittää luurin suoraan itunesilla 1.1.3 firmwareen. Tuo ZiPhone sovellus pitää huolen kaikesta muusta
Minulla on nyt alla 1.1.1 eli siis sinun sanojesi mukaan voin päivittää 1.1.3:een itunesin "update"-nappia painamalla ja ziphonella jailbrekata ja unlockata ongelmitta?
Mä ymmärsin että näitä OTB 1.1.1 eli BL3.9 puhelimia ei tuolla saisi unlockattua, vaan se pitää edelleen hoitaa jotenkin muuten.
Unlock and Imei changer will work ONLY on 4.6 BL (112 and 113 ootb).
JuzziK kirjoitti:Edit. Voit päivittää luurin suoraan itunesilla 1.1.3 firmwareen. Tuo ZiPhone sovellus pitää huolen kaikesta muusta ;)
Mä ymmärsin että näitä OTB 1.1.1 eli BL3.9 puhelimia ei tuolla saisi unlockattua, vaan se pitää edelleen hoitaa jotenkin muuten.
Aivan, eli kaiken järjen mukaan voin päivittää 1.1.3:een iTunesilla, jailbreakata zipPhonella, mutta unlockaus tapahtuu AnySimillä tai Geohotin säädöillä käsin?
mä olen ihan pihalla näistä bootloader jutuista. Mulla tää puhelin on liikkeessä laitettu kuntoon. ja tässä on nyt 1.1.1 ja moden firmware 04.01.13_g. Aikaisemmin oli 1.0.2 mutta se päivitettiin liikkeessä uudempaan. Kiinnostaisi kovasti päivittäminen tuohon 1.1.3 versioon. Jos se kerran on noin helppoa? Mistä mä näen mikä mun bootloader on ja voiko sitä vaihtaa. Siitä mulla ei ole tietoa mikä versio tässä puhelimessa on alunperin ollu...
Eli tämäkö on nyt se helpoin tapa päivittää ja unlocata 1.1.3? Mulla on 1.1.2OTB ja simfreer. Siis iTunes -> UPDATE 1.1.3 ja sit toi ohjelman ajo? Eihän iTunesilla päivittämällä tuo BL 4.6:nen muutu? Joutuukohan sitä menemään porukoille vähä lainaamaan puucee konetta ja päivittään 1.1.3
Tartteeko ton jälkeen asennella mitään tärkeetä et luuri toimiii heti? Tarkotan ohjelmia kuten kb, More keyboards & regions yms...
Viimeksi muokannut Panitzer, 12.2.2008 klo 18.43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iMac 24" 2,8/4GB/300GB early 2008
Macmini early 2009
iPhone 4 16G White
Airport Extreme
JuzziK kirjoitti:Edit. Voit päivittää luurin suoraan itunesilla 1.1.3 firmwareen. Tuo ZiPhone sovellus pitää huolen kaikesta muusta
Aivan, eli kaiken järjen mukaan voin päivittää 1.1.3:een iTunesilla, jailbreakata zipPhonella, mutta unlockaus tapahtuu AnySimillä tai Geohotin säädöillä käsin?
Näin minäkin ymmärsin. Mutta mitenkäs kun on jo AnySIMillä unlockattu puhelin toiminnassa, niin pitääkö ennen tuota päivitysrumbaa neitsyttää ja aloittaa päivitys alusta, jotta AnySIM toimii sitten 1.1.3:ssa?
Kerkespä tula monta tekstiä ku ite kirjotin... Niin siis tarviiko/kannataako asennetut ohjelmat poistaa ennen iTunesilla päivitystä vai pysyykö en muistissa päivityksen ja Zipon jälkeen?
iMac 24" 2,8/4GB/300GB early 2008
Macmini early 2009
iPhone 4 16G White
Airport Extreme
Onko kukaan kokeillut tuota imein vaihtoa? Mitä tapahtuu jos puhelimeen laittaa Ranskalaisen virallisesti avatun puhelimen imein ja iskee koneeseen kiinni? Avautuuko puhelin oikein virallisesti? Entä kun imein palautta tuon jälkeen?