10.5.2. ladattavissa
-
-
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Mitään ongelmia ei ainakaan pikaisella vilkaisulla löytynyt...
Mikä tämä mailin lähettäjä/vastaanottaja-homma on?
Mulla ainakin kaikki tekstit on niinku pitääkin. On mielestäni ollu jo edellisestä päivityksestä
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Minä en suutu!iCook kirjoitti:Kyllä on grafiikkapäivitys myös asennettu. Elä nyt suutu...Repe Ruutikallo kirjoitti:Olkaa niin lutusia kaikki jotka valitatte nykimisistä ja kertokaa oikein erillisellä lauseella, että grafiikkapäivitys on varmasti asennettu. En mä ainakaan jaksa jokaiselta kysyä, että onko varmasti...

– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
-
- Vuoden Homppulainen 2009
-
Viesti Kirjoittaja mike.mcfin »
Ei iWorkillä pitäisi olla tuon kanssa mitään tekemistä.TheKraken kirjoitti:Hyvältä näyttäisi täälläkin.
Powermacille tuli 341 Mt ja iBookilla 180 Mt, vaikka molemmissa iWork asennettuna. Eli joku muu tuon aiheuttaa.
Applen sivuilla selitys mainitsi jotain (vapaa käännös) "mikäli järjestelmän tiedostot voidaan patchata lennossa niin tulee pienempi delta-update muutoin koko pläjäys."
Ota tuosta sitten selvää....
Itselleni tuli eilen hankittuun "vanilla" iMacciin pienempi paketti eikä ollut ainuttakaan muuta updatea vielä sisällä (10.5.0 valmiina koneessa).
btw, Apple store on taas alhaalla (tiistai). Jos tänään tulee uusi iMac niin ...

-
-
Viesti Kirjoittaja viltsu »
Itse tilasin Mac Pron yhteydessä myös Aperturen. Nyt jännittää, onko siellä tämä uusi vai vanha versio. Lähetys ainakin kesti päivää enemmän kuin muilla uuden Mac Pro:n tilanneilla. Kyllä kyrsii jos tulee 1.5 ja täytyy maksaa 199$ uudesta versiosta!flntm kirjoitti:mike.mcfin kirjoitti:Aperture 2 Näytti tulleen!!!TheKraken kirjoitti:
btw, Apple store on taas alhaalla (tiistai). Jos tänään tulee uusi iMac niin ...
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Itse itselleni kertoen;
If you purchased Aperture 1.5 between January 1, 2008, and March 14, 2008, you are eligible to upgrade to Aperture 2 for US$9.95 (shipping and handling).[/i]
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Ois pitänyt lukea viestisi kunnolla loppuun, eli ei mitään sittenkään.viltsu kirjoitti:flntm kirjoitti:Itse tilasin Mac Pron yhteydessä myös Aperturen. Nyt jännittää, onko siellä tämä uusi vai vanha versio. Lähetys ainakin kesti päivää enemmän kuin muilla uuden Mac Pro:n tilanneilla. Kyllä kyrsii jos tulee 1.5 ja täytyy maksaa 199$ uudesta versiosta!mike.mcfin kirjoitti:Aperture 2 Näytti tulleen!!!TheKraken kirjoitti:
Itse itselleni kertoen;
If you purchased Aperture 1.5 between January 1, 2008, and March 14, 2008, you are eligible to upgrade to Aperture 2 for US$9.95 (shipping and handling).[/i]
-
-
Viesti Kirjoittaja Tuntematon Käyttäjä »
Eihän Dockiin mitään muutoksia pitänyt tullakaan? Yläpalkkiin tuli ja sen voi nyt muuttaa läpinäkyvästä tavalliseksi.ER kirjoitti:Onko tässä nyt oikein mitään uudistuksia vai onko tämä päivitys vain yleistä viilailua? Itse en mm. löydä sitä etukäteen mainostettua optiota dockin ulkonäön suhteen.
-
-
Viesti Kirjoittaja Monte-Cristo »
Dockin ulkonäköä ei missään vaiheessa oltu muuttamassa. Konkreettisia uusia ominaisuuksia fiksailujen lisäksi ovat menupalkin läpinäkyvyyden päällä/pois-asetus työpöydän asetuksissa, Stacksien käyttäytymisen monipuolisemmat säätömahdollisuudet (oikeaklikkaa stackiä), Time Machinen säätömahdollisuudet ja kuvake menupalkissa ja ainakin romppuasemien etäkäyttö. Varman jotain muutakin pientä, jota en nyt muista.ER kirjoitti:Onko tässä nyt oikein mitään uudistuksia vai onko tämä päivitys vain yleistä viilailua? Itse en mm. löydä sitä etukäteen mainostettua optiota dockin ulkonäön suhteen.
-
Viesti Kirjoittaja ER »
Ai? Lienen sitten ymmärtänyt väärin. Muistelin että olisi hehkutettu sitä, että saadaan nyt Tiikeri-tyyppinen Dock takaisin tms. kaipa kyse olikin sitten tuosta menujen läpinäkyvyydestä.Tuntematon Käyttäjä kirjoitti: Eihän Dockiin mitään muutoksia pitänyt tullakaan? Yläpalkkiin tuli ja sen voi nyt muuttaa läpinäkyvästä tavalliseksi.
Löytyihän tuossa ylempänä tosiaan linkkejä Applen listaamiin muutoksiinkin...
-
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Mailissa, kun luot uuden viestin, siinä ylhäällä on (ylhäältä alas) kohdat:EvilPet kirjoitti:Hienosti sujahti molempiin koneisiin. Kummankin päivityksen koko oli 180 m.
Mitään ongelmia ei ainakaan pikaisella vilkaisulla löytynyt...
Mikä tämä mailin lähettäjä/vastaanottaja-homma on?
Mulla ainakin kaikki tekstit on niinku pitääkin. On mielestäni ollu jo edellisestä päivityksestä
Vastaanottaja: (Vastaanottaja)
Kopio: (Kopio)
Aihe: (Aihe)
Vastaanottaja: (Lähettäjä/tunnus)
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Tiikeri-tyyppisen dockin saa takaisin päätteeltä. En nyt muista miten, mutta uskoisin, että joku kohta valistaaER kirjoitti:Muistelin että olisi hehkutettu sitä, että saadaan nyt Tiikeri-tyyppinen Dock takaisin tms.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
BTW. Jos joku, jolla Adoben ohjelmat ovat buganneet Leopardissa, on kokenut parannusta tuolla saralla, niin viestiä kehiin.
-
Viesti Kirjoittaja K-Mikko »
Näillähän sen saa kaksiulotteiseksi:Macco kirjoitti:Tiikeri-tyyppisen dockin saa takaisin päätteeltä. En nyt muista miten, mutta uskoisin, että joku kohta valistaaER kirjoitti:Muistelin että olisi hehkutettu sitä, että saadaan nyt Tiikeri-tyyppinen Dock takaisin tms.
BTW. Jos joku, jolla Adoben ohjelmat ovat buganneet Leopardissa, on kokenut parannusta tuolla saralla, niin viestiä kehiin.
http://www.usingmac.com/2007/11/18/leop ... inal-codes
defaults write com.apple.dock no-glass -boolean YES
killall Dock
-
Viesti Kirjoittaja Reiko »

Muuten outoa että aina päivitysten yhteydessä kaikki on suomeksi, vaikka pidänkin käyttöjärjestelmää englanninkielisenä.
WoW pyörii muuten jokseenkin nopeammin, ainakin mennessä alueelle jossa on paljon hahmoja peli lataa ne ilman tökkimistä.
-
-
Viesti Kirjoittaja CamoN »
Jep, tulee ihan vanhat "hyvät" ajat mieleen. Vaan ihan kiitollinen minä tuosta olen, selkeyttää aika paljon kun tuohon näkymään mahtuu pitkät tiedostonimet paljon paremmiin kuin ruudukkoon. Ja tietysti enemmän tavaraa pienempään tilaan, joka on aina positiivista.septic kirjoitti:Onpas, eh, windowsmainen tuo luettelonäkymä stackeissa.
Saakos sitä stacksien ruudukkonäkymää muokattua Finderin ruudukkonäkymän tyyliin? En ole ihan sisäistänyt sitä, miksi kuvakkeiden välissä pitää olla monta kilomeeetriä tyhjää tilaa. Ei kai sitä nyt kellään käsi tärrää niin pahasti, etteikö sen kokoisiin kuvakkeisiin osuisi ongelmitta. Tai jos edes saisi pienemmät kuvakkeet.
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka