Luultavasti puhuttekin noista kirjoista, kiitos minäkin kuolasin niiden perään, kunnes sitten sain haltuuni Gallen, Faton ja Lasten infektiosairaudet -kirjan
Eiks olis parempi paikka tuolle supparille jos se olisi lattialla?
Mahdollisesti, mutta hienosti se tuohon sopii. Nämä on varmaan enmmänkin makukysymyksiä. Jos taas siirrän Macin tuohon pöydälle joudun ostamaan toisen pöydän, jolla sitten kirjoittaisin
amanita kirjoitti:Kiva kun näkee muillakin noita Harman Kardonin SoundSticksejä!! Ite oon ollut erittäin tyytyväinen hyviin ja helposti siirreltäviin kajareihini!
Mullakin on! Kukaan ei ole kommentoinut mun kuvia lainkaan. :/ Sieltä näkis ne.
Pistänpäs linkin uudestaan.
Tässä ois jonkunlaista setuppia.
Pitäis vähä järjestellä&siivota, mutku ei vaan jaksa.
amanita kirjoitti:Kiva kun näkee muillakin noita Harman Kardonin SoundSticksejä!! Ite oon ollut erittäin tyytyväinen hyviin ja helposti siirreltäviin kajareihini!
Joo näistä lähtee mahtava soundi. AInakin minun korvaan. Vieläpä muistuttavat noita Applen omia Pro Speakereita. Nehän oli muuten harman Kardonin valmistamat 8)
Viizei kirjoitti:Saisikos lisaa MacPro tai PowerMac G5 -setuppeja? Upeita ovat...
Eivät ne aina ole upeita
Mun setuppi on hieman liian leveä valokuvaan, ja hieman liian kaoottinen vieraille esiteltäväks, ja hieman liikaa lastenkirjoja sisältävä, mutta laitetaan nyt kun kerran pyydetään
Viizei kirjoitti:Saisikos lisaa MacPro tai PowerMac G5 -setuppeja? Upeita ovat...
Eivät ne aina ole upeita
Mun setuppi on hieman liian leveä valokuvaan, ja hieman liian kaoottinen vieraille esiteltäväks, ja hieman liikaa lastenkirjoja sisältävä, mutta laitetaan nyt kun kerran pyydetään
Erillinen pöytä olisi poikaa? Sitten olisi jo hyvin edistytty, kyllä tuo kone on edelleen upea.
Eivät ne aina ole upeita
Erillinen pöytä olisi poikaa? Sitten olisi jo hyvin edistytty, kyllä tuo kone on edelleen upea.
Mulla ei valitettavasti ole tilaa erilliselle pöydälle, koska sen tarvis olla ihan hirveän iso. Toi mun setti jatkuu tosta kuvasta vielä yhden hyllynvälin oikealle, ja kuvan yläreunasta myös ylös
Eiks olis parempi paikka tuolle supparille jos se olisi lattialla?
Mahdollisesti, mutta hienosti se tuohon sopii. Nämä on varmaan enmmänkin makukysymyksiä. Jos taas siirrän Macin tuohon pöydälle joudun ostamaan toisen pöydän, jolla sitten kirjoittaisin
Jussi
Lähinnä ajattelin tuota enemmän soundillisesta näkökulmasta kuin ulkonäöllisesti. Kyllähän tuo sen verran hyvän näköinen setti on, että mielellään sitä kyllä pöydällä esillä pitää. Yleensä vaan tulee se alapää paremmin, kun se on jossain lattiatasossa eikä tuossa samassa tasossa muiden kanssa.
Eivät ne aina ole upeita
Oih, siellä se mun vanha uskollinen kaveri jököttää. Ihan tässä iso mies liikuttuu...
Edit: Ja tarkoitan MacPro:ta vasemalla alhaalla.
Viimeksi muokannut HopeinenQ, 13.2.2008 klo 22.24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.