Ostin kuukausi sitten ipod touchiin full body-suojan ja olen ollu tyytyväinen. Halvimmalla ne kaikki taitaa saada suoraan valmistajalta eli sieltä osoitteesta http://www.invisibleshield.com koska niiden hinnat ovat dollareissa ja hintoihin kuuluu suoraan postituskin ja tietenkin elinikäinen takuu.
Eli jos joskus sattuu joku naarmu tulemaan niin lähettävät aina uuden tilalle. Ja kunhan vuorostasi laitat entisen naarmuttuneen heille takaisin, pysyy takuu voimassa aina.
Asennuksessa kannattaa olla tosi tarkkana, että menee oikealle kohdalle ipodissa ja ettei jää kalvon alle mitään roskia. iPodin isot tasaiset osat on helppo saada kiinni mukana tulevalla muovityökalulla mutta ongelmia itselle tuli ainakin niiden pyöreiden reunojen kanssa, eivät meinanneet millään tarttua kiinni. Siihen auttoi valmistajankin ohje, eli kannattaa odotella hieman kunhan ne hieman kuivuvat siitä kiinnikenesteestä ja laittaa sitten ne reunat kuntoon.
Tosi hyvä tuote ja itse ainakin sain nopeasti, ei tainnut mennä edes viikkoa kun se jo jenkeistä tuli suomeen.
jeapadi kirjoitti:
idefix kirjoitti:Mites jos tuolta http://www.invisibleshield.com:sta tilaa
niin jääkö paketti tulliin, vai tuleeko kirjeessä kotiin asti?
Teppo Työpaikka kirjoitti:Ostin kuukausi sitten ipod touchiin full body-suojan ja olen ollu tyytyväinen. Halvimmalla ne kaikki taitaa saada suoraan valmistajalta eli sieltä osoitteesta http://www.invisibleshield.com koska niiden hinnat ovat dollareissa ja hintoihin kuuluu suoraan postituskin ja tietenkin elinikäinen takuu.
Tosi hyvä tuote ja itse ainakin sain nopeasti, ei tainnut mennä edes viikkoa kun se jo jenkeistä tuli suomeen.
Tuliko tuo sulla suoraan postin mukana kotiin? vai jouduitko maksamaan tulleja tai alveja?
Kertokaa nyt joka ikinen kiinnilaittoon liittyvä vinkki invisibleSHIELDistä kun sellainen tulossa ens kuussa touchin mukana, ja haluan että se pysyy siinä kiinni. Miten reunojen laitto? Kaikki neuvot on plussaa, kiitos.
samaa kaipailisin minä. touchin full body shield odottaa jo laatikossa mutta vielä pari viikkoa varmaan kestää ennen kuin 32GB tatsi tulee postissa.kun sormilla väkisinkin joutuu koskemaan liimapintaankin,niin jääkö siittä "sormenjäljet" siihen kalvoon kun sen laittaa kiinni? eli näkyy siinä kalvossa ja ei voi pyyhkiä pois koska on liimapinnassa?
jeapadi kirjoitti:samaa kaipailisin minä. touchin full body shield odottaa jo laatikossa mutta vielä pari viikkoa varmaan kestää ennen kuin 32GB tatsi tulee postissa.kun sormilla väkisinkin joutuu koskemaan liimapintaankin,niin jääkö siittä "sormenjäljet" siihen kalvoon kun sen laittaa kiinni? eli näkyy siinä kalvossa ja ei voi pyyhkiä pois koska on liimapinnassa?
Ainakin tossa InvisibleShieldin mukana tuli sellasta ainetta, mitä kannattaa ruiskuttaa kalvoon ja sormenpäihin niin ei pitäs jäädä sormen jälkiä. Ohjeet suomeksi: http://www.kivenalla.fi/index.php?act=is&is_ohjeet=1. Eilen just itse laitoin full body shieldin touchiin ja hyvin meni. Tosiaan reunat eivät heti tartu kiinni, mutta kannattaa odottaa jonku aikaa ja sitten painaa kiinni.
Entä eihän tuo invisible shield ole takaosaltaan vain neliskanttinen pala vaan sen kulmathan ovat sellaiset että jokin kohta jää suojaamatta että sen saa kiinni..?
macminister kirjoitti:Entä eihän tuo invisible shield ole takaosaltaan vain neliskanttinen pala vaan sen kulmathan ovat sellaiset että jokin kohta jää suojaamatta että sen saa kiinni..?
Koko laitteen suojaava suoja todellakin suojaa lähes koko laitteen, eli siinä on "lipareet" jotka kääntyvät myös reunojen päälle. Tuo "namiska" suojataan kahdella erilleen leikatulla palalla, eli ite suojassa on reikä valintapyörän kohdalla.
Asennuksessa meinasi mennä hermot, kunnes keksin tehdä saippualiuosta astiaan ja uittaa koko suojan vedessä jonka jälkeen heitin suojan märkänä laitteen päälle. Eli nestettä tarvitaan kyllä aika paljon asennuksessa, sillä se menee pilalle jos pienikin kohta kalvossa jää kuivaksi.
Näin toimien sain rauhassa asentaa suojan millilleen oikeaan kohtaan, ja se liukui laitteen päällä kuin saippua...
Tilasin juuri tatsiin ja PDAhan kalvot kyllä on hienoa palvelua täytyy myöntää... Tilaa kolme niin saat 30% alennusta, sain muutenkin 20% alennusta tosta vaan :O ja ilmanen postituskin kestää jenkeistä saakka 6-9 päivää, mahtavaa. Näin odotellessa, kertokaa ihmeessä jos joillain on jotain poppakonsteja puhdistaa mahdollisimman hyvin podi ennen kalvojen kiinnittämistä vai toimiiko ihan perus, vesi ja liina?
Koss-pro kirjoitti:Tilasin juuri tatsiin ja PDAhan kalvot kyllä on hienoa palvelua täytyy myöntää... Tilaa kolme niin saat 30% alennusta, sain muutenkin 20% alennusta tosta vaan :O ja ilmanen postituskin kestää jenkeistä saakka 6-9 päivää, mahtavaa. Näin odotellessa, kertokaa ihmeessä jos joillain on jotain poppakonsteja puhdistaa mahdollisimman hyvin podi ennen kalvojen kiinnittämistä vai toimiiko ihan perus, vesi ja liina?
Mikrokuituliinalla lähtee kaikki, kastele ensin märäksi, sen jälkeen rutista kaikki irtilähtevä vesi pois.
Laitoin miniin kilpailevan yhtiön kalvon eli Bodyguardzin. Meni ihan maanalaisen paikan huonosti jäi täyteen kuplia. Valmistaja tosin ilmoittaa kuplien "katoavan" 24 tunnissa.
Otin myös iPodin etukalvon pois, kun se repsotti jo aikalailla (olisihan se pysynyt vielä vuosia).
Mac Mini Core2Duo 1.83 GHz | iPod 5G | HTC Desire HD | Wacom Bamboo ym random sälää...
Hei tietääkös joku tuossa 3päivää sitten laitoin uuden invisible shieldin kiinni ipod touchiini ja näytössä näkyy edelleen sellaisia viivoja. Ikään kuin pienen pienen pieniä halkeamia itse ipodin näytössä. Viivat menevät säännöllisesti pysty suunnassa ja näkyvät koska taittavat vähän valoa ja täten häiritsevät vain jos tausta on vaalea. Mustalla niitä ei edes juuri huomaa. Onko kellään näkynyt vastaavaa?
Voiko shieldin ottaa pois ja laittaa uudelleen vai kuseeko homma siihen? On meinaan pikkusen ärsyttäviä viivoja nuo.
Inovix kirjoitti:Hei tietääkös joku tuossa 3päivää sitten laitoin uuden invisible shieldin kiinni ipod touchiini ja näytössä näkyy edelleen sellaisia viivoja. Ikään kuin pienen pienen pieniä halkeamia itse ipodin näytössä. Viivat menevät säännöllisesti pysty suunnassa ja näkyvät koska taittavat vähän valoa ja täten häiritsevät vain jos tausta on vaalea. Mustalla niitä ei edes juuri huomaa. Onko kellään näkynyt vastaavaa?
Voiko shieldin ottaa pois ja laittaa uudelleen vai kuseeko homma siihen? On meinaan pikkusen ärsyttäviä viivoja nuo.
Inovix
Moi
Jokusen olen noita asennellut ja kyllä niissä samanlaisia viivoja on näkynyt. Luulisin tuon olevan ominaisuus, tai sitten vaan huono tuuri...
Kalvon uudelleenasennus poistamisen jälkeen on varmasti melko haastavaa :-)
Waiski
Mac mini M2 16Gt/512Gt + Studio Display 27"
iPhone 16 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
Itsekin tollasen iPhoneeni asensin. Harmittaa kun jäi pari roskaa kalvon ja näytön väliin sekä muutamia kuplia, joita en saa pois ja jotka eivät myöskään ole itsestään pois lähteneet.
Onko tota kalvoa siis mitenkään mahdollista saada asennettua uudestaan, vai tarvitsisiko kokonaan uuden kalvon? huomasin että kalvon reunat keräävät aika paljon likaa. Sormen tuntumasta kalvolla kyllä itse henk. koht. pidän.
Vuoden jälkeen on kalvon alareuna irti napin alta. Uuden saisi tietenkin takuuseen mutta postikulut ovat sen verran mitä maksaa Delaextremestä 4 kalvoa posteineen joten taidan kuitenkin kokeilla sitä seuraavaksi.