Kertoisiko joku ystävällisesti selkokielellä, onko 1.1.2 OTB -luuriin mahdollista saada Google Mapsin paikannus toimimaan, ja jos on, millä perusedellytyksillä homma onnistuu ja mitä on tehtävä? Siis ilman LocateMe tai Navizon -lisäkilkkeen käyttöä. Hajamainintoja asiasta löytyy, mutta kovin epäselvästi ilmaistaan, millainen laite kirjoittajalla on ja mitä kaikkea onkaan tehty.
Oman luurini ehdin päivittää 1.1.3 -firmikseen i.unlock.no:n softalla, ja baseband on alkuperäinen 04.02.13_G. Auttaako, jos palautan original 1.1.2-firmiksen, päivitän iTunesilla 1.1.3:een ja ajan ZiPhonen? Silloin kaiketi baseband myös päivittyy, ja paikannus alkaa pelittää? Vai säilyykö baseband? Vai toimiiko paikannus vain 1.1.1 OTB -version päällä tms.?
iPhonen Google Mapsin paikannus, edellytykset?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhonen Google Mapsin paikannus, edellytykset?
Viesti Kirjoittaja MinäSoitan »
1.1.3 OOTB 16 GB, Soneran sim
-
- Ylläpitäjä
-
-
Viesti Kirjoittaja miikka »
Mikä operaattori ja kokeilitko useamman kerran useammassa eri paikassa? Oman kokemuksen mukaan ei se Googlen ohjelma aina saa paikannusta tehtyä myöskään Nokian puhelimissa ja samoin käy myös iPhonessa, toisinaan se paikannus epäonnistuu ja sitten 15min myöhemmin onnistuu.Mac Fan kirjoitti:Eikä paikannus toimi.
-
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Eihän yhdistelmää BL 4.6 ja BB 04.03.13 ole vielä unlock:attu... Ainakaan mun käsittääkseni.Mac Fan kirjoitti:Tein (palautustilassa olevalle puhelimelle) iTunes päivityksen uusimman Version 1.1.3 ja breikki ja unlock ziphone (iJailbrake) Pitikö tuon modem firmwaren päivittyä toimenpiteessä? Se on edelleen sama (OTB) 04.02.13_G ?
Eikä paikannus toimi.

AppleTV 4K - iPhone Xs 512 Gt - iPad Pro 3rd gen 512 Gt - MBP 15" 2,9 GHz, 32 Gt, Vega 20, 1 Tt
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Jos puhelimesi on ollut 1.1.2 OTB, niin ZiPhone / Gunlock muuttavat 1.1.3 iTunes päivitetyn 4.03.. BB:n takaisin 4.02.. (1.1.2) versioon ja maps locate ei toimi ilman 3rd party softaa.Mac Fan kirjoitti:Tein (palautustilassa olevalle puhelimelle) iTunes päivityksen uusimman Version 1.1.3 ja breikki ja unlock ziphone (iJailbrake) Pitikö tuon modem firmwaren päivittyä toimenpiteessä? Se on edelleen sama (OTB) 04.02.13_G ?
Eikä paikannus toimi.
Tuo 4.03... ei vielä aukea, kuten Nikke tuossa kertoo ! Vain BL 3.9 / BB 4.03... yhdistelmä aukeaa anySIM 1.3:lla.
Uusin ZiPhone 2.0 pystyy muuttamaan BL:n 3.9 versioon, mutta jos jotain menee vikaan, niin iTiiliskivi edessä.
-
Kiitos.
Viesti Kirjoittaja rolleh »
MinäSoitan, kiitos hyvästä kysymyksestä, joka myös minun mieltäni on askarruttanut.
Nätti-Nikke ja egoste, kiitos osuvista vastauksista, jotka ainakin minulle varmistivat, missä mennään.
Itselle ei downgreidaus sen missään muodoissa maistu. Puhelin on 1.1.2OB/4.6 ja noita numeroita pyritään kasvattamaan. Tiiliskivettämisriskin lisäksi downgreidaus on aina vaihtokauppa. Malttaahan sitä, kun homma muuten toimii.
Nätti-Nikke ja egoste, kiitos osuvista vastauksista, jotka ainakin minulle varmistivat, missä mennään.
Itselle ei downgreidaus sen missään muodoissa maistu. Puhelin on 1.1.2OB/4.6 ja noita numeroita pyritään kasvattamaan. Tiiliskivettämisriskin lisäksi downgreidaus on aina vaihtokauppa. Malttaahan sitä, kun homma muuten toimii.
-
Re: iPhonen Google Mapsin paikannus, edellytykset?
Viesti Kirjoittaja wonfisher »
Asensin Locetemy softan installerin kautta ja buuttasin puhlimen.
työpöydälle ilmeistyi virhreä ikoni missä tähtäin. Kun koitan käynnistää softaa niin se menee heti hetken päästä pois päältä ?
kuseeko softa vai enkö vain osaa käyttää ? vai voiko olla että mapsissa näkyvä nuppineula huitsin nevadas on mun sijainti ?
----------
Iphone 1.1.3
työpöydälle ilmeistyi virhreä ikoni missä tähtäin. Kun koitan käynnistää softaa niin se menee heti hetken päästä pois päältä ?
kuseeko softa vai enkö vain osaa käyttää ? vai voiko olla että mapsissa näkyvä nuppineula huitsin nevadas on mun sijainti ?
----------
Iphone 1.1.3
-
Re: iPhonen Google Mapsin paikannus, edellytykset?
Viesti Kirjoittaja xp9 »
BL 3.9 on ainoa konsti saada locate toimimaan oikein.
Itse olen tehnyt downgraden kerran H/W ja 4-5 kertaa ziphonella. Kertaakaan ei mitään ongelmia.
Itse ajattelin tuon niin, että jos nyt joku keksii syyn miksi 4.6 olisi parempi, niin eiköhän sen jälkeen
joku näe vaivaa keksiä miten se upgradetaan takaisin.
Yksi konsti muuten on, päivittää 3.9FakeBlank BL. Itselläni ei ole kokemusta, mutta ymmärtääkseni
se pitäisi saada päivitettyä takaisin 4.6:een halutessaan.
http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=32926
Itse olen tehnyt downgraden kerran H/W ja 4-5 kertaa ziphonella. Kertaakaan ei mitään ongelmia.
Itse ajattelin tuon niin, että jos nyt joku keksii syyn miksi 4.6 olisi parempi, niin eiköhän sen jälkeen
joku näe vaivaa keksiä miten se upgradetaan takaisin.
Yksi konsti muuten on, päivittää 3.9FakeBlank BL. Itselläni ei ole kokemusta, mutta ymmärtääkseni
se pitäisi saada päivitettyä takaisin 4.6:een halutessaan.
http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=32926
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka