Parempi soittajantunnistus 1.1.3:een
-
Parempi soittajantunnistus 1.1.3:een
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Lataa tuolta: http://rapidshare.com/files/91923403/Nu ... n.zip.html
Siirrä Support-kansio, AppSupport ja Appsupport.orig tiedostot kansioon:
/System/Library/Frameworks/AppSupport.framework
Käynnistä puhelin uudestaan
Laittakaa palautetta miten toimii... Jos viitsitte. Mä olen itse Alaskassa, niin mä en tiedä miten se toimii Suomessa. Täällä se ainakin toimii paremmin kuin se edellinen versio. Sehän toimi 'vähän' huonosti ulkomailla ollessa.
EDIT. Lisäsin tuon ohjeen.
EDIT.2 Uusi versio
-
-
-
Viesti Kirjoittaja juharju »
Ja missäs muodossa olet kontaktit tallentanut? Jos +358 niin toki se toimii. 0XX/0X tallennettuja kontakteja ei näytä oikein.ahis kirjoitti:Mitään en ole asialle koskaan tehnyt ja soittajatunnistus toimii moitteettomasti. Vahinko?
Vai onko turha puliveivaaminen iPhonen kanssa teille harrastus?
Tätä AppSupportin "puliveivaamista" on saanut harrastaa 1.02 firmiksestä alkaen. Tosin toiset meni iWorldilla 1.1.2:lla siitä, mistä aita on matalin.
Ja itse aiheeseen. Tämä uudempi ei toimi hyvin. Ensimmäinen 1.1.3 AppSupport fixi toimii itselläni ainakin, kuten pitääkin.
-
Viesti Kirjoittaja lexyakuza »
Numero tallennettu muodossa 040xxxxxxx ja soittaessa näyttää +35840xxxxxxx
Ei toiminut aiemmallakaan joten en tiedä mitäs tässä nyt sitten pitäis tehdä.
Tiedostot ovat oikeasssa kansiossa, sen tarkistin jo.
(1.1.3 versio on käytössä [1.1.2 otb ja päivitetty])
-
Ok ja kiitos. Siis toi edellinen toimi Suomessa hyvin, mutta ulkomailla huonosti. Tämä uusi taas toimii ulkomailla hyvin, mutta kotimaassa huonosti...juharju kirjoitti:Ja missäs muodossa olet kontaktit tallentanut? Jos +358 niin toki se toimii. 0XX/0X tallennettuja kontakteja ei näytä oikein.ahis kirjoitti:Mitään en ole asialle koskaan tehnyt ja soittajatunnistus toimii moitteettomasti. Vahinko?
Vai onko turha puliveivaaminen iPhonen kanssa teille harrastus?
Tätä AppSupportin "puliveivaamista" on saanut harrastaa 1.02 firmiksestä alkaen. Tosin toiset meni iWorldilla 1.1.2:lla siitä, mistä aita on matalin.
Ja itse aiheeseen. Tämä uudempi ei toimi hyvin. Ensimmäinen 1.1.3 AppSupport fixi toimii itselläni ainakin, kuten pitääkin.
Mä laitan uuden version tuohon linkkiin, jos viitsit vielä kokeilla sitä, niin olisin kiitollinen.
-
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
-
Ei se kyllä toiminut. Samantien kun vaihtoi aikaisemman puhelimeen niin alkoi pelittämään. Tarkasta nyt, että kontaktisi ei ole tallennettu +358 muotoon. Jos näin niin tunnistus toimii ilman muokattua AppSupportiakin.Miklu kirjoitti:Mie latasin sen version, mikä oli jaossa noin 10-11 välillä (Suomen aikaa) eilen illalla ja kyllä se tuntui toimivan. Ainakin omasta toisesta puhelimesta tulleen soiton se tunnisti. Ei ole paljon muita puheluita tullut, joten en todellisuudesta tiedä.
-
Et ole tuota uudempaa vielä kokeillut?juharju kirjoitti:Ei se kyllä toiminut. Samantien kun vaihtoi aikaisemman puhelimeen niin alkoi pelittämään. Tarkasta nyt, että kontaktisi ei ole tallennettu +358 muotoon. Jos näin niin tunnistus toimii ilman muokattua AppSupportiakin.Miklu kirjoitti:Mie latasin sen version, mikä oli jaossa noin 10-11 välillä (Suomen aikaa) eilen illalla ja kyllä se tuntui toimivan. Ainakin omasta toisesta puhelimesta tulleen soiton se tunnisti. Ei ole paljon muita puheluita tullut, joten en todellisuudesta tiedä.
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Ai ei toimi vai? Mulla taitaa kyllä olla (ainakin lähes) kaikki yhteystiedot tuossa +358 (tai jokin muu +xx) -muodossa. Luulin, että tuossa muodossa se ei niitä nimeen omaan tunnista.juharju kirjoitti:Ei se kyllä toiminut. Samantien kun vaihtoi aikaisemman puhelimeen niin alkoi pelittämään. Tarkasta nyt, että kontaktisi ei ole tallennettu +358 muotoon. Jos näin niin tunnistus toimii ilman muokattua AppSupportiakin.Miklu kirjoitti:Mie latasin sen version, mikä oli jaossa noin 10-11 välillä (Suomen aikaa) eilen illalla ja kyllä se tuntui toimivan. Ainakin omasta toisesta puhelimesta tulleen soiton se tunnisti. Ei ole paljon muita puheluita tullut, joten en todellisuudesta tiedä.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Heitänpä nuo uusimmat tiedostot puhelimeen kunhan pääsen kotiin.
Teillä tietoa miten saisi puhelimeen suomenkielisen näppäimistön? Kun ei ole tuota more regions and keyboards. Ja mitä pitäis tehdä, että sais iSMS:n suomenkieliseksi?
-
-
-
Viesti Kirjoittaja GoldenDelicious »
Päivitin juuri sen sun uudemman PhoneNumberTemplates.txt:n luuriin ja nyt ainakin eka SMS yhdisti nimen ja numeron oikein. En jaksanut tutkia oliko numero tallenettu +358:lla vai ei... Eikös tuon voi määritellä siihen PhoneNumberTempatesiin niin, että on sama missä muodossa ne numerot on kontacteissa? Ainakin 1.1.1:ssä toimi vaikka numeroista oli osa +358:lla, osa ei.
-
Tuossa ylempänä jo kerroin, että tuossa tapauksessa ei tarvitse muokattua AppSupportia. Jos haluaa testata Nätti-Niken tekemää palikkaa tallettaa numeroita 0XX / 0X alkuisesti ja raportoi toimiiko.jiimjii kirjoitti:Asensin tuon uusimman version ja nyt mulla toimii Soneran liittymällä nimen näyttö oikein. Kaikki numerot on muodossa +358xxx.
--Janne
-
-
Toi olisi tosi hieno homma, koska se näyttäisi toimivan myös hyvin ulkomailla, mitä aikaisempi ei tehnyt.Miklu kirjoitti:Tuo uusin näyttäis toimivan. Talletin numeron puhelimeen ilman +358:a ja tunnisti silti nimellä.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja jiimjii »
Mulla ei toiminut ilman tuota palikkaa, vaikka numerot oli +358 muodossa.Tuossa ylempänä jo kerroin, että tuossa tapauksessa ei tarvitse muokattua AppSupportia. Jos haluaa testata Nätti-Niken tekemää palikkaa tallettaa numeroita 0XX / 0X alkuisesti ja raportoi toimiiko.
-
Sulla on varmaankin Sonera?jiimjii kirjoitti:Mulla ei toiminut ilman tuota palikkaa, vaikka numerot oli +358 muodossa.Tuossa ylempänä jo kerroin, että tuossa tapauksessa ei tarvitse muokattua AppSupportia. Jos haluaa testata Nätti-Niken tekemää palikkaa tallettaa numeroita 0XX / 0X alkuisesti ja raportoi toimiiko.
-
-
-
-
-
Re: Parempi soittajantunnistus 1.1.3:een
Viesti Kirjoittaja savove »
Hei,Nätti-Nikke kirjoitti:Tän pitäisi toimia nyt paremmin kuin sen edellisen.
Lataa tuolta: http://rapidshare.com/files/91923403/Nu ... n.zip.html
Siirrä Support-kansio, AppSupport ja Appsupport.orig tiedostot kansioon:
/System/Library/Frameworks/AppSupport.framework
Käynnistä puhelin uudestaan
Laittakaa palautetta miten toimii... Jos viitsitte. Mä olen itse Alaskassa, niin mä en tiedä miten se toimii Suomessa. Täällä se ainakin toimii paremmin kuin se edellinen versio. Sehän toimi 'vähän' huonosti ulkomailla ollessa.
EDIT. Lisäsin tuon ohjeen.
EDIT.2 Uusi versio
Voisitko alan edelläkävijänä laittaa tällaiselle aivan tavalliselle iPhonen käyttäjälle konkreettiset selkeät toimintaohjeet (taito sinänsä) miten tuo asennus tapahtuu? Ts. mitä ohjelmia minulla täytyy olla installoituna yms. En esim. osaa käyttää mitään SSH installointia, vaan olen aiemmin suorittanut kaikki asennukset joko Installerin (joka ei siis toimi minulla 1.1.3:ssa) tai iNdependencen kautta.
Kiitoksia jo etukäteen
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka