Usko iPhoneen katoamassa
-
Usko iPhoneen katoamassa
Viesti Kirjoittaja HaKa »
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
Viesti Kirjoittaja ^Fage »
Tuntuu olevan täysin luurista kiinni et miten softa menee ja unlokit onnistuu..
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
EDIT : näemmä sokiakin olin taas.. välistähän löytyi Pc/iTunes/ZiPhone rivi..
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)

LISÄÄ EDITTIÄ : eli koita vielä siten et laita jailattaessa ja breikattaessa se debug moodi päälle.. mulla se autto.. en tosin tiä mix ?
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
2. Avaa iTunes
3. Paina Sleep+Power näppäimiä n.30 sekunttia (Puhelin sammuu ja käynnistyy muutaman kerran ja lopulta iTunes tunnistaa puhelimen.)
4. Palauta puhelin iTunesissa.
5. Lataa uusin ZiPhone (2.1)
6. Aktivoi, unlock:aa ja jailbreak:aa puhelin.
-
-
Viesti Kirjoittaja jugih »
Siis toimii jotenkin? Kerrohan mikä ei toimi niin kaikilla olisi helpompi auttaa sinua.HaKa kirjoitti:Puhelin toimii nyt ainakin jotenkin.. Jos sitten joku olisi vielä ystävällinen ja kertoisi että minkä takia puhelin ei löydä contacts kohdasta yhtään ketään ja kun asentaa iSim:n niin se pyytää 10e:tä tai vaihtoehtoisesti 300 nimeä on siirrettävä yksitellen... 1.1.2 käyttöö otettaessa k.o ongelmaa ei ollut... Ai niin ja miten pääsen siirtelemään noita eri tiedostoja puhelimeen?! Suomi-tiedostoja jne...?! Antakaa anteeks, olen maalta:D
Nyt tietenkin kun olet puhelimesi päivittänyt/resetoinut, puhelimen muisti on tyhjä. Se pitää synkronoida. Jos synccaus ei tuota tulosta, nollaa synccihistoria:
iSync -> asetukset -> nollaa synccihistoria.
Jos olet Windowsilla - heitä kone ikkunasta ulos, astele mac-kauppaan ja palaa sitten asiaan niin osaan auttaa

Tiedostoja pääset siirtelemään foorumilla jo edelleen kerrotuilla softilla. Esim. Cyberduck (Macilla)
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Kun oletuksena tällä foorumilla kaikki ovat mac-käyttäjiä niin tässäpä yhdet ohjeet: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=448HaKa kirjoitti:Ai niin ja miten pääsen siirtelemään noita eri tiedostoja puhelimeen?! Suomi-tiedostoja jne...?! Antakaa anteeks, olen maalta:D

MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
-
Okei. Muotoilen kysymykseni uudelleen; Miksi siellä pitäisi olla numeroita?HaKa kirjoitti:Niin siis käytän windowsia ja taidan kohta lopettaa senkin ja siirtyä käyttämään vanhaa kunnon lankapuhelinja ja puhelinmuistiota:D eli en saa ainuttakaan numeroa kohtaan contacts... Saunalahtelainen on sisässä mut numeroita ei oo missään?!
-
-
Joo, mutta mitä ajan takaa - iPhonessa se EI mene noin. Se on tarkoitettu syncattavan iTunesin kanssa.HaKa kirjoitti:No siksi että sim-kortilla on n.300 numeroa ja ainakin aikaisemmissa puhelimissani on puhelinluetteloon ilmestynyt numerot automaattisesti... ja helpottaahan se soittamista kun ei muista numeroita ulkoa:D
Mutta joku tietää varmasti installerin kautta asennettavan ohjelman nimen, mikä siirtää SIM-kortilta nuo yhteystiedot puhelimeen, jonka jälkeen voit synccailla tietokoneen kanssa niitä.
-
-
-
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Eikö tässä ole tajuttu, että kukaan ei takaa kräkätyn iPhonen toimintaa millään mittarilla eikä minuuttiakaan.
Sitten lähdetään urheilemaan ilman erityisempiä tietoteknisiä taitoja tajuamatta että loppupeleissä riski on 100-prosenttisesti oma.
612 euroa on totisesti paljon rahaa takuuttomasta kännykästä, hienostakin!
Toivottavasti kuitenkin ongelmat ratkeavat.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Eiköhän tuo lähde pelaamaan. Ja komppaan Repeä, kannattaa hieman tutkailla juttuja ennen kuin niitä lähtee tekemään.
Toivottavasti saat iPhonen pelaamaan.

-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Mun ei yksinkertaisesti riittäisi hermo jatkuvasti askarrella sun puhelimen krakkayksen kanssa. Mä olen tottunut ihan toisenlaiseen toimintatapaan näiden Applen laitteiden kanssa. Joo, mä tiedän, liian hyvään olen tottunut.
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Ymmärrän sinua hyvin. Toisaalta tahdon sanoa, ei sen kanssa tarvitse jatkuvasti pusata - riittää kun sen tekee kerran (yseimmissa tapauksissa). Kolmanneelta, onhan tuo poikkeava tapa Applen koneisiin verrattuna. Mutta vielä neljänneeltä, jos iPhonea myytäisiin Suomessa, eiköhän tuo toimisi ihan heittämällä täälläkin.MacFinn kirjoitti:Tässä (ja monissa muissakin) ketjussa näkyy selkeästi syy miksi mulla ei vieläkään ole iPhonea.
Mun ei yksinkertaisesti riittäisi hermo jatkuvasti askarrella sun puhelimen krakkayksen kanssa. Mä olen tottunut ihan toisenlaiseen toimintatapaan näiden Applen laitteiden kanssa. Joo, mä tiedän, liian hyvään olen tottunut.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja ahis »
Ihan oikeesti: Helkatin hyvä puhelin, jossa kaikki pelaa kun ei ole koko ajan pakonomainen tarve säätää. Tätä palstaa lukemalla selviää helposti, että suurin osa vaikeuksista syntyy, kun yrittää olla liian fiksu. Pätee elämään muutenkin. Itse olen niin tyhmä, että kopsaan tarvittavat ohjeet kirjaimellisesti, eikä ongelmia ole ilmennyt. Ei omassa puhelimessa, eikä 10:ssä muussa.
-
Viesti Kirjoittaja wanders »
Onnittelut, olet menestyvä alan yrittäjä. En tosin tiedä, minkä alan mutta yritystä ja toimintaa riittää, joten eiköhän siitä vientipalkintokin irtoa.ahis kirjoitti:MacFinnille tiedoksi: Nyt 11 kpl avattuja puhelimia, eikä yhdessäkään ole ollut vaikeuksia. Ensimmäisen kanssa piti kysellä, koska olin nöösi. Tyytyväisiä käyttäjiä kaikki, tosin sen verran kansainvälisiä tyyppejä, että eivät hirveesti perusta Suomi tiedostoista tmv.
-
-
Viesti Kirjoittaja A.J. »
Saman asenteen omaavana jarruttelin puolisen vuotta ennen luurin ostoa. Loppujen lopuksi amazon.comin kautta valmiiksi avattuna ja nyt päivitin itse tuoreimpaan versioon kuukauden käytön jälkeen näillä uusilla päivitysohjelmilla. Hermoilin tarpeetta, asennus oli helppoa kuin..hmm...lisenssisopimuksen hyväksyminen.MacFinn kirjoitti:Tässä (ja monissa muissakin) ketjussa näkyy selkeästi syy miksi mulla ei vieläkään ole iPhonea.
On kuitenkin totta että näitä ongelmia tuntuu ilmenevän hämmentävillä tavoilla pienellä osalla käyttäjistä, joten epävarmuuksia prosessiin varmasti liittyy. Harkitsen vakavasti virallisen iPhone-sopimuksen tekemistä jos Suomeen laitetta saadaan, mutta toisaalta koska ongelmia ei ole ollut ja saan nyt itse päättää operaattorini ja liittymätyyppini niin voi olla että pysyttelen unlock-linjalla.
-
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Hah haa!!! Onko toi sun suurin huolenaihe, että mahdolliset uudet iPhonen käyttäjät ei ostakaan luuria, kun ne on lukenut tätä foorumia? Montako Applen osaketta sulla on taskussa?ahis kirjoitti:Yhtään puhelinta en ole myynyt, enkä myy. Ainoa asia mitä ajan tarkoituksella on: Tästä ei pidä tehdä sen vaikeampaa kuin se on. Potentiaaliset uudet iPhone käyttäjät saa väärän käsityksen.
Sulla näyttäis olevan vähän laajempikin ongelma kuin vain tämä foorumi. Sä voit mennä vaikka heti kiukuttelemaan mielipiteinesi myös seuraaville foorumeille:
http://hackint0sh.org/forum/forumdisplay.php?f=123
http://www.iphonealley.com/forums/
http://www.modmyifone.com/cmps_index.php
http://planet-iphones.com/forums/
http://www.everythingicafe.com/forum/
http://www.talkiphone.com/forums/
Se vaan on taivaan tosi, että jos sä haluat käyttää puhelinta Suomessa, suomenkielellä, niin siihen pitää tehdä pikku modifointeja.
Niin sellaisiakin ihmisiä on... Kaikki ei ole yhtä "kansainvälisiä" kuin sun 10 kaveria joille olet puhelimen avannut. Mä olen itse noin 9kk:ta vuodessa ulkomailla töiden puolesta ja silti mä mielummin käytän puhelintani suomenkielellä.
Mä kyllä myönnän sen, ettei ihan kaikkien välttämättä kannattaisi kauheasti puhelinta 'säädellä'... Tai ainakin lukisivat ohjeet huolella.
-
Viesti Kirjoittaja ERA »
Miklu kirjoitti:Ymmärrän sinua hyvin. Toisaalta tahdon sanoa, ei sen kanssa tarvitse jatkuvasti pusata - riittää kun sen tekee kerran (yseimmissa tapauksissa). Kolmanneelta, onhan tuo poikkeava tapa Applen koneisiin verrattuna. Mutta vielä neljänneeltä, jos iPhonea myytäisiin Suomessa, eiköhän tuo toimisi ihan heittämällä täälläkin.MacFinn kirjoitti:Tässä (ja monissa muissakin) ketjussa näkyy selkeästi syy miksi mulla ei vieläkään ole iPhonea.
Kyllä tuo vähänenkin pusaaminen on liikaa. Ihme, että joku viitsii/jaksaa.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka