Nätti-Nikke kirjoitti:Lataa toi alkuperäinen Preferences-ohjelma tuolta: http://rapidshare.com/files/91730502/Pr ... s.zip.html ja korvaa sillä sun vanha Preferences. En ole mitenkään varma, että toi auttaa, mut eipä se paljoa vaadi kokeilla.
Mä en millään viitsis itse asentaa tuota KB:tä ja kokeilla.
Moro.
Kiitti avusta, mutta ei jeesannut. Korvasin UIKit.frameworksin ja preferences.app:in kokonaan tuloksetta. Pitää jatkaa taistelua..
Näppäimistössä ei edelleenkään ole Ä- ja Ö-näppäimiä erikseen, mutta tuo englanninkielinen automaattinen korjaus lähti... Positiivista, että joka kerta kun kirjoittaa "ja" ei tule tilalle "is"..
Sinuhe kirjoitti:Moi,
onko tuo "laittaminen" ihan iisiä hommaa? Ja miten se tehdään? Vai meneekö hankalaksi neuvoa jos ei ole perustietoja (kuten minulla ei ole).
Joko sait homman pelittämään Sinuhe? Kommenttisi kuulostaa tutulta. Luepa tämä ketju läpi. Siellä on Wespan neuvoma linkki, minkä takaa löytyy ohjeita. Vaikka tuolloin onkin käsitelty 1.1.2:sta, niin eiköhän nuo niksit pitkälti edelleen toimi.
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
kiitos kysymästä. Minulla edelleen 1.1.2 (en kasaisi enää lainkaan säätää ja upgreidata) ja kb2 tei sen, mitä halusin. Tosin en koskan saanut sitä SFTP-cyberduck-tiedoston siirtoa toimimaan. Se ei ihan hirveästi haittaa, semminkään jos näppis pysyy englantilaisena joka tapauksessa (ei nä suoraan ääkkösiä), eli sinänsä englannin kieliset kuvakkeet ym. eivätä minua vaivaa).
Jos kuitenkin koko systeemi muuttuu suomen kieliseksi, kirjoitustuki ym., niin toki sellaisen haluaisin.
vaikutti toimivan ja kopsaus onnistui raahamalla. Sain valittua kieleksi suomen ja näppiskin on asetusten mukaan "Suomi". Mikän ei vain muuttunut itse puhelimessa, eli kieli ei todellisudessa ole Suomi. Olisiko pitänyt tehdä tuo "turvallinen kopsaus"?
Just,
kopsasin kaikki raahamlla aina ko. kansioon. Ilmisesesti raahsin jotain väärin, sillä nyt ei toimi yhtään mikään. Ensin toimi näennäisen hyvin, mutta oli kaikkea pientä, viivaa ja värihäikkää, nyt lukkiutu koko hässäkkä.
Mikäs olisi loogisin next step? Palautustilaan koko kone? Mitenkäs se menikään?