1*Nexus 120mm kotelotuuletin D12SL-12,
Mekkala 22.8 dB(A)
Ilmavirtaus 36.87 CFM
liitännät 3-pin ja 4-pin emäntä ja isäntä
1*Silverstone 80mm kotelotuuletin, öljyvoidellut laakerit ja vaimennuspalat, 2100 rpm+/-10% rpm. 36.89 CFM ilmanvirtaus.
1*Zalman Fanmate säädin
Postilla kulkee. Kiitos.
MYYTY!: Hiljaisia tuulettimia+säätölaite
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
MYYTY!: Hiljaisia tuulettimia+säätölaite
Viesti Kirjoittaja pallo »
Viimeksi muokannut pallo, 18.2.2008 klo 10.02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
-
Käviskö MDD:hen?
Viesti Kirjoittaja cubisti »
Moi,
oliskohan noista hiljentämään mun tuulitunneliani...?
Olen tässä vähän funtsinut, että jospa hankkiutuisin pikkuhiljaa eroon MDD:stäni ( juuri tuon helvetillisen metelin vuoksi ) mutta jos noilla flekteillä saisi sitä vähän hiljaisemmaksi, voisin löytää syyn olla eroamatta hyvästä koneesta.
C
Olen tässä vähän funtsinut, että jospa hankkiutuisin pikkuhiljaa eroon MDD:stäni ( juuri tuon helvetillisen metelin vuoksi ) mutta jos noilla flekteillä saisi sitä vähän hiljaisemmaksi, voisin löytää syyn olla eroamatta hyvästä koneesta.
C
-
-
Re: Käviskö MDD:hen?
Viesti Kirjoittaja mutofuto »
mä katselin itse tuollaista Nexuksen hiljaista 120mm tuuletinta Sawtoothin alkuperäisen koteloföönin tilalle, mutta nuo virtaukset ei ihan täsmää - ainakin Sawtoothin orggis pöheltää sellaista 95 CFM tasoa, joten en uskaltanut laittaa tuollaista <40 CFM suhisijaa sisään.cubisti kirjoitti:Moi,
C
En tiedä onko muilla kokemuksia tuollaisista "hieman" alitehoisista puhaltimista g4-torneissa?
Halinen.org
MBPr 13" / Thunderbolt Display / ~35TB SSD+HDD+RAID / Nikon - Imagine. / Sony FS
G4 MDD FW800 / iMac G3 DV SE / iPhone 12 mini / iPad Mini 5
MBPr 13" / Thunderbolt Display / ~35TB SSD+HDD+RAID / Nikon - Imagine. / Sony FS
G4 MDD FW800 / iMac G3 DV SE / iPhone 12 mini / iPad Mini 5
-
Re: Käviskö MDD:hen?
Mulla on ollu DigiAudiossa, mä luulen että Apple on saanut - tai joku siellä - hyvät diilit Deltan *paska*värkeistä ja sitä varten niitä on siellä. Digitaalilämpömittarilla joskus mittailin ulostulolämpötiloja ja mtn merkittävää ei tapahtunut edes alemmilla tehoilla.mutofuto kirjoitti:mä katselin itse tuollaista Nexuksen hiljaista 120mm tuuletinta Sawtoothin alkuperäisen koteloföönin tilalle, mutta nuo virtaukset ei ihan täsmää - ainakin Sawtoothin orggis pöheltää sellaista 95 CFM tasoa, joten en uskaltanut laittaa tuollaista <40 CFM suhisijaa sisään.cubisti kirjoitti:Moi,
C
En tiedä onko muilla kokemuksia tuollaisista "hieman" alitehoisista puhaltimista g4-torneissa?
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
MDD:hen uskaltaa laittaa vähän heikompitehoisemmatkin jos vain käyttää Nappia, se laskee prossun lämpöjä ihan kivasti. Vaihtopropelleja en vain saanut mitenkään järkevästi kytkettyä emolle (=pyörivät siihen kytkettynä liian hitaasti) joten nyt sitten ovat kytkettynä molexilla ja pyörivät koko ajan samoilla kierroksilla. Se on tietysti toisaalta hyväkin, aika rasittavaa se jatkuva kiihdyttely ja hiljentelykin pitemmän päälle on..mutofuto kirjoitti:En tiedä onko muilla kokemuksia tuollaisista "hieman" alitehoisista puhaltimista g4-torneissa?
iMac 27" 2,66 GHz i5 | 8 GB | 1 TB | 10.11.0
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
Mulla MDD:ssä uus 120mm puhallin (vähensi kumuloitunutta melua), virtalähteellä näköjään pirun vaikea löytää 60mm hyviä puhaltimia - sieltähän sitä möykkää lähtee. Prossun lämmöt vain max 65 asteessa. Nyt täytyykin alkaa suunnittelemaan kunnon vesijäähyä...Wespa kirjoitti:MDD:hen uskaltaa laittaa vähän heikompitehoisemmatkin jos vain käyttää Nappia, se laskee prossun lämpöjä ihan kivasti. Vaihtopropelleja en vain saanut mitenkään järkevästi kytkettyä emolle (=pyörivät siihen kytkettynä liian hitaasti) joten nyt sitten ovat kytkettynä molexilla ja pyörivät koko ajan samoilla kierroksilla. Se on tietysti toisaalta hyväkin, aika rasittavaa se jatkuva kiihdyttely ja hiljentelykin pitemmän päälle on..mutofuto kirjoitti:En tiedä onko muilla kokemuksia tuollaisista "hieman" alitehoisista puhaltimista g4-torneissa?
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Toi 65 kuulostaa aika pahalta siihen nähden että Temperature Monitor ilmoittaa että Specified Upper Limit mun tupla-1,25:selle on 62°!pallo kirjoitti:Mulla MDD:ssä uus 120mm puhallin (vähensi kumuloitunutta melua), virtalähteellä näköjään pirun vaikea löytää 60mm hyviä puhaltimia - sieltähän sitä möykkää lähtee. Prossun lämmöt vain max 65 asteessa.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Virtalähteessä mulla on kaksi kappaletta tällaisia: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/AK-192BKT-B?classid=3 . 9800 Pron lisättyäni laitoin vielä varmuuden vuoksi kolmannen Akasan koneen taakse imemään kuumaa ilmaa pois virtalähteen suulta, näihin koneisiin kun ei ole kovin kiva lähteä etsimään uutta virtalähdettä.

Menipäs myyntiketju jälleen kerran vähän offtopicin puolelle..
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
iMac 27" 2,66 GHz i5 | 8 GB | 1 TB | 10.11.0
-
-
Lämmöt johtunevat 2 metrin seinäpatterin vaikutusalueesta. Siirsin konetta ja het ollaan 55 asteessa.Wespa kirjoitti:Toi 65 kuulostaa aika pahalta siihen nähden että Temperature Monitor ilmoittaa että Specified Upper Limit mun tupla-1,25:selle on 62°!pallo kirjoitti:Mulla MDD:ssä uus 120mm puhallin (vähensi kumuloitunutta melua), virtalähteellä näköjään pirun vaikea löytää 60mm hyviä puhaltimia - sieltähän sitä möykkää lähtee. Prossun lämmöt vain max 65 asteessa.Oman koneen lämmöt on normaalikäytössä 39°, rasituksessa nousee pahimmillaan jonnekin tuonne 58 asteeseen.
Virtalähteessä mulla on kaksi kappaletta tällaisia: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/AK-192BKT-B?classid=3 . 9800 Pron lisättyäni laitoin vielä varmuuden vuoksi kolmannen Akasan koneen taakse imemään kuumaa ilmaa pois virtalähteen suulta, näihin koneisiin kun ei ole kovin kiva lähteä etsimään uutta virtalähdettä.
Menipäs myyntiketju jälleen kerran vähän offtopicin puolelle..
11 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka