iPhone-ohje amatööreille
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
iPhone-ohje amatööreille
Viesti Kirjoittaja Wurthur »
Tääl on varmaan paljon ihmisiä joita kiinnostais iPhohen osto ja avaus mut ainakin ittelle tää teidän koodikieli on yhtä hepreaa. Voisiko joku ystävällisesti tehdä sellaisen selkeän ohjeen mitä tollasen iLuuriin kanssa pitää tehdä jos sellasen onnistuu jostain hankkimaan. Lähinä selittäis mitä bootloader, jailbreak, baseband, iWorld, Installer, Gunlock Script yms...... tarkottaa ja kertois missä järjestyksessä mitäkin pitää tehdä että saa sen täällä suomessa toimimaan.
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
Panitzer kirjoitti:Tein tämän ohjeen mukaan ja tuntuu pelittävän. Lisäksi asentelin Nätti-Niken muotoilemat suomenkieliset tiedostot 1.1.3:lle. Löytyvät palstalta.Hellhounddd kirjoitti:Tämän helpommaksi unlockaus ei mene:
1. Päivitys iTunesilla uusimpaan ohjelmistoversion (tätä ennen kannattaa varmaan installerista poistaa ylimääräiset ohjelmat).
2. Puhelin irti koneesta. Sulje iTunes. Puhelin pois päältä. Turbo/Hyper/Simfreer/whatever pois ja pelkkä tavallinen simkortti sisään. Puhelin takaisin päälle. Tässä vaiheessa puhelimen pitäisi siis olla lukittu käynnistyessään.
3. Osoitteesta http://www.ijailbreak.com/ koneelle iJailbreak.
4. Puhelin kiinni koneeseen.
5. Avaa iJailbreak. Paina "Jailbreak". Valitse pop-upista "unlock and jailbreak".
6. Odota n. 3 minuuttia, kunnes ohjelma ilmoittaa, että homma on valmis.
7. Enjoy!
Some people do it by the book, but i prefer to go by feel…
-
-
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Tuo yllä oleva lainaus on itse asiassa minun. Minulla on PowerPC Mac ja silläkin tuo päivitys pelitti.ahis kirjoitti:Jos on ihka uus 1.1.3 puhelin kyseessä, kohdat 3-7 riittää. Pitää olla ainakin toistaiseksi Intel Mac.
edit: Siis tuo lainaus on minun viestistäni, ohje ei ole minun tekemä.
Prkl! Päivämäärämerkintään kuuluu piste (.) myös kuukausinumeron perään. Vuoden ensimmäistä päivää ei merkitä 1.1 vaan 1.1.
-
Viesti Kirjoittaja Hellhounddd »
Alkuperäinen "ohje" taisi olla minun kirjoittamani. Tuossa täytyy nyt kuitenkin muistaa se, että iJailbreak ja ziphone tuntuu päivittyvän n. 2 kertaa päivässä, joten kannattaa tarkistella tilannetta tiuhaan tahtiin ohjelmien kotisivuilta.Miklu kirjoitti:Tuo yllä oleva lainaus on itse asiassa minun. Minulla on PowerPC Mac ja silläkin tuo päivitys pelitti.ahis kirjoitti:Jos on ihka uus 1.1.3 puhelin kyseessä, kohdat 3-7 riittää. Pitää olla ainakin toistaiseksi Intel Mac.
edit: Siis tuo lainaus on minun viestistäni, ohje ei ole minun tekemä.
-
Viesti Kirjoittaja xetec »
Esitetääs taasen oikein tyhmä kysymys.
Eli, jos rupeen päivittämään ja poistan tuolta installerin kautta kaiken ylimääräsen ohjelman esim summerboard ja isms ja muut. No se on okei mutta, mites tossa päivityksessä toi itse installer, häviikö se ja saako sen takas asennettua miten helposti.
tv UMMIKKO
Eli, jos rupeen päivittämään ja poistan tuolta installerin kautta kaiken ylimääräsen ohjelman esim summerboard ja isms ja muut. No se on okei mutta, mites tossa päivityksessä toi itse installer, häviikö se ja saako sen takas asennettua miten helposti.
tv UMMIKKO

-
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Poista kaikki muu paitsi Installer ja BSD Sbsystemxetec kirjoitti:Esitetääs taasen oikein tyhmä kysymys.
tv UMMIKKO

Jussi
-
Viesti Kirjoittaja xetec »
Jees, ja eikö niin että noi isms ja more keyboards & regions sekä iWorld pitää sit asentaa uudelleen että pelaa kaikki niinkun ennenkin.
Kiitokset nopeesta vastauksesta.
Se vielä että tossa alussa luki että "Turbo/Hyper/Simfreer/whatever pois ja pelkkä tavallinen simkortti sisään", eihän minun tarvitse enää ottaa StealthSIM korttia käyttöön kun iFööni on jo unlocattu että pelaa ilman sitä. Eli päivitys onnistuu vaikka on pelkkä telefinland kortti sisällä.
Kiitokset nopeesta vastauksesta.
Se vielä että tossa alussa luki että "Turbo/Hyper/Simfreer/whatever pois ja pelkkä tavallinen simkortti sisään", eihän minun tarvitse enää ottaa StealthSIM korttia käyttöön kun iFööni on jo unlocattu että pelaa ilman sitä. Eli päivitys onnistuu vaikka on pelkkä telefinland kortti sisällä.
-
-
- Ylläpitäjä
Re: iPhone-ohje AMATÖÖREILLE
Viesti Kirjoittaja egoste »
Katso hieman tuon edellisen viestin päivämäärää ja tee siitä johtopäätökset...
HAKUA kannattaa käyttää ja tervetuloa foorumille...
-
Re: iPhone-ohje AMATÖÖREILLE
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Oi noita aikoja...egoste kirjoitti:Katso hieman tuon edellisen viestin päivämäärää ja tee siitä johtopäätökset...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
AppleTV 4K - iPhone Xs 512 Gt - iPad Pro 3rd gen 512 Gt - MBP 15" 2,9 GHz, 32 Gt, Vega 20, 1 Tt
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka