Ensin halusivat minulta laturin ja koneen sarjanumeron. Annoin ne heille. Sitten ei kuulunut mitään melkein kahteen kuukauteen. Otin yhteyttä sähköpostitse. Väittivät soittaneensa minulle ja pyytäneensä minulta koneen ostokuittia, sillä laitteesta on vuoden takuu päässyt jo loppumaan. No minkäs teet että en omista enään tuota kuittia, kerroin asian heille.
"Hei!
Laitevalmistaja määrittelee takuuehdot.
Jos haluatte asiasta vielä keskustella laitevalmistajan kanssa
pyydämme ottamaan yhteyttä laitevalmistajan tukipalvelunumeroon
0800 96 163.
Terveisin
MacHuolto Oy"
Onko tosiaan näin? Eikö tosiaan mikään laki sano että viallinen laite korvataan takuuna, jos sen on oletettu kestävän pidempään ehjänä (mielestäni laturin kuuluu toimia yli vuoden)? Nyt on kyllä itselläni vähän avuton olo tämän suhteen, en itse löydä asiasta mitään infoa.
Tätäkö on Applen kehuttu takuuhuoltaminen? Itse en näiden toiminnassa mitään kehuttavaa näe. Tarvitseeko asiasta tosiaan ruveta taistelemaan "laitevalmistajan" kanssa, mielestäni asian pitäisi luonnistua ihan tässä näin.
Voi olla väärällä alueella, pahoittelen.
Ärsyttää tämmöinen
