[quote="MacFinn"Ihan omakohtaista kokemusta Teostosta mulla ei ole, mutta isäni on Teoston jäsen, joten sitä kautta tiedän miten asiat siellä ovat.
Mutta antaa janneh:n hurskastelematta maksaa venäläisille varastetusta musiikista ja te muut ette maksa. Mutta sen verran suosittelen janneh:ta seuraamaan Visalaskustaan, että on varma maksavansa vain omat ostoksensa jatkossa.
Ja kun aina näitä levy-yhtiöitä niin kovasti moititaan, niin vastatkaa nyt mulle, kuka maksaa artistille kun uutta albumia työstetään vaikka vuosi, kuka maksaa sen studioajan ja tuottamisen? Ja kuka maksaa sen CD:n jakelun ympäri maailmaa, kuka maksaa sille levykauppiaalle, joka sen CD:n sulle myy?
Yleensä nämä saitit toimivat sen maan lakien mukaan, missä toimivat ja se pätee
Kyllä, lait pätevät siinä maassa, mutta se ei tarkoita, että ko toiminta on laillista myös esim. Suomessa.[/quote]
]Ihan omakohtaista kokemusta Teostosta mulla ei ole, mutta isäni on Teoston jäsen, joten sitä kautta tiedän miten asiat siellä ovat.
En missään nimessä halua morkata ketään, mutta sanon vain että nyt ymmärrän
Mutta antaa janneh:n hurskastelematta maksaa venäläisille varastetusta musiikista ja te muut ette maksa. Mutta sen verran suosittelen janneh:ta seuraamaan Visalaskustaan, että on varma maksavansa vain omat ostoksensa jatkossa.
Et edelleenkään ole osoittanut kyseisen saitin musan olevan "varastettua". Lakkaa kirjoittelemasta paksaa, kun sinulla ei ole katetta kirjoittelullesi.
"Ja te muut ette maksa" Ilmeisesti olet ihan varma. Vai etkö sinä maksa?
Mutta sen verran suosittelen janneh:ta seuraamaan Visalaskustaan, että on varma maksavansa vain omat ostoksensa jatkossa
Juu, olen seurannut jo kohta vuoden, eikä ole moitittavaa. Kiitos suosittelusta. Minä puolestani suosittelen sinua pitämään suusi kiinni, jos ei ole tuon kummempaa tuotavaa tähän threadiin. Tämä kun näyttää kallistuvan suun soittamiseen.