Tai sitten joku tykkää juoda fisuaViizei kirjoitti:5!?JuzziK kirjoitti:5 pussia Fishermans Friendejä. Niitä originaaleja.
JussiSyöt kaikki itse? Missä ajassa?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Tai haluaa suun turtumaan yli-raikkaudesta?Aries kirjoitti:Tai sitten jollain on ummetusta?masamainio kirjoitti:Tai sitten joku tykkää juoda fisuaViizei kirjoitti:5!?JuzziK kirjoitti:5 pussia Fishermans Friendejä. Niitä originaaleja.
JussiSyöt kaikki itse? Missä ajassa?
?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Hmm... Muistaakseni sitäkään ei varsinaisesti suositeltu, että edes sitä kapeampaa johtoa kieputtaa siihen..amanita kirjoitti:Eläköön paikallinen Varimport!
MB:n laturi hajosi, vissiin huolimattoman käytön johdosta... siis johto tosiaankin hajosi
Kyllä olisi ollut elämä hankalaa, jos en heti olisi saanut uutta tilalle!
Vinkki laturin kuljetukseen (itselle uusi):
Kääri ohuempi johto niiden väkkyröiden ympärille ja irrota paksumpi johto kokonaan kuljetuksen ajaksi. Itse olin käärinyt koko höskän laturimokkulan ympärille, ja niin sitten jokin oli katkennut siitä ohuemmasta johdosta.
Oppia ikä kaikki!
Varimport-mies oikein kädestä pitäen (no ei nys sentään oikeesti) näytti sen kerimisen, minä uskon häneen. Mites sua on neuvottu laturin kanssa toimimaan kuljetuksen suhteen?maxima kirjoitti:
Hmm... Muistaakseni sitäkään ei varsinaisesti suositeltu, että edes sitä kapeampaa johtoa kieputtaa siihen..
Viesti Kirjoittaja maxima »
Paras tapa on, kun sen sinne vaan runttaa laukun pohjalle.amanita kirjoitti:Varimport-mies oikein kädestä pitäen (no ei nys sentään oikeesti) näytti sen kerimisen, minä uskon häneen. Mites sua on neuvottu laturin kanssa toimimaan kuljetuksen suhteen?maxima kirjoitti:
Hmm... Muistaakseni sitäkään ei varsinaisesti suositeltu, että edes sitä kapeampaa johtoa kieputtaa siihen..![]()
Minähän vain riemuitsin viestissäni uuden nopeaa hankkimismahdollisuutta!maxima kirjoitti: Paras tapa on, kun sen sinne vaan runttaa laukun pohjalle.Mutta en nyt muista missä joku neuvoi ettei ehkä kannata kiepsutella lainkaan. Älä sitte tule tänne itkemään jos seuraavakin johto menee rikki.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja tekerolant »
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Kyllä tuo suun turtuminen on se todellinen syyViizei kirjoitti:Tai haluaa suun turtumaan yli-raikkaudesta?Aries kirjoitti:Tai sitten jollain on ummetusta?masamainio kirjoitti:Tai sitten joku tykkää juoda fisuaViizei kirjoitti: 5!?Syöt kaikki itse? Missä ajassa?
?