Elikkäs olen ostamassa elämäni ensimmäistä Omenaa. Ajattelin ekaksi ostaa apple storesta, mutta sain yhdeltä liikkeeltä tarjouksen eteeni koskien seuraavanlaista ibook
• 768MB DDR266 SDRAM (256MB built-in + 512MB SO-DIMM)
• 30GB Ultra ATA drive
• DVD/CD-RW
• AirPort Extreme Card
• Keyboard & Mac OS
• 1.2GHz PowerPC G4
• 12.1-inch TFT display
• Two USB ports
• One FireWire port
• Power Adapter
• Battery
Ja hinnaksi tulisi 1090 €
Eli onkohan tuo kannattavaa, onhan se halvempi kuin storesta mutta mahtaakos löytyä viellä halvemmalla jostakin?
Bluetoothia siinä ei ole, mutta loppuen lopuksi en sitä edes tarvitsisi oikeastaan. pärjään kyllä iha langallisella hiirellä Sais vaa tulla ne pirun veropalautukset että uskaltaisin laskea budjetin viellä kerran.
Myyjä sanoi että kestäisi noin 2-4 viikkoa ton toimitus, joten kiire voi tulla koska olisi tarkoitus ottaa tuo mukaan Australiaan minne olen menossa tammikuussa.
Jamac en itsekkään tiedä miten tuo merkki tehdään kopioin vaa noi tiedot applen sivuilta
Jos tuota ei ole hyllyssä, eli joutuvat tilaamaan, niin eikös silloin saisi sen sisäisen bluetoothinkin otettua siihen mukaan? Suosittelen, sen kun saa näppärästi esim. kännykän tai tulevan langattoman hiiren kanssa niin kätevästi yhteyksiin ilman lisäpalikoita.
Totta tuokin, mutta sanotaan nyt sillai et vaik se bluetooth ei tuo kauheesti hintaa lisää ni se on paljo nyt mulle. mennyt rahaa kameraan, lentolippuihin ja kaike maailma säätöihin reissua varten. ja se että se bluetooth maksais vain 50 € mutta kui monta bissee sillä saa ostettua Austraaliasta
Luulen silti että pistän sen siihe, rahaa saisi vaan olla enemmän mutta myynnissä on koko omaisuus jos joku vain ostaisi sen
OT
<znip> se bluetooth maksais vain 50 € mutta kui monta bissee sillä saa ostettua Austraaliasta </znip>
Haa, Tooheys Redia vai Blueta? Kenties Victoria Bitteriä(=oma suosikkini)? Muista että KUKAAN itseään kunnioittava aussi ei tilaa Fostersia.
Kylläpä elämä olisi kuin paratiisissa ikään kun istuisi esim. Sydneyn Manley Beachin rantaterassipubissa, kittaisi olutta ja varoisi, ettei lokki nokkaise iBookia. Ei vaiskaan, onnea matkaan! Tv. "Mr Blundstone"
Porissa Satacom, mutta pakko kyllä myöntää että tunnen myyjän aika hyvin ja tulin siihen päätökseen että tilaan sen ensi viikolla. Elikkä tämä jätkä pääsee pois PC maailmasta