Tässä oli hetken aikaa mainio tilaisuus arvioida, tarvinko minä oikeasti tällaista keskustelufoorumia. Ja kai se oma käyttäytyminen antaa vähän viitteitä siitäkin, olenko mahdollisesti tulossa nettiriippuvaiseksi. No, alkuun otin tyynesti sen, että homppua ei enää ollutkaan. Ajattelin, että senkin ajan, mikä on mennyt siellä notkuessa, voin käyttää jotenkin hyödyllisesti. Näin pystyin toimimaan jonkin aikaa, olisiko mennyt varttitunti. Sitten päätin, ihan muuten vaan, kurkistaa, joko homppu taas toimii. Ei toiminut

No, kuten olin aiemmin järkeillyt, pärjään minä ilmankin.
Varttitunnin päästä kurkistin taas.

Ei toiminut vieläkään! Voi itku ja hammasten kiristys!
Menihän sekin päivä sentään iltaan. Eikä homppua näkynyt, ei kuulunut... Yön nukuin rauhallisesti. Semmoisissa puolen tunnin pätkissä tosin. Pitihän sitä aina välillä tarkistaa, jos kuitenkin... Aamulla heräsin väsyneenä. Vatsaa vääntelee, huimaa, on jotenkin epätodellinen olo...
Olenko minä oikeasti näin riippuvainen hompusta!
No en varmasti ole. nyt tuntuu jo ihan hyvältä. Tosin homppukin on näköjään palannut. Tervetuloa vaan takaisin tähän maailmaan!

Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli