Laajakaistan mukana s-postilokero
Sana on (melkein) vapaa.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
- Viestit: 306
- Liittynyt: 30.6.2004 klo 14.43
Laajakaistan mukana s-postilokero
Viesti Kirjoittaja noodle »
Elisan Laajakaistan mukana pitäisi saada viisi sähköpostilaatikkoa. Haluaisin itselleni tuollaisen aktivoida, kenelläkään hajua, että miten se onnistuu? Elisan puhelintuessa on tv-uutisten mukaan yli 70 min. jonot, eli ei huvita sinnekään soittaa. Elisan sivuillakaan ei aiheesta puhuta.
-
- Viestit: 2566
- Liittynyt: 21.2.2004 klo 12.53
- Paikkakunta: Ylivieska
Re: Laajakaistan mukana s-postilokero
Viesti Kirjoittaja freemem »
mulle elisan mukana tuli postitse kirje jossa on osoite aktivointi sivuille sisältäen myös oman YH tunnuksesi ja salasanasi joita tarvitset aktivoidessasi palvelua.
-
- Viestit: 461
- Liittynyt: 11.3.2004 klo 17.00
- Paikkakunta: Hattula
Re: Laajakaistan mukana s-postilokero
Viesti Kirjoittaja kartsa »
Eilen just haeskeltiin anoppilan laajakaistasta samoja systeemejä. Täällä päässä ainakin tuo tunnus ja salasana löytyivät tilausvahvistuksesta. Oli vaan aika ovelassa paikkaa.. En olisi ikinä osannut itse katsoa, mutta anoppi...
Kaikki on mahdollista, paitsi pyöröovesta hiihtäminen.
-
- Viestit: 878
- Liittynyt: 8.3.2004 klo 22.26
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Laajakaistan mukana s-postilokero
Viesti Kirjoittaja Zipe »
Mene vaikka tuonne Elisan itsepalvelukeskukseen ja aktivoi sähköposti osoite.
https://service.kolumbus.fi/
http://www.elisa.fi/laajakaista/tuki/
PS. Onkohan kellään mitään tietoa miksi asiakaspalveluissa on 70 min pitkät jonot??? :~
https://service.kolumbus.fi/
http://www.elisa.fi/laajakaista/tuki/
PS. Onkohan kellään mitään tietoa miksi asiakaspalveluissa on 70 min pitkät jonot??? :~
"Valo tunnelin päässä on sammutettu kustannussyistä"
-
- Viestit: 143
- Liittynyt: 17.11.2004 klo 18.06
Re: Laajakaistan mukana s-postilokero
Viesti Kirjoittaja li0 »
"PS. Onkohan kellään mitään tietoa miksi asiakaspalveluissa on 70 min pitkät jonot???"
Nuo tajuttomat jonot johtuvat laajakaista-asiakkaiden ryntäyksestä. Kiinteiden yhteyksien hinnat laskevat kuin lehmän häntä, ja tämä aiheuttaa kilpailua laajakaistamarkkinoilla, jolloin ihmiset vaihtavat operaattorista toiseen. Lisäksi on myös monia uusia asiakkaita. ...ja jos on paljon tyhmiä ja vähemmän tyhmiä asiakkaita, tulee myös paaaljon kysymyksiä, ja tämän takia asiakaspalvelut menevät tukkoon (palkkaisivat jo lisähenkilöstöä...). Sivuhuomautuksena mainittakoon, että sama pätee myös kännykkäliittymiin, ja se jos mikä on hyvä syy oll vaihtamatta esim. Saunalahteen, jos joskus vaikka kohtaa ihan oikeitakin ongelmia.
Nuo tajuttomat jonot johtuvat laajakaista-asiakkaiden ryntäyksestä. Kiinteiden yhteyksien hinnat laskevat kuin lehmän häntä, ja tämä aiheuttaa kilpailua laajakaistamarkkinoilla, jolloin ihmiset vaihtavat operaattorista toiseen. Lisäksi on myös monia uusia asiakkaita. ...ja jos on paljon tyhmiä ja vähemmän tyhmiä asiakkaita, tulee myös paaaljon kysymyksiä, ja tämän takia asiakaspalvelut menevät tukkoon (palkkaisivat jo lisähenkilöstöä...). Sivuhuomautuksena mainittakoon, että sama pätee myös kännykkäliittymiin, ja se jos mikä on hyvä syy oll vaihtamatta esim. Saunalahteen, jos joskus vaikka kohtaa ihan oikeitakin ongelmia.
-
- Viestit: 370
- Liittynyt: 21.2.2004 klo 7.30
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Laajakaistan mukana s-postilokero
Viesti Kirjoittaja Kirjiz »
Pelkkä lisähenkilöstön palkkaaminen ei riitä, vaan henkilöiden pitää osata homma. Tuossa työssä kun pitää osata melkein kaikki kaikesta, niin koulutus ei ole kovin nopeaa.
Vaikka henkilö olisi kuinka osaava, niin sekään ei välttämättä nopeuta työskentelyä, koska työskentely tapahtuu puhelimitse ns. kädet sidottuina neuvomalla toista henkilöä, joka ei välttämättä olekkaan niin nopea.
Vaikka henkilö olisi kuinka osaava, niin sekään ei välttämättä nopeuta työskentelyä, koska työskentely tapahtuu puhelimitse ns. kädet sidottuina neuvomalla toista henkilöä, joka ei välttämättä olekkaan niin nopea.
-
- Viestit: 2631
- Liittynyt: 12.4.2004 klo 3.34
Re: Laajakaistan mukana s-postilokero
Viesti Kirjoittaja NOx »
pirrrrr
- internet-tukipalvelussa hyvää päivää, miten voin auttaa
- tää ei toimi!!!
- anteeksi mikä ei toimi?
- no tää mun kone!
- anteeksi mikähän kone on kyseessä ja kuka soittaa?
- minä soitan ja minun kone ei toimi!
- niin tuota, mikähän mahtaa olla nimenne ja minkälainen kone teillä on?
- no mönkkilän matti, teidän kanta-asiakas jo toista viikkoa ja tuommoinen philips-merkkinen konehan tämä on
- ja mikä siinä koneessa ei toimi?
- ei toimi mikään
- siis yhteys ei muodostu?
- yhteys? ei toimi mikään!!! juu ei muodostu yhteys!
- onko koneessa nyt virta päällä ja modeemikaapeli kytketty?
- mistä sen näkee?
- no onko näytöllä kuva?
- millä näytöllä?
- siinä tietokoneen näytöllä
- odotas vähän, täytyy käydä katsomassa
-
-
-
- ei näytä olevan kuvaa näytöllä
- voisitteko laittaa tietokoneen päälle?
- hetki mää käyn laittamassa
-
-
-
- no nyt on kuva näytöllä.
- hyvä, sitten v...(keskeytyy)
- en kyllä ymmärrä miten se liittyy tähän ollenkaan kun tällä philipsillä ei pääse internettiin ja tuo tietokone on Samsung 17"
- siis missä se Philips on?
- no täällä pesuhuoneessa
- tuota, mikähän se philips oikein on?
- no tuommoinen valkoinen mötikkä, kuivausrumpuko se on?
- ahaa, no sitten teillä on väärä numero, soittakaa philip...
- MITEN niin väärä numero, eikös tämä ole tukipuhelin? kyllä minä soitin ihan tuohon numeroon joka siinä lapussa on!
- missä lapussa?
- no tuossa missä sanotaan soneran puhelintuki ja nyt väitätte ettei täältä saa apua ja olen soittanut väärään numeroon kuules jäppinen mikäs on sun esimiehennumerojamullaonkuuletuttujaelisallakintöissäjasiskonmies! kylä nyt vahtuu operaattori! PRKL! KLIK paiskis!
- haloo? haloo? anteeksi oletteko siellä vielä?
piippiip
pirrrrr
- ATK-tukipalvelussa hyvää päivää, miten voin auttaa
- tää ei toimi!!!
...
- internet-tukipalvelussa hyvää päivää, miten voin auttaa
- tää ei toimi!!!
- anteeksi mikä ei toimi?
- no tää mun kone!
- anteeksi mikähän kone on kyseessä ja kuka soittaa?
- minä soitan ja minun kone ei toimi!
- niin tuota, mikähän mahtaa olla nimenne ja minkälainen kone teillä on?
- no mönkkilän matti, teidän kanta-asiakas jo toista viikkoa ja tuommoinen philips-merkkinen konehan tämä on
- ja mikä siinä koneessa ei toimi?
- ei toimi mikään
- siis yhteys ei muodostu?
- yhteys? ei toimi mikään!!! juu ei muodostu yhteys!
- onko koneessa nyt virta päällä ja modeemikaapeli kytketty?
- mistä sen näkee?
- no onko näytöllä kuva?
- millä näytöllä?
- siinä tietokoneen näytöllä
- odotas vähän, täytyy käydä katsomassa
-
-
-
- ei näytä olevan kuvaa näytöllä
- voisitteko laittaa tietokoneen päälle?
- hetki mää käyn laittamassa
-
-
-
- no nyt on kuva näytöllä.
- hyvä, sitten v...(keskeytyy)
- en kyllä ymmärrä miten se liittyy tähän ollenkaan kun tällä philipsillä ei pääse internettiin ja tuo tietokone on Samsung 17"
- siis missä se Philips on?
- no täällä pesuhuoneessa
- tuota, mikähän se philips oikein on?
- no tuommoinen valkoinen mötikkä, kuivausrumpuko se on?
- ahaa, no sitten teillä on väärä numero, soittakaa philip...
- MITEN niin väärä numero, eikös tämä ole tukipuhelin? kyllä minä soitin ihan tuohon numeroon joka siinä lapussa on!
- missä lapussa?
- no tuossa missä sanotaan soneran puhelintuki ja nyt väitätte ettei täältä saa apua ja olen soittanut väärään numeroon kuules jäppinen mikäs on sun esimiehennumerojamullaonkuuletuttujaelisallakintöissäjasiskonmies! kylä nyt vahtuu operaattori! PRKL! KLIK paiskis!
- haloo? haloo? anteeksi oletteko siellä vielä?
piippiip
pirrrrr
- ATK-tukipalvelussa hyvää päivää, miten voin auttaa
- tää ei toimi!!!
...
com.apple.Dont_Steal_Mac_OS_X
-
- Viestit: 18040
- Liittynyt: 20.2.2004 klo 23.12
- Paikkakunta: Tampere
Re: Laajakaistan mukana s-postilokero
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Jumakaut NOx :-D Tota mä sanon arkipäivää ilostuttavaksi huumoriksi... Vaikka pelkäänkin että perustuu vain lievästi karrikoituun tositapaukseen...
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
- Viestit: 2631
- Liittynyt: 12.4.2004 klo 3.34
Re: Laajakaistan mukana s-postilokero
Viesti Kirjoittaja NOx »
No tuollaiseen menee puhelintuen ajasta osa ja aina pitää olla kohtelias vaikka kuinka nöyryytettäisiin. Kaveri on töissä eräässä helpparissa ja jutut on kyllä aika uskomattomia. :-)Vaikka pelkäänkin että perustuu vain lievästi karrikoituun tositapaukseen...
Puhelintukeakin pitäisi olla kahdenlaista. Toinen sellaisille jotka välttämättä haluavat purkaa vaikkapa pahaa oloaan jonnekin. Toinen sitten oikeisiin kysymyksiin. Voisi jonot kummasti lyhentyä siinä jälkimmäisessä...
com.apple.Dont_Steal_Mac_OS_X
9 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka
- ↳ Myydään Mac
- ↳ Myydään iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Myydään muut Applen tuotteet
- ↳ Myydään muuta tietotekniikkaa
- ↳ Ostetaan Mac
- ↳ Ostetaan iPhone, iPad ja iPod
- ↳ Ostetaan muut Applen tuotteet
- ↳ Ostetaan muuta tietotekniikkaa
- ↳ Vaihdetaan, annetaan, työtä haetaan ja tarjotaan
- ↳ Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit