![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Vielä hetki sitten Suomessa oli uskonnonvapaus...

Viesti Kirjoittaja mutofuto »
Viesti Kirjoittaja ozone »
Noh, koen vain tarvetta herätellä ja ravistella ihmisiä, jos havaitsen heidän tekevän typeryyksiä ja leikkivä tulella. Mielestäni on hurjaa koristaa kroppaansa yleensäkin, ja ennen kaikkea suomalaisessa yhteiskunnassa, sielunvihollisen symbolilla: kaiken pahan alulla ja juurella! Itse lähinnä hätkähdin, että joku julkisesti tahtoo edustaa S*atanaa. Kyllä sillä varmasti saa huomiota, värikkään persoonan leiman, kyllä joomutofuto kirjoitti:Jos nyt lapset rakkaat rauhoitutaan vähäsen, paljonkin oikeastaan!![]()
Vielä hetki sitten Suomessa oli uskonnonvapaus...Ja luepas Ozone tuo postaamasi wiki-artikkeli uudestaan. Ihan jokaisessa kulttuurissa pentagrammilla ei ole viittauksia stana/lucifer/pää-paholainen, sen asennollakin on väliä jne.
Viesti Kirjoittaja makkone- »
mutofuto kirjoitti:Jos nyt lapset rakkaat rauhoitutaan vähäsen, paljonkin oikeastaan!![]()
Vielä hetki sitten Suomessa oli uskonnonvapaus...Ja luepas Ozone tuo postaamasi wiki-artikkeli uudestaan. Ihan jokaisessa kulttuurissa pentagrammilla ei ole viittauksia stana/lucifer/pää-paholainen, sen asennollakin on väliä jne.
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Viesti Kirjoittaja mutofuto »
Itse vähän samoilla linjoilla.. Mun mielestä Suomessa uskontokulttuuri pelaa suhteellisen hyvin esim Jenkkilään verrattuna missä ei istuta saman pöydän ääreenkään pahimmassa tapauksessa - Suomessa uskoo ken uskoo, mutta ollaan siitä pääasiassa ihan hissukseen - paljon puhuttu hiljainen usko on ihan jees.Salmister kirjoitti:Minulle riittä että Jehovan todistajat käyvät silloin tällöin tuputtamassa, ei tuputeta täällä. Eihän?
Viesti Kirjoittaja Maikl »
Itse ainakin toivoisin syvästi näin että poistaisit. Ihan yleisen ilmapiirin hyväksi... En itsekään pidä Avatarissani slogania "Jesus Christ" tai ristillä riippuvaa Kirstusta...Maikl kirjoitti:No se on kiva jos joku haluaa meitsin blogia lueskella.
http://www.glennwolsey.com/2007/05/23/t ... ac-setups/
Varmaan tuo linkki postattu tänne, mutta aika roheita setuppeja. Tuommoinen mac-taulu olisi siisti.
Ja avatarin voin vaihtaa jos se jotain häiritsee.
No nyt on vaihdettu. Vaikka sinä et pidäkään jeesusta avatarissa, olet kuitenkin valmis tuomitsemaan ihmisen 90x90px kokoisen kuvan perusteella. Way to go!ozone kirjoitti:Itse ainakin toivoisin syvästi näin että poistaisit. Ihan yleisen ilmapiirin hyväksi... En itsekään pidä Avatarissani slogania "Jesus Christ" tai ristillä riippuvaa Kirstusta...Maikl kirjoitti:No se on kiva jos joku haluaa meitsin blogia lueskella.
Varmaan tuo linkki postattu tänne, mutta aika roheita setuppeja. Tuommoinen mac-taulu olisi siisti.
Viesti Kirjoittaja makkone- »
ja mikähän tämä "yleinen ilmapiiri" on? en itse usko että tuo nyt juuri ketään muuta haitannee kuin sinua, joka niin syvästi tunnut tuosta jeesuksesta tykkäävän. ja jos tämä peen jauhanta tästä nyt jatkuu niin vaihdetaanko threadia, pliis?ozone kirjoitti:Itse ainakin toivoisin syvästi näin että poistaisit. Ihan yleisen ilmapiirin hyväksi... En itsekään pidä Avatarissani slogania "Jesus Christ" tai ristillä riippuvaa Kirstusta...Maikl kirjoitti:No se on kiva jos joku haluaa meitsin blogia lueskella.
Viesti Kirjoittaja laser_tk »
Viesti Kirjoittaja Sly »
Hieno setuppi! Ootko ollu tyytyväinen tohon S530 näppis+hiiri yhdistelmään?laser_tk kirjoitti:Palataas aiheeseen.
KUVA
MacMini, Samsung SyncMaster 225BW, Logitechin Cordless Desktop S 530 ja saman valmistajan Z4-i 2.1 kaiuttimet. MacBook ja Logitechin V270 hiiri. NetServer E800 ja upsi työpöydän takana.
Vastaan, kun kysyttiin. Muuten pitäydyn OT:sta tästä lähtien.Maikl kirjoitti:No nyt on vaihdettu. Vaikka sinä et pidäkään jeesusta avatarissa, olet kuitenkin valmis tuomitsemaan ihmisen 90x90px kokoisen kuvan perusteella. Way to go!ozone kirjoitti:Itse ainakin toivoisin syvästi näin että poistaisit. Ihan yleisen ilmapiirin hyväksi... En itsekään pidä Avatarissani slogania "Jesus Christ" tai ristillä riippuvaa Kirstusta...Maikl kirjoitti:No se on kiva jos joku haluaa meitsin blogia lueskella.
Viesti Kirjoittaja laser_tk »
Viesti Kirjoittaja Tape80 »
Olinpas hetken tätä lukematta ja kas vain, mitä vanhat silmäni näkevätkään... Jos jonkun ihmisen avatar noin pahasti häiritsee niin jossain on oikeasti vikaa...ozone kirjoitti:Jätkällä ei voisi ehkä olla karumpaa avataria... mä fanitan mieluummin Jessee, kuin S*atanaa...Maikl kirjoitti:Tommosta settii.
-> Pentagram
Tyylikäs setuppi kyllä, ja hienot firewire-kajarit kans... mutta voi tuska tuon avatarin kanssa
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Luksusta! Katsoin ensin, että taustakuvassa on ihanainen Hayden Panettiere, mutta taitaakin olla ihan sinun omia otoksia.
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Erikoista, että suomalaiset ovat näin suvaitsemattomia toisia ihmisiä kohtaan siinä, että jos joku asia loukkaat toista, niin senhän pitää antaa loukata sitten vaan. Itselleni satanismi vaan on asia, joka saa tunteet pintaan... Kristityssä maassa paholaisen symbolit on vähän sama kuin hakaristit Israelin kaduilla.. Ikävä puida tätä asiaa enää tässä, kun se jo tavallaan tuli pääteltyä...EvilPet kirjoitti:Pitää varmaan vaihtaa avattareksi tämä:
Näkis miten tämä suvaitsevainen ilmapiiri siihen reagoi
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Viesti Kirjoittaja Juustokahvi »
Viesti Kirjoittaja Tape80 »
Et voi olla tosissasiozone kirjoitti:[ Kristityssä maassa paholaisen symbolit on vähän sama kuin hakaristit Israelin kaduilla...
Viesti Kirjoittaja Laatu Eine »
Mees nyt wnbmodeilemaan sinne mototnetin puolelleJuustokahvi kirjoitti:Nonii pakko leikkii modee ja sanoo et eiköhä palattais aiheeseen jonka tarkotus on näyttää kuva omasta dataus set upista eikä keskustella jostai pentagrammeista. Off-topik loppuu.
Omia otoksia nuo on, kuvattiin yhteen lehteen.Crimson kirjoitti:Luksusta! Katsoin ensin, että taustakuvassa on ihanainen Hayden Panettiere, mutta taitaakin olla ihan sinun omia otoksia.
Avatareista en taida sanoa tässä ketjussa mitään...
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Tatuoinnit on vaan rumia ja markkinatalousnatsismi amerikkalaisuutta.ozone kirjoitti:Erikoista, että suomalaiset ovat näin suvaitsemattomia toisia ihmisiä kohtaan siinä, että jos joku asia loukkaat toista, niin senhän pitää antaa loukata sitten vaan. Itselleni satanismi vaan on asia, joka saa tunteet pintaan... Kristityssä maassa paholaisen symbolit on vähän sama kuin hakaristit Israelin kaduilla.. Ikävä puida tätä asiaa enää tässä, kun se jo tavallaan tuli pääteltyä...
Viesti Kirjoittaja juhakosk »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”