Kiitos tästä ManiMicci, repesin

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kiitos tästä ManiMicci, repesin
Viesti Kirjoittaja Skarsnak »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Lorujako lasket?Anniel kirjoitti: Kiitos tästä ManiMicci, repesin
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tiäks Lare, sää oot kehittyny loruilussa niin loistavasti, että toteutan toiveesi ja laitan vuodatukselle vedenjakajan. Voi kestää hetken, kun nää namiskuukkelit on viä outoja!Lare kirjoitti:Tästä tuli uusi ketju, mutta vuodatuksesta ei. Olen aina mielenkiinnolla seurannut näiden kahden ketjun sivumäärien suhdetta. Se kertoo milestäni meidän mollivoittoisuudesta. Pitäisikö vuodatuskin jakaa ja vanha lukita?
Perusteluni on tietysti uuden foorumin keveimpiä. Ei taida kyllä osaltani ensimmäinen omituinen toive.
Viesti Kirjoittaja Tex »
Toinen syy oli tietenkin, että tykkään nähdä kun amanita on touhussa. Tosin, täällä käsin näkee vain lopputulokset, ei itse touhuilua.amanita kirjoitti:Tiäks Lare, sää oot kehittyny loruilussa niin loistavasti, että toteutan toiveesi ja laitan vuodatukselle vedenjakajan. Voi kestää hetken, kun nää namiskuukkelit on viä outoja!
Voin taata, että lystiä piisais sitä touhuilua kattoessa, mullakin on ihan oikeesti!! Saatan huudahtaa ihan ääneeen ihastuksesta, niin paljon kivoja nappeja löytyy konehuoneesta!Tex kirjoitti:Toinen syy oli tietenkin, että tykkään nähdä kun amanita on touhussa. Tosin, täällä käsin näkee vain lopputulokset, ei itse touhuilua.amanita kirjoitti:Tiäks Lare, sää oot kehittyny loruilussa niin loistavasti, että toteutan toiveesi ja laitan vuodatukselle vedenjakajan. Voi kestää hetken, kun nää namiskuukkelit on viä outoja!
Pohjalta se Larekin ponnistaa, mitä loruilun tasoon tulee. 8)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Voisitkos amanita laittaa tuon kännisen kanssa lyhemmäks? ..siis tuon ketjun.. Lare ei tosta paljon varmaan enää lyhene.amanita kirjoitti: Tiäks Lare, sää oot kehittyny loruilussa niin loistavasti, että †oteutan toiveesi ja laitan vuodatukselle vedenjakajan. Voi kestää hetken, kun nää namiskuukkelit on viä outoja!
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Celia »
Oh, miten olen missannut viestisi?? Paljon onnea!Riina kirjoitti: Pikku prinsessamme syntyi 10.2.2008 klo 13.11.
Tuli hommia! Uudet kännit ovat nyt uudessa ketjussa. Kunhan ehdin, lienee fiksua jakaa muutkin miljoonaketjut!kuriton kirjoitti:
Voisitkos amanita laittaa tuon kännisen kanssa lyhemmäks? ..siis tuon ketjun.. Lare ei tosta paljon varmaan enää lyhene.
Niin, ja onhan siellä vielä paljon pidempiäkin ketjuja.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Haudassaan kääntyilee Mannerheim-vainaa,amanita kirjoitti:Voin taata, että lystiä piisais sitä touhuilua kattoessa, mullakin on ihan oikeesti!! Saatan huudahtaa ihan ääneeen ihastuksesta, niin paljon kivoja nappeja löytyy konehuoneesta!![]()
Siinäs kuulit kuriton. Täällä odotellaan korvat höröllä.amanita kirjoitti:Ai jaahas, kuriton tulpahti tohon väliin! Hei kuule, sullon enempi tiätämystä ton TT:n kurituksesta! Ota sitä mehumaiseen tyyliin korvasta kiinni ja vie talteen!
Minen aja minnekään! Tulpukka ottaa nyt ihan rauhallisesti siellä, mulla on tässä töitä, niinkos hyvin tiijätTeppo Tulppu kirjoitti: Aja hiljaa, kuriton vaan, niin mä kiltisti nyt odottamaan jään.
Viesti Kirjoittaja Luigi Benzini »
Kurittoman työt ne tiedetäänkuriton kirjoitti:Minen aja minnekään! Tulpukka ottaa nyt ihan rauhallisesti siellä, mulla on tässä töitä, niinkos hyvin tiijätTeppo Tulppu kirjoitti: Aja hiljaa, kuriton vaan, niin mä kiltisti nyt odottamaan jään.
Kirjoittele vaikka runoja, jos konjakiltas ehdit ja kykenet.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Viesti Kirjoittaja weeezes »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Älytön onkin älyllinen?Erño kirjoitti:Peheeseen uudelleensyntyi uusi macisti tänään älyttömän käännytyksen tuloksena
Viesti Kirjoittaja makkone- »
enää noin 52 minuuttia.DGKarper kirjoitti:3 tuntia ja sitten viikonlopun viettoon!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Jone-51K kirjoitti:Älytön onkin älyllinen?Erño kirjoitti:Peheeseen uudelleensyntyi uusi macisti tänään älyttömän käännytyksen tuloksena