Elikkäs mitenkä saisin JmIrcin toimiin Motorola KRZR K3 -matkapuhelimes ku yritän yhdistää niin sanoo
Error trying to connect to HTTP proxy server, aborting... Exception: missing host in URL
Oon yrittäny jo kaikenmoisilla asetuksilla ja muuta, mutta en millään oo tahtonut saada toimiin.
Mikäs myöskin mahtaa olla vialla kun nettiselain ei näytä kaikkia sivuja oikein vaan sanoo XML parsing failed: not well- formed (Line: 43, Character:800)?
Jotain samantyyppistä ongelmaa oli muistaakseni mullakin, ei saman puhelimen, mutta saman ohjelman kanssa. En tainnut kyllä koskaan saada sitä toimimaan. WLIrc toimi mulla ainakin ihan hyvin, jollei pakottavaa tarvetta ole juuri tuota clientia käyttää.
gramdel kirjoitti:Jotain samantyyppistä ongelmaa oli muistaakseni mullakin, ei saman puhelimen, mutta saman ohjelman kanssa. En tainnut kyllä koskaan saada sitä toimimaan. WLIrc toimi mulla ainakin ihan hyvin, jollei pakottavaa tarvetta ole juuri tuota clientia käyttää.
/---
ap
Eipä näytä tuokaan toimivan. Sanoo vaan, että "Connection not established."
Jepe kirjoitti:
Eipä näytä tuokaan toimivan. Sanoo vaan, että "Connection not established."
Tähänpä loppu sitten mulla keinot. Onhan irc serveri sellainen, johon pääset liittymälläsi?
/---
ap
Tarkoittaen mitä?
Yleensä jokaiselle operaattorilla on oma irc serveri tai jos ei ole niin on olemassa servoja joihin pääsee mistä vain liittymästä. Kuitenkin on fiksumpaa käyttää sitä operaattorin suosittelemaa kun se yleensä toimii
Siis (suurin)osa noista operaattorien irc servereistä on sellaisia, joihin pääsee vain saman operaattorin liittymällä, oli se sitten adsl tai matkapuhelinliittymä. irc.cc.tut.fi pitäisi ainakin päästä melkein kaikkialta.