1. Kyrpiinnyin OS 9.2.1:en pöljän näköiseen numeroyhdistelmään ja annoin Ohjelmiston Päivityksen päivittää järjestelmän OS 9.2.2:een. OS 9.2.1:en olin päivittänyt netistä, alkuperäinen järjestelmä oli OS 9.0.4
2. Päivittyi nätisti ja käynnistyi uudestaan OS 9.2.2:en. Käytin konetta ihan normaalisti kunnes olin lataamassa musiikkia LimeWirellä (Eisbrecheriä ja Agathodaimonia, jos nimet kiinnostaa), kone meni puoliksi jumiin. Hiiri liikkui ja kello kävi mutta muuta ei sitten tapahtunutkaan. Yritin pakottaa LimeWireä lopettamaan, jolloin kone tapansa mukaan tilttasi kokonaan.
3. Rebuuttasin
4. iLoisen Macintoshin sijaan ruudulle ilmestyi kansio, jonka sisällä vuoroin vilkkui kysymysmerkki ja Mac OS -merkki. (ne naamat) Nothing happened...
5. Kaivelin varastoista OS 9.0.4 -käynnistyslevyn ja tökkäsin sen sisälle. Kone käynnistyi ihan kiltisti...
666. ...mutta sitten se ei perskutarallaa sentään tunnista sitä oikeata käynnistyslevyä (kovoa) vaan vinkuu että se on alustettava! Perskele! Mitä myö teen? Elämäni on tuon koneen uumenissa, sen pienellä 6,9Gt kovalevyllä.
Olen siis tällä hetkellä kirjastossa, kun asennuslevyllä ei ollut selainta.