Sitten pääsin tietääkseni ensimmäistä kertaa myös jonkun viralliselle ystävälistalle, kyllä tää tästä!amanita kirjoitti:Olen päättänyt laittaa tòmpun ystävälistalle, näkee heti, mitä se taas juonii...... 8)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Sitten pääsin tietääkseni ensimmäistä kertaa myös jonkun viralliselle ystävälistalle, kyllä tää tästä!amanita kirjoitti:Olen päättänyt laittaa tòmpun ystävälistalle, näkee heti, mitä se taas juonii...... 8)
Viesti Kirjoittaja Lare »
Voi pirskatti, mullon ollut aivan väärä taktiikka. No, korjataanpa asia...amanita kirjoitti:Olen päättänyt laittaa tòmpun ystävälistalle, näkee heti, mitä se taas juonii...... 8)
Viesti Kirjoittaja amanita »
OUNOU!!! Lare, YSTÄVÄNI!Lare kirjoitti:Voi pirskatti, mullon ollut aivan väärä taktiikka. No, korjataanpa asia...amanita kirjoitti:Olen päättänyt laittaa tòmpun ystävälistalle, näkee heti, mitä se taas juonii...... 8)![]()
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Jaa ei taida tämän jälkeen olla uskottavaa mennä Tällä hetkellä soi threadiin kertomaan että korvissa soi "Happy with HP".
Tällähän mie pärjään pual vuat.amanita kirjoitti:OUNOU!!! Lare, YSTÄVÄNI!
Ja ton vanhan ja vaikuttavan avattarenkin palautit leukaperien leveyden vakuudeksi....ei ...kempaa.....Voit kuule pärjätä mun kamuna oikein pitkäänkin! 8)Lare kirjoitti:Tällähän mie pärjään pual vuat.amanita kirjoitti:OUNOU!!! Lare, YSTÄVÄNI!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Onnea ja rutkasti!!KunkkuJ kirjoitti:Myönnän että tämä menee vähän oman kehun puolelle, mutta niinhän sitä sanotaan, että kukas sen kissan hännän muuten nostaisi...
Tänään ylpeä yksinhuoltajaisi on juhlinut suvun kanssa ainokaisen tyttärensä maisterin papereita. 8)
Kyllä se lapsen pärjääminen on aika pitkälle kiinni siitä, miten vanhemmat ovat hänet kasvattaneet, vai mitä?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ekaa kertaa koskaan mahdollisuus valita työpaikoista![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Booce »
Kasvoni ovat kiveä, mutta sydämmeni sulaa, ja jalkani vahaa.amanita kirjoitti:Ja ton vanhan ja vaikuttavan avattarenkin palautit leukaperien leveyden vakuudeksi....ei ...kempaa.....Voit kuule pärjätä mun kamuna oikein pitkäänkin! 8)
Viesti Kirjoittaja mylman »
Viesti Kirjoittaja Celia »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja tkt »
Oliko ulkosauna? Sisältyikö pukuhuone tuohon kokoon? Oliko kiuas tehty hernekeittotölkistä?Anniel kirjoitti:Kävin puhelinkopin kokoisessa saunassa.
Viesti Kirjoittaja Macco »
MInäkin näin muistaakseni toissayönä. Oltiin business-palaverissa Jamacin kanssa.Celia kirjoitti:Muistin juuri, että näin viime yönä homppuun liittyvän unen.
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Viesti Kirjoittaja zemex »
Oliko muuten kuumat löylyt? Kun noissa pikku kopeissa ruukaa yleensä hieman olla.Anniel kirjoitti:Kävin puhelinkopin kokoisessa saunassa.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Tiukka asiasisältö -> Repstkt kirjoitti:Oliko ulkosauna? Sisältyikö pukuhuone tuohon kokoon? Oliko kiuas tehty hernekeittotölkistä?Anniel kirjoitti:Kävin puhelinkopin kokoisessa saunassa.
--Ari
Viesti Kirjoittaja AhzaH »
Viesti Kirjoittaja tkt »
Koko kommentti kuulostaa siltä, kuin olisi ekaluokkalaisia lapsia. Siitä sellainen vähintään vuosikymmenen urakka alkaa. (Pelottelua pelottelua!)AhzaH kirjoitti:Yritin ensi kertaa päällystää kirjaa kontaktimuovilla. Meni aivan päin maanalaista paikkaa koko projekti, ja nyt olen koko illan *ensimmäistä kertaa elämässäni* tökkinyt reikiä harpilla ilmakupliin ja yrittänyt tuloksetta saada kirjan kantta sileäksi.
Miksi elämän pitää olla niin vaikeaa?
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minusta tuo kirjojen päällystäminen on aika ollut pirun hankalaa ja ikävää. Yritin lapsena päällystää koulukirjoja ja ainahan niihin jäi kuplia.tkt kirjoitti:Koko kommentti kuulostaa siltä, kuin olisi ekaluokkalaisia lapsia. Siitä sellainen vähintään vuosikymmenen urakka alkaa. (Pelottelua pelottelua!)AhzaH kirjoitti:Yritin ensi kertaa päällystää kirjaa kontaktimuovilla. Meni aivan päin maanalaista paikkaa koko projekti, ja nyt olen koko illan *ensimmäistä kertaa elämässäni* tökkinyt reikiä harpilla ilmakupliin ja yrittänyt tuloksetta saada kirjan kantta sileäksi.
Miksi elämän pitää olla niin vaikeaa?
Nykyiset kirjamuovit eivät enää ole jäykkyydeltään peltiä vastaavaa levyä. Kyllä jotkut asiat olivat ennen ihan oikeasti paremmin.
--Ari