Pasteur kirjoitti:Tyhmä kysymys: Mitäs toi caller id on tekevinään? Mitä se korjaa? Itsellä ainakin luuri tunnistaa tulevat soitot, jotka ovat osoitekirjassa...
Ja taas sama laulu. Missäköhän muodossa puhelinnumerot yhteystietoihin on tallennettu? Ettei vain +358? Jos näin niin toimii toki ilmankin (paitsi Soneralla). Kokeileppas tallentaa numerot 0XX mudossa ilman korjattua AppSupportia. Puhelin ei osaa yhdistää tulevaa puhelua tallennettuun yhteystietoon. Sama pätee myös tekstiviesteissä.
AppSupport on "pitänyt" laittaa kuntoon ihan 1.0.2 firmiksestä alkaen. Mistään uudesta asiasta ei siis ole kysymys. Osa toki käytti iWorld ohjelmaa 1.1.2 ohjelmistolla.
mulla on 1.1.3 ja soneran liittymä ja vaikka numerot ovat +358 muodossa ei luuri tunnistanut soittajaa ennen soittajatunnistus 1.1. asennusta. mutta sepä sitten hidasti pahasti sms ohjelman (ei muita) toimintaa ei buutit tms auta. postin 1.1. asennuksen ja taas sms softa pyörii kiivaasti....onko apua jollain....?
Aikani emmittyä tuli päivitettyä vihdoin 1.1.3 ja ZiPhone perään kyllä oli heleppoa! Ja tietty heti Nätti-Niken kaikki 3 Suomi pakettia koneeseen. Kyllä nyt kelepaa! Niin, että kovasti kiitoksia vaivannäöstä. Ota tosta omena . Mä tarjoon 8)
E: Ja ainakin Sonera tunnisti hyvin +358 alkusen numeron ja näky nimi ja kaikki ihan ok.
iMac 24" 2,8/4GB/300GB early 2008
Macmini early 2009
iPhone 4 16G White
Airport Extreme
tomfrisk kirjoitti:mulla on 1.1.3 ja soneran liittymä ja vaikka numerot ovat +358 muodossa ei luuri tunnistanut soittajaa ennen soittajatunnistus 1.1. asennusta. mutta sepä sitten hidasti pahasti sms ohjelman (ei muita) toimintaa ei buutit tms auta. postin 1.1. asennuksen ja taas sms softa pyörii kiivaasti....onko apua jollain....?
Eli mitä mun pitäis tehä, kun olin saannut suomi tiedostot toimimaan 1.1.2 versiolla, mutta kun päivitin 1.1.3 versioon niin kaikki paitsi "slide to unlock" ikkunassa viikonpäivä muuttui englanninkieliseksi kieleivalikostakin katosi suomi vaihtoehto.
Help!
tomfrisk kirjoitti:mulla on 1.1.3 ja soneran liittymä ja vaikka numerot ovat +358 muodossa ei luuri tunnistanut soittajaa ennen soittajatunnistus 1.1. asennusta. mutta sepä sitten hidasti pahasti sms ohjelman (ei muita) toimintaa ei buutit tms auta. postin 1.1. asennuksen ja taas sms softa pyörii kiivaasti....onko apua jollain....?
Kuinka merkittävää sinulla tuo hidastuminen oli?
Se hidastuminen piti olla havaittavissa ensimmäisessä versiossa, mut toiseen se piti olla korjattu.
Ja en mä oikein kauheasti voi krediittejä ottaa tuosta soittajantunnistus jutusta. Kiitokset siitä pitää osittaa tuohon osoitteeseen: http://users.skynet.be/ra045246/. Mä olen vain muokannut sitä yhtä tiedostoa, jotta se toimii suomi-numeroiden kanssa.
aukeeminen kesti 15 sek. ei voi enää puhua hidastumiseta. sms ohjelma ei aukee enää ollenkaan jos sen sulkee perutilasta (text messages). jos sen sulkee henkilön converastion tilasta se jaksaa aueta n. 15 sek päästä.....
Mikäköhän mahtaa olla kun en saa sitten millään nimi näkymään.
On kokeiltu kaikki noita Nätti-Niken juttuja nyt viimeisimpänä tuo installerin kautta asennettava, mutta ei vaan näytä nimeä.
Liittymä on Elisan, esim. Soneran numeroja ei näytä (esimerkki tapaus: numero tallennettu muodossa +35840xxxxxx, soittaessa näkyy numero muodossa +35840xxxxx).
Elisan puhelut toimivat useimmiten.
Itselläni on installerista asennettu Suomi-kielipaketti v1.0. Tämä on aiheuttanut sen, että osa ohjelmista käynnistyy vasta n. 15 sek päästä ja sen, että pitemmistä tekstareista jää alarivi pois. Oliko niin, että nämä ovat korjattu uudessa versiossa? Mistä löydän uuden version, kun installer ei ehdota päivitystä kielipaketille?
Jos tulee tuntemattomasti numerosta puhelu, ruudulla näkyy "Estetty". Tuo hämäsi kyllä aluksi, voisi olla joku parempi suomennos siihen. Nokialaisittain Tuntematon numero?
arlong kirjoitti:Ruutuun tulee estetty, jos soittaja on asettanut numeron näyttämisen eston omasta kännykästään ja tuntematon numero, jos numero on salainen.
Aaa, tämä selvä, sittenhän se onkin aika ovelaa 8)
Sain eilen unlockattua puhelimen (OTB 1.1.3 + Ziphone 2.4 Windows) ja kaikki meni näppärästi pienen alkusähläyksen jälkeen. Huomasin tosin että sekä 0x0 että +358x0 numerot näkyy tosiaan pelkkinä numeroina. Ajattelin siis kokeilla tätä asennuspakettia (http://ipuhelin.com/asenna). Ongelmana on se että kun/jos refreshaan installerin sources listaa niin se kestää joskus peräti 20min! Taitaa olla joku kusu jossain? Noh, sain kuitenkin lisättyä tämän uuden sourcen ja se on nyt sijaitsee "Uncategorized" listassa. Mitään muuta ei näy/tapahdu. Eli mistä se "ipuhelin (1.1.3)" pitäs löytyä? Jos/kun klikkaan "Update" nappia, niin ruudulle ilmestyy eri kategorioita mistä olen jo aika huolellisesti selaillu kaikki läpi, tuloksetta.
HALP! Olenko nyt unohtanu asentaa jotain kikkaretta millä saan tehtyä kaikkea kivaa?
ps. onko kellään muulla WLAN ongelmia lähinnä nopeudessa?
EDIT: nyt se löyty. resetoin mun WLAN purkin minkä seurauksena iPhone valitti siitä ja kun se löys WLANin uudelleen niin se ilmesty listaan. :/
EDIT2: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=73&t=104532 <- lukee että asennuspaketin mukana tulis kans se tunnistus-paketti 1.1.3? Pitääkö paikkansa?
arlong kirjoitti:Itselläni on installerista asennettu Suomi-kielipaketti v1.0. Tämä on aiheuttanut sen, että osa ohjelmista käynnistyy vasta n. 15 sek päästä ja sen, että pitemmistä tekstareista jää alarivi pois. Oliko niin, että nämä ovat korjattu uudessa versiossa? Mistä löydän uuden version, kun installer ei ehdota päivitystä kielipaketille?
Kielipaketin versio on 1.0. Soittajantunnistus ja näppäimistö ovat versiota 1.1, mutta itse tiedostot niissäkin ovat samoja. Ero 1.0 versioon on asennuspakettiin korjattu/lisätty tiedostojen lukuoikeuksien korjaus. Jostain syystä tiedostojen lukuoikeudet olivat toisinaan poikkeavia kuin vastaavissa muissa puhelimissa.
Toi kielipaketti ei ainakaan aiheuta minkäänlaista hidastumista puhelimessa. Soittajantunnistus aiheutti joskus aiemmissa versioissa pientä pykymistä, kun selasi tekstiviestejä. "Suominäppis" toimii kuten pitääkin.
Mä en tosin ole asentanut noita installerin kautta eli mulla ei ole tietoa miten ne toimii sitä kautta asennettuna.
Puhelin on jailbreakattu ziphone 2.4:llä ja on Ranskalainen virallisesti unlockattu versio. Itselläni on asennettu installerista kaikki kolme pakettia ja kuten sanottu aina silloin tällöin joku ohjelma antaa odotuttaa avautumistaan sen 15 sek. sekä pitemmistä tekstareista jää puolet viimeisestä rivistä näkymättömiin. Ennen pakettien asentamista, hitautta ei ollut.
Brobleemia ton 1.2 version kanssa, matkapuhelimet tunnistuvat mutta lankaverkon numerot eivät operaattorina sonera. numerot tulivat muodossa 064 123456
Viimeksi muokannut blizzard, 25.2.2008 klo 14.20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MacMini , 2.7GHz Intel Core i7, 16GB 1333Mz DDR3 , 250 GB Solid state & 750GB Serial ATA @ 7200, SuperDrive 8X DL • Time Capsule 3TB-INT • Apple Thunderbolt Display • Apple IPhone 7Plus 256Gb, 2*Promise pegasus 12TB
Ok... Sen kyllä pitäisi periaatteessa tunnistaa noi lankaverkon puhelut... Mut jos ollaan ihan rehellisiä, niin mua EI KIINNOSTA. Mä olen tehnyt nämä kaikki jutut ihan omaan käyttöön ja jos ne ei jollekin toimi...niin mä en anna mitään 24/7 supportia.
Suominumeroiden osalta lista on tällänen:
Tota voi käydä itse muuttamassa /System/Library/Frameworks/AppSupport.framework/Support hakemistossa olevaan PhoneNumberTemplates tiedostoon.
Tarkoitus ei ollut laitta kritiikkiä vaan palautetta, itseäni kyllä ihmetytää mistä moinen voi johtua aikaisemmin kaikki on toiminut ihan ok ja nyt laitoin kokeilumielessä ton uudenversion ja tämä virhe ilmeni nyt palautin käsin tuon aiemman version mutta ei silti muutosta välillä tuntuu että henkimaailman hommeleita.
Noi 06 alueen rivit tällaiset
+ + + + 06 ### ########
+ + + + 6 ### ########
numero joka ei tunnistunut oli muotoa 06 ???????
ja näkyi muodossa (06?) ??????
MacMini , 2.7GHz Intel Core i7, 16GB 1333Mz DDR3 , 250 GB Solid state & 750GB Serial ATA @ 7200, SuperDrive 8X DL • Time Capsule 3TB-INT • Apple Thunderbolt Display • Apple IPhone 7Plus 256Gb, 2*Promise pegasus 12TB