Voi.Salmister kirjoitti:Kahvia, nuuskaa ja nyrkkeilyä. Voiko paremmin sunnuntai alkaa?

![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja maxima »
Voi.Salmister kirjoitti:Kahvia, nuuskaa ja nyrkkeilyä. Voiko paremmin sunnuntai alkaa?
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Älä ole tollanenmaxima kirjoitti:Voi.Salmister kirjoitti:Kahvia, nuuskaa ja nyrkkeilyä. Voiko paremmin sunnuntai alkaa?Ottaa sen nuuskan pois.
Viesti Kirjoittaja Celia »
Komppaan maximaa. Yökkö tapa.maxima kirjoitti:Voi.Salmister kirjoitti:Kahvia, nuuskaa ja nyrkkeilyä. Voiko paremmin sunnuntai alkaa?Ottaa sen nuuskan pois.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Eikö laiskuus olisi parempiSalmister kirjoitti:Mä en polta tupakkaa, en juo alkoholia(oikeasti en ole juonut kohta kuuteen vuoteen), kiroilen vain vähän, en kaiva nenää, en valehtele(paitsi nyt), enkä löy vaimoani. Haluan pitää itselläni edes yhden paheen.
Oon mä kyllä laiskakin. En maininnut sitä, kun ajattelin ettei kukaan huomaaErño kirjoitti:Eikö laiskuus olisi parempiSalmister kirjoitti:Mä en polta tupakkaa, en juo alkoholia(oikeasti en ole juonut kohta kuuteen vuoteen), kiroilen vain vähän, en kaiva nenää, en valehtele(paitsi nyt), enkä löy vaimoani. Haluan pitää itselläni edes yhden paheen.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Älä nyv vaan väitä, ettet mitään aihetta löydä löydä?Salmister kirjoitti:enkä löy vaimoani.
Pääasia on että en toimi, niin kuin ajattelen.Repe Ruutikallo kirjoitti:Älä nyv vaan väitä, ettet mitään aihetta löydä löydä?Salmister kirjoitti:enkä löy vaimoani.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Jos ei omaansa niin toisen.Lare kirjoitti: Mälliä huuleen sitä yrittää itse kukin laittaa.
Viesti Kirjoittaja Celia »
Repe Ruutikallo kirjoitti:Jos ei omaansa niin toisen.Lare kirjoitti: Mälliä huuleen sitä yrittää itse kukin laittaa.
Viesti Kirjoittaja G5Zen »
Repe Ruutikallo kirjoitti:Jos ei omaansa niin toisen.Lare kirjoitti: Mälliä huuleen sitä yrittää itse kukin laittaa.
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Onkos Killisen Teemu antanu luvan nimensä julkaisuun foorumillaCelia kirjoitti:Täällä päin Tamperetta on kyllä ihan vesikeli, mutta kieltämättä hiljaisen oloista ja valkoista. Mukava katsella tuota maisemaa oman kodin lämmöstä, teemukillisesta nautiskellen.
Viesti Kirjoittaja Lare »
No, minut tuntien, joku saattoi tuonkin taka-ajatuksen arvata.Repe Ruutikallo kirjoitti:Jos ei omaansa niin toisen.Lare kirjoitti: Mälliä huuleen sitä yrittää itse kukin laittaa.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Nyrkki »
Toisaalta idässä on Venäjä, joten kannattaa senkin takia ratsastaa kohti länttä. Mullakin näköjään korkeatasoisesti lähtee viikko käyntiin, lisää kaffetta.Mikael K. kirjoitti:Aamukahvi ja matka päinvastaiseen suuntaan kuin Lucky Lukessa. Mistähän sekin johtuu, että matka jatkuu näissä länkkärijutuissa aina kohti auringonlaskua? Vanhojen perinteiden mukaan vainajat haudataan aina kasvot kohti itää, auringonnousua. Symboliikkaa sekin. Niin, tämä siis on vasta aamiainen ja päivän filosofointi vasta aluillaan. Kiinnittäkää turvavyönne...
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Viesti Kirjoittaja makkone- »
Viesti Kirjoittaja piipelipaapeli »
Täältä löytyy -25h (kun on niin kiva lomailla välillä.. tämmöistä jonninjoutavata päivätyötä tekevän on niin helppo lähteä aina lomailemaan ja palkkakin on niin pieni, että eipä paljon tunnu kun niitä silloin tällöin palkasta vähentelee)makkone- kirjoitti:saakeli sentään, jäi aamuteet hörppimättä kun pommiin nukuin. ei liukuva työaikakaan auttanut, myöhässä oltiinno, sit joutuu ylitöihin ettei tule miinuksia. (-7h löytyy jo valmiiksi)
Viesti Kirjoittaja mylman »
Viesti Kirjoittaja To_Ok »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Mikkoja »
Viesti Kirjoittaja Erño »