Ama auta mua, vai ootko mut blokannu...

Viesti Kirjoittaja wanders »
Viesti Kirjoittaja MVi »
Viesti Kirjoittaja MVi »
Viesti Kirjoittaja iCook »
Eikös oikea aika olisi silloin, kun ne lähetetään?iCook kirjoitti:Eikös noiden viestien kuulukkin mennä ensin lähtevien kansioon ja siirtyä sieltä jossain vaiheessa lähetettyihin?
Viesti Kirjoittaja MVi »
Tähän asti on ollut niin, että siirtyvät lähetettyihin sitten kun vastaanottaja on lukenut.iCook kirjoitti:Eikös noiden viestien kuulukkin mennä ensin lähtevien kansioon ja siirtyä sieltä jossain vaiheessa lähetettyihin?
Sittenhän kansion nimi pitäisi olla Vastaanotetut, ei Lähetetyt...MVi kirjoitti:Tähän asti on ollut niin, että siirtyvät lähetettyihin sitten kun vastaanottaja on lukenut.iCook kirjoitti:Eikös noiden viestien kuulukkin mennä ensin lähtevien kansioon ja siirtyä sieltä jossain vaiheessa lähetettyihin?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja MVi »
Ei kun,Eikös oikea aika olisi silloin, kun ne lähetetään?
Mulla ne on kyllä Saapuneita...kallekilponen kirjoitti:Ei kun vastaanotetut ovat niitä jotka sinä olet vastaanottanut.
Viesti Kirjoittaja maxima »
No mutta tuo vastaanotetut olisi kyllä hämäävä.wanders kirjoitti:Mulla ne on kyllä Saapuneita...kallekilponen kirjoitti:Ei kun vastaanotetut ovat niitä jotka sinä olet vastaanottanut.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
wanders kirjoitti:Mulla ne on kyllä Saapuneita...kallekilponen kirjoitti:Ei kun vastaanotetut ovat niitä jotka sinä olet vastaanottanut.
Viesti Kirjoittaja DMCrimson »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Tästä tuskin voi foorumisoftaa syyttää.DMCrimson kirjoitti:Eikä eräs ihminen ole näemmä käynyt kahteen vuorokauteen täällä, jkäi jutut vähän kesken.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Tai mahd. poistettavaa..DMCrimson kirjoitti: Amanita: ihan ok systeemi tuo lopulta, jos henkilö ei olekaan lukenut viestiä ja välillä pälähtääkin jotain lisäiltävää aiheeseen...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Sas muuta...maxima kirjoitti:
Tai mahd. poistettavaa..
evo? Ei Voi Odottaa...? Sori mun kielitaito on joskus hieman huono.TheKraken kirjoitti:YV:t on toimineet kyllä ihan vuodesta kivi ja kuokka? Tässä oli kyse lähinnä tällaisesta klassisesta evo-henkisestä ongelmasta
Palaa sivulle “Foorumin ylläpito”