Iltaa
Nyt on käynyt niin, että tuon 1.1.3 firmiksen kanssa oli niin paljon ongelmia että päätin downgreidata 1.1.1 ja siitä 1.1.2. Puhelimen Jailbreakkasin onnistuneesti, mutta sen jälkeen puhelin jää palautustilaan. olen yrittänyt bootata puhelinta tuon Jailbreak sovelluksen avulla, mutta eipä onnistu.
JuzziK kirjoitti:Boottasinkin iBricrillä kirjoitettuani viestin. Kiitos teille. iPhone pelaa taas
Jussi
Itellä kävi sama homma että puhelin on palautus tilassa ja oon koittanu tutkia noit ohjeita millä saisin sen henkiin.. Mut ei aukee mulle millään.. Oisko teillä siinä sellasta näppärää ohjetta suomeksi millä saisin puhelimeni taas henkiin.. 1.1.3 päivitys on puhelimes ja se pelitti hyvin, kunnes tänään sattu vahinko
Some day, following the example of the United States of America, there will be a United States of Europe.
-George Washington
Tuolla independence ohjetta olen siis seurannut ja step 9 se tökkää.. independence on konnektoitunut iphoneen joka on recovery modessa, mutta sitten ei enää tapahdukkaan mitään. Se vaan jää siihen ja olen odottanut jo aika kauan sitä vaihetta.. Sitten yhdessä vaiheessa aloitin myös alusta, kuten siinä neuvotaan ja kun olin palauttanut 1.1.1 päivityksen niin tällä kertaa tulikin virhe (2), eikä tuota ohjeen mukaista. Sitten se tökkäs taas samaan pisteeseen. Independence sanoo että se on konnektoitunut puhelimeen mikä on recovery modessa, mutta mitään ei tapahdu...
Nyt olis kiva saada apua...
Some day, following the example of the United States of America, there will be a United States of Europe.
-George Washington
Ah, mikä lukutaidottomuuden multihuipentuma. Tässähän yritetään saada iPhone pois palautus/dfu-tilasta eikä toisin päin. Doh!
Jos sinulla on käytössä puucee/bootcamp kokeile iBricrillä boottausta. itsellä on ollut myös paljon ongelmia iNdepenencen kanssa Luultaasti restore on epäonnistunut, joten yritä uudelleen.
Ei oo buuceeta eikä bootcamppiä.. Kaikkea koitin ja vielä vähän siihen päälle. Päätin palauttaa iPhonen ja samalla päivittää 1.1.4. Joten nyt vaan odotellaan että ziphone saa uuden version millä 1.1.4 saadaan murrettua.
-George Washington
khalima kirjoitti:Ei oo buuceeta eikä bootcamppiä.. Kaikkea koitin ja vielä vähän siihen päälle. Päätin palauttaa iPhonen ja samalla päivittää 1.1.4. Joten nyt vaan odotellaan että ziphone saa uuden version millä 1.1.4 saadaan murrettua.
Periaatteeessa hätä ei ole välttämättä tämännäköinen, sulla on varmaan nyt siinä se hätäpuhelu-skriini? Soita tähän numeroon: *3001#12345#*, sitte avautuu valikko josta meet alas Versions. Mitä siinä Firware versionin kohdalla lukee?
Olen karvainen ja maskuliininen mies
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
khalima kirjoitti:Ei oo buuceeta eikä bootcamppiä.. Kaikkea koitin ja vielä vähän siihen päälle. Päätin palauttaa iPhonen ja samalla päivittää 1.1.4. Joten nyt vaan odotellaan että ziphone saa uuden version millä 1.1.4 saadaan murrettua.
Periaatteeessa hätä ei ole välttämättä tämännäköinen, sulla on varmaan nyt siinä se hätäpuhelu-skriini? Soita tähän numeroon: *3001#12345#*, sitte avautuu valikko josta meet alas Versions. Mitä siinä Firware versionin kohdalla lukee?