Tai no mistäs minä tiedän, vaikka ko. härpäkkeeksi on joku muukin kelvannut, kun vasta ensi viikolla siirryn MBP:n kautta Macin ihmeelliseen maailmaan
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tuli tämä 'kuparinenkin' puhkaistua tälle palstalle...
Viesti Kirjoittaja TLP »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Juu on kyllä tuo ollut "korvattavissa" ennen, AirPort Extremeen vaan kovoa kiinni tms..TLP kirjoitti:Mielenkiintoisin uutuus koko repertuaarissa lienee, näin valokuvaajalle, tuo Time Capsule
Tai no mistäs minä tiedän, vaikka ko. härpäkkeeksi on joku muukin kelvannut, kun vasta ensi viikolla siirryn MBP:n kautta Macin ihmeelliseen maailmaan
Tuli tämä 'kuparinenkin' puhkaistua tälle palstalle...
Viesti Kirjoittaja gandalfi »
Ei vaan toimi noin timemachinen kanssaPikkuroope kirjoitti:Juu on kyllä tuo ollut "korvattavissa" ennen, AirPort Extremeen vaan kovoa kiinni tms..TLP kirjoitti:Mielenkiintoisin uutuus koko repertuaarissa lienee, näin valokuvaajalle, tuo Time Capsule
Tuli tämä 'kuparinenkin' puhkaistua tälle palstalle...Mutta tervetuloa foorumille!
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Mulla ainakin toimii hienosti. Asiasta löytyy keskustelua toisista ketjuista.gandalfi kirjoitti:Ei vaan toimi noin timemachinen kanssa
Viesti Kirjoittaja BATA »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Eikö se Storen sivuilta näy?BATA kirjoitti:Terve,
Minkälaisia toimitusaikoja on nyt päivityksen jälkeen annettu MBP:lle? Aattelin tuon karvalakki MBP:n tilata storesta, onko hajua kauanko pitää vartoa?
Viesti Kirjoittaja BATA »
Viesti Kirjoittaja joonahe »
Pistin saman MBP:n tilaukseen keskiviikkona, luvataan perille ensi viikon lopulla.BATA kirjoitti:Terve,
Minkälaisia toimitusaikoja on nyt päivityksen jälkeen annettu MBP:lle? Aattelin tuon karvalakki MBP:n tilata storesta, onko hajua kauanko pitää vartoa?
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja tkt »
Minusta Bluetooth-multitouch-ohjauslevy olisi mukavampi.Sherukka kirjoitti:Tällaista en ole nähnyt kenenkään vielä kaipaavan eli USB-multi-touch-ohjauslevy!? Tahtoo!!!
EDIT: Ehkä kuitenkin ulkoisen näppiksen yhteyteen.
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Miksi ihmeessä kirjoitin USB? Tarkoitin tietysti langatonta!tkt kirjoitti:Minusta Bluetooth-multitouch-ohjauslevy olisi mukavampi.Sherukka kirjoitti:Tällaista en ole nähnyt kenenkään vielä kaipaavan eli USB-multi-touch-ohjauslevy!? Tahtoo!!!
EDIT: Ehkä kuitenkin ulkoisen näppiksen yhteyteen.
EDIT: Ihan irrallisena.
--Ari
Viesti Kirjoittaja hessu#9 »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Siis tilasit mistä, storesta?hessu#9 kirjoitti:mikä on kohtuullinen aika toimitukselle. tilasin tämän uuden macbook pro:n 28.2. ensin odotusajan piti olla noin 10 päivää, sitten myyjä korjasi, että heille on tulossa ne jo 5.3 tienoolla. asiaa tiedustellessani hän totesi, että toimitus viivästyy ja saan koneen kahden viikon sisään. se on siis n 20.3??? onks kukaan saanut tälläisen oikeesti.![]()
mun eka macci muuten 15" 2,5GHz 4GB ram jne.tuskaisen pitkään joutuu vaan odottamaan! varsinkin kun olin jo ostamas sitä kunnes kuulin huhuja et uusi versio ois pian saapumas. mikä on raja odottamiselle?
Ei varmaankaan tuntomerkit osu Storeen ... Mikäs oli muistin lisähinta kyseisessä kaupassa? Olen kuullut että Mac-erikoisliikkeet suolaa aika tehokkaasti Kingstoneja (otetaan nettikaupan hinta ja kerrotaan ainakin kahdella)...Pikkuroope kirjoitti:Siis tilasit mistä, storesta?hessu#9 kirjoitti:mikä on kohtuullinen aika toimitukselle. tilasin tämän uuden macbook pro:n 28.2. ensin odotusajan piti olla noin 10 päivää, sitten myyjä korjasi, että heille on tulossa ne jo 5.3 tienoolla. asiaa tiedustellessani hän totesi, että toimitus viivästyy ja saan koneen kahden viikon sisään. se on siis n 20.3??? onks kukaan saanut tälläisen oikeesti.![]()
mun eka macci muuten 15" 2,5GHz 4GB ram jne.tuskaisen pitkään joutuu vaan odottamaan! varsinkin kun olin jo ostamas sitä kunnes kuulin huhuja et uusi versio ois pian saapumas. mikä on raja odottamiselle?
Viesti Kirjoittaja Kreivi »
Mä tilasin MBP:n Apple Storesta 28.2 ja tilaus meni läpi 3.3 kun tilisiirto ok. Tällä hetkellä matkalla ja pitäisi olla täällä 12-13.päivä.hessu#9 kirjoitti:mikä on kohtuullinen aika toimitukselle. tilasin tämän uuden macbook pro:n 28.2. ensin odotusajan piti olla noin 10 päivää, sitten myyjä korjasi, että heille on tulossa ne jo 5.3 tienoolla. asiaa tiedustellessani hän totesi, että toimitus viivästyy ja saan koneen kahden viikon sisään. se on siis n 20.3??? onks kukaan saanut tälläisen oikeesti.![]()
Viesti Kirjoittaja hessu#9 »
ostin koneen humacista. opiskelija-alennus koneesta ja mielestäni kohtuulliseen(??) hintaan päivityksen 4gigaan eli 80 euroa. ei ole tarvetta muutoin kritisoida kyseistä liikettä, koska kaikki on sujunut hyvin, mutta tuo toimitusaika ihmetyttää. samalla ärsyttää katsoa applestorea jossa kone luvataan toimittaa 2 päivän sisällä. edellisestä viestistä päätellen se kaks päivää on applestorenkin kanssa liikoja luvattu! se on myös asiakkaan huijausta!Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei varmaankaan tuntomerkit osu Storeen ... Mikäs oli muistin lisähinta kyseisessä kaupassa? Olen kuullut että Mac-erikoisliikkeet suolaa aika tehokkaasti Kingstoneja (otetaan nettikaupan hinta ja kerrotaan ainakin kahdella)...Pikkuroope kirjoitti:Siis tilasit mistä, storesta?hessu#9 kirjoitti:mikä on kohtuullinen aika toimitukselle. tilasin tämän uuden macbook pro:n 28.2. ensin odotusajan piti olla noin 10 päivää, sitten myyjä korjasi, että heille on tulossa ne jo 5.3 tienoolla. asiaa tiedustellessani hän totesi, että toimitus viivästyy ja saan koneen kahden viikon sisään. se on siis n 20.3??? onks kukaan saanut tälläisen oikeesti.![]()
Kohtuullistahan tuo on. Tosin Humacin konehinnat on olleet aika kovat, selvästi päälle Applen.hessu#9 kirjoitti:
ostin koneen humacista. opiskelija-alennus koneesta ja mielestäni kohtuulliseen(??) hintaan päivityksen 4gigaan eli 80 euroa.
Viesti Kirjoittaja jugih »
Applestorehan lupaa nimenomaan lähettää tuotteen x päivän sisällä. Sittenhän se paketti matkaa kiinasta tänne sellaisen viikon.samalla ärsyttää katsoa applestorea jossa kone luvataan toimittaa 2 päivän sisällä. edellisestä viestistä päätellen se kaks päivää on applestorenkin kanssa liikoja luvattu!
Eli siis ihan kun apple on luvannut.Mä tilasin MBP:n Apple Storesta 28.2 ja tilaus meni läpi 3.3 kun tilisiirto ok. Tällä hetkellä matkalla ja pitäisi olla täällä 12-13.päivä.
Viesti Kirjoittaja Akseli Kartaani »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Viesti Kirjoittaja Hiace »
Viesti Kirjoittaja Sauli77 »
Viesti Kirjoittaja viltsu »
Palaa sivulle “Ajankohtaista Apple-maailmasta”