MBP:lle Mikrobitin 17"-läppäritestissä täydet pinnat!
-
amanita
- Ylläpitäjä
Re: MBP:lle Mikrobitin 17"-läppäritestissä täydet pinnat!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
eewok
Viesti Kirjoittaja eewok »
Hieman OT. Mutta tilasin itsellenikin tuon MacWorld-lehden ja sivuilla luki "Please allow 10-12 weeks for first issue to arrive." , että onko kokokemusta kestääkö tuon ensimmäisen numeron tuleminen tosiaan tuon 10-12 viikko??amanita kirjoitti: Tulee minulle MacWorld-lehtikin!!
iPad
Apple Watch S5
AirPods Pro
Macbook pro 13”
-
amanita
- Ylläpitäjä
Mulle on lehti tullut jo pari vuotta, mutta ihan vähäinen muistinpätkä on, että ei kestä noin kauaa. Laita mulle yv:nä osoitteesi, voin luettuani postittaa sulle hiljan tulleen lehden ja seuraavankin, mikäli oman lehtesi tulo kestää kauan. Moni kenties säilyttää noita lehtiä, minä en enää viitsi, kertyy muutoin liikaa kamaa nurkkiin.eewok kirjoitti:Hieman OT. Mutta tilasin itsellenikin tuon MacWorld-lehden ja sivuilla luki "Please allow 10-12 weeks for first issue to arrive." , että onko kokokemusta kestääkö tuon ensimmäisen numeron tuleminen tosiaan tuon 10-12 viikko??amanita kirjoitti: Tulee minulle MacWorld-lehtikin!!
-
maxima
Viesti Kirjoittaja maxima »
Jahas! Eewokki voi sitte forwardata ne tänne! Mulla on vielä monta nurkkaa täyttämättä!amanita kirjoitti:Mulle on lehti tullut jo pari vuotta, mutta ihan vähäinen muistinpätkä on, että ei kestä noin kauaa. Laita mulle yv:nä osoitteesi, voin luettuani postittaa sulle hiljan tulleen lehden ja seuraavankin, mikäli oman lehtesi tulo kestää kauan. Moni kenties säilyttää noita lehtiä, minä en enää viitsi, kertyy muutoin liikaa kamaa nurkkiin.eewok kirjoitti:Hieman OT. Mutta tilasin itsellenikin tuon MacWorld-lehden ja sivuilla luki "Please allow 10-12 weeks for first issue to arrive." , että onko kokokemusta kestääkö tuon ensimmäisen numeron tuleminen tosiaan tuon 10-12 viikko??amanita kirjoitti: Tulee minulle MacWorld-lehtikin!!
Muoks: Innostuin tästä keskustelusta klampsimaan postilaatikolle ja siihenhän se iTellan mies autollaan körötteli samaan aikaan. 8) Eli nyt vertailua lukemaan.
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
eewok
Viesti Kirjoittaja eewok »
Niin tossa olis oikein tollanen "anna hyvän kiertää" meininki. Joo miksen vois laittaa eteenpäin katotaan nyt kauan tossa ekassa numerossa tosiaan kestää...Amanita on kyllä eri reilu tyyppi...maxima kirjoitti:Jahas! Eewokki voi sitte forwardata ne tänne! Mulla on vielä monta nurkkaa täyttämättä!amanita kirjoitti:
Mulle on lehti tullut jo pari vuotta, mutta ihan vähäinen muistinpätkä on, että ei kestä noin kauaa. Laita mulle yv:nä osoitteesi, voin luettuani postittaa sulle hiljan tulleen lehden ja seuraavankin, mikäli oman lehtesi tulo kestää kauan. Moni kenties säilyttää noita lehtiä, minä en enää viitsi, kertyy muutoin liikaa kamaa nurkkiin.
iPad
Apple Watch S5
AirPods Pro
Macbook pro 13”
-
amanita
- Ylläpitäjä
-
maxima
Aivan. Mitäs jos nyt vaan skannaisit koko lehden ja pistäisit .pdäffänä sähköpostilaatikkoon?amanita kirjoitti:Tästähän voisi saada hyvän kierrätyssysteemin. Ketju halukkaista offariin ja privalla aina seuraavan osoitetta kysymään. Vaatii tosin viitseliäisyyttä laahautua postiin sitä postimerkkiä hakemaan.
-
amanita
- Ylläpitäjä
-
maxima
Senkin vanhanaikainen! Elämme modernissa maailmassa. 8) .pdf on tätä päivää!amanita kirjoitti:Minä raahaudun mieluummin sitä postimerkkiä hakemaan.
[/offtopic]
Kommentoisin jotenkin artikkelia, mutten oikein keksi sanottavaa. Himo MBP:tä kohtaan kyllä syntyi nyt.
-
Repe Ruutikallo
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Miksei sillä linjalla edettäessä saman tien kierrätetä koko Amanita? Lehdet kainalossa? Vuosi täysihoitoa eri homppulaisosoitteissa onnistuis varmaan hyvinkin hätäseen, sen verran täältä sokea Reettakin löytää innokkaita hyvänkierrättäjiä.eewok kirjoitti: Niin tossa olis oikein tollanen "anna hyvän kiertää" meininki.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
MacFinn
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Saahan ton MacWorldin ostettua nettilehtenäkin, ei kai kukaan moiseen skannausurakkaan lähde.maxima kirjoitti:Senkin vanhanaikainen! Elämme modernissa maailmassa. 8) .pdf on tätä päivää!amanita kirjoitti:Minä raahaudun mieluummin sitä postimerkkiä hakemaan.![]()
[/offtopic]
Kommentoisin jotenkin artikkelia, mutten oikein keksi sanottavaa. Himo MBP:tä kohtaan kyllä syntyi nyt.
Niin eikä tarvii odotella, että koska ilmestyy eikä täyty nurkat.
-
maxima
Vitsillähän minä.MacFinn kirjoitti:
Saahan ton MacWorldin ostettua nettilehtenäkin, ei kai kukaan moiseen skannausurakkaan lähde.
Niin eikä tarvii odotella, että koska ilmestyy eikä täyty nurkat.
-
Crash test dummy
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Repe Ruutikallo kirjoitti:Miksei sillä linjalla edettäessä saman tien kierrätetä koko Amanita? Lehdet kainalossa? Vuosi täysihoitoa eri homppulaisosoitteissa onnistuis varmaan hyvinkin hätäseen, sen verran täältä sokea Reettakin löytää innokkaita hyvänkierrättäjiä.eewok kirjoitti: Niin tossa olis oikein tollanen "anna hyvän kiertää" meininki.
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
En tiedä suostuuko amanita tuollaiseksi kiertopalkinnoksi.Repe Ruutikallo kirjoitti:Miksei sillä linjalla edettäessä saman tien kierrätetä koko Amanita? Lehdet kainalossa? Vuosi täysihoitoa eri homppulaisosoitteissa onnistuis varmaan hyvinkin hätäseen, sen verran täältä sokea Reettakin löytää innokkaita hyvänkierrättäjiä.
Mielestäni olen tilaaja muttei ole lehteä näkynyt.
MBP:hen kaipaisin toista hiiren painiketta.
-
Repe Ruutikallo
Olipa hienoa että tuosta käytännön tehosta tuli oikein mustaa valkoiselle. Helppohan on päätellä, että käyttiksen ansiosta myös MacBook on hemmetisti nopeampi kuin samantehoisia osia sisältävät vistanderit.
-
Repe Ruutikallo
Kyllä mun hiirissä on kaksi painiketta myös MBP:hon kytkettynä.Lare kirjoitti: MBP:hen kaipaisin toista hiiren painiketta.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Ja siitä nettilehdestä: Haluan ehdottomasti hyppysiini oikean lehden! Noi iltapäivälehtien lööpit ja pikaselauksen voi loistavasti lukea netissä, mutta oikeaa fyysistä asialehteä ei voita mikään!
-
JuzziK
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Tehtäiskö vaihtokauppaa. Mä lähetän sulle Aku Ankkoja ja sinä laitat Mikrobitin tulemaan.amanita kirjoitti:Kun selkänsä kääntää, niin jo on joutua kiertopalkinnoksi! Ei tuu pojat mitään !![]()
Ja siitä nettilehdestä: Haluan ehdottomasti hyppysiini oikean lehden! Noi iltapäivälehtien lööpit ja pikaselauksen voi loistavasti lukea netissä, mutta oikeaa fyysistä asialehteä ei voita mikään!
Jussi
-
amanita
- Ylläpitäjä
Mikrobittejä kierrätänkin lähipiirissä, MacWorldit siis olen nakellut roskiin jollakin aikavälillä, nyt tosin lähtee rundi niiden kohdalla liikkeelle. MacWorldeihinhan vois vaikka laittaa nimikirjoituksenkin, näkee kenellä se on ollut!JuzziK kirjoitti: Tehtäiskö vaihtokauppaa. Mä lähetän sulle Aku Ankkoja ja sinä laitat Mikrobitin tulemaan.Se on vain vähän tympeää viskata ne roskiin
Jussi
-
maxima
Tässä niin kiireisessä nykymaailmassa voisi tehdä ihan hyvää että lopetettaisiin sähköpostien lähettelyt ja otettais ne postimerkit esille, ja tuo lehden jakaminen voisi toimia keskustelupalstana.amanita kirjoitti:MacWorldeihinhan vois vaikka laittaa nimikirjoituksenkin, näkee kenellä se on ollut!
-
Crash test dummy
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Ei kai tässä mistään kiertopalkinnosta kyse ollutkaanamanita kirjoitti:Kun selkänsä kääntää, niin jo on joutua kiertopalkinnoksi! Ei tuu pojat mitään !![]()
-
Repe Ruutikallo
Sekä ylläpidon ja ylistyksen vastaanottamisesta koirankorvaisia Macworldeja vastaan.Crash test dummy kirjoitti:Ei kai tässä mistään kiertopalkinnosta kyse ollutkaanamanita kirjoitti:Kun selkänsä kääntää, niin jo on joutua kiertopalkinnoksi! Ei tuu pojat mitään !![]()
Lähinnä kai sellaisesta "kansan" luo laskeutumisesta.. vähän niinku maakuntakierrokset poliitikoilla.
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
ei oo kun MVi:n, mä kyl komppasin kun en ekana uskaltanu alunperin ujona ehdottaa..Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei, kyllä se on G5Zenin syy että Amanita on mode.
-
TVi
Viesti Kirjoittaja TVi »
Maanantain lööppi on valmis: "Ujon Jamacin kohupaljastus"Jamac kirjoitti:ei oo kun MVi:n, mä kyl komppasin kun en ekana uskaltanu alunperin ujona ehdottaa..Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei, kyllä se on G5Zenin syy että Amanita on mode.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Ansio?????Jamac kirjoitti:ei oo kun MVi:n, mä kyl komppasin kun en ekana uskaltanu alunperin ujona ehdottaa..Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei, kyllä se on G5Zenin SYY että Amanita on mode.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka