Ainakin yssi parannus tuntuis 1.1.4:jässä olevan.. tai sitte se vaan tuntuu siltä mut siis w-lan toimisjotenkin "nopeempaa" ja siis en tiä.. mut tuubin videotki tuntuu aukeevan nopeemmi ja kaik web osotteet sun muut.. 1.1.3:mes mulla ainakin tahmas langaton oikeen olantanaa koko aika 1.1.3:mosella..
Tiedä sitte onko tää pelkkä "tuntemus" vaiko tosiasia mut ite oon tyytyväinen tän päivityksen päivittämiseen..
"PowerMac Dual G5/1,8GHz | 3Gt | 2x300Gt+4x500Gt+3x250Gt | OS X 10.4.10" (Matotöötöstä purtuun omenaan? Puuceet poltettu!!)
Kaverin 1.1.3 BL 4.6 puhelin meni yhtäkkiä palautustilaan kesken netissä surffailun. Palautin iTunesissa uuteen 1.1.4:ään. Sitten iClarified ohjeella kohtaan 16 asti. Ei mene pidemmälle ellei ole BL 3.9. Lopuksi SIM unlock iNdependencellä. Taas toimii puhelin.
Eli onko nain etta vaikka kaupasta tarttuis nyt 1.1.4 niin sen saa downgreidattua 1.1.3 seen ja sit tolla ZiPhonella hoituu loput? Eihan naissa versiossa pysy perassa... tsorge aakkoset - lunchi vieraan koneella....
IIIMacci kirjoitti:Eli onko nain etta vaikka kaupasta tarttuis nyt 1.1.4 niin sen saa downgreidattua 1.1.3 seen ja sit tolla ZiPhonella hoituu loput? Eihan naissa versiossa pysy perassa... tsorge aakkoset - lunchi vieraan koneella....
Näin mä ymmärtäisin tuon perusteella (ziphone.orgista):
"1.1.4 is just a debug release.
There is no real reason to rush and upgrade. Use DFU mode in ziphone to downgrade to 1.1.3
And enjoy your phone!"
Eli ilmeisesti 1.1.4:n saa downgreidattua 1.1.3:en.
1.1.4 on muuten toimiva, paitsi Services.app ei toimi täysin. SSH:n saa kyllä pois päältä, mutta ei enää takaisin päälle ennen kuin puhelimen käynnistää uudelleen. Mitään korjausta tähän?
tuomas92 kirjoitti:1.1.4 on muuten toimiva, paitsi Services.app ei toimi täysin. SSH:n saa kyllä pois päältä, mutta ei enää takaisin päälle ennen kuin puhelimen käynnistää uudelleen. Mitään korjausta tähän?
Mulla on Servicen tilalla BossPrefs ja toimii kyllä SSH ja AFP, päälle ja pois. Kokeiles sitä.
Olen karvainen ja maskuliininen mies
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
ahis kirjoitti:Kaverin 1.1.3 BL 4.6 puhelin meni yhtäkkiä palautustilaan kesken netissä surffailun. Palautin iTunesissa uuteen 1.1.4:ään. Sitten iClarified ohjeella kohtaan 16 asti. Ei mene pidemmälle ellei ole BL 3.9. Lopuksi SIM unlock iNdependencellä. Taas toimii puhelin.
Oon kans tehny tälleen, kunnes iNdependence hyyty kohtaan "Waiting for SIM unlock". Siinä vaan se pallo pyörii. Kauankos se siellä kesti?
Some day, following the example of the United States of America, there will be a United States of Europe.
-George Washington
ahis kirjoitti:Kaverin 1.1.3 BL 4.6 puhelin meni yhtäkkiä palautustilaan kesken netissä surffailun. Palautin iTunesissa uuteen 1.1.4:ään. Sitten iClarified ohjeella kohtaan 16 asti. Ei mene pidemmälle ellei ole BL 3.9. Lopuksi SIM unlock iNdependencellä. Taas toimii puhelin.
Oon kans tehny tälleen, kunnes iNdependence hyyty kohtaan "Waiting for SIM unlock". Siinä vaan se pallo pyörii. Kauankos se siellä kesti?
Se pitäisi tapahtua ihan parissa sekunnissa. Pakota lopettamaan iNdependence, ja yritä uudestaan tuota Sim unlock kohtaa.
Se pitäisi tapahtua ihan parissa sekunnissa. Pakota lopettamaan iNdependence, ja yritä uudestaan tuota Sim unlock kohtaa.
Jaahas taitaa olla meikäläisen iPhone menetetty. Unlockki meni läpi, mutta ei vaan toimi. Nyt se on vähän niin kun iPod touch. Ja kun menee asetuksiin niin siellä ei oo sitä carrier kohtaa ollenkaan. Taas palataan lähtöruutuun. iTunesista palautus 1.1.4 ja jatketaan odottelua, jos jostain sais ohjeen millä puhelimen saa henkiin, jos enää ikinä saa...
Some day, following the example of the United States of America, there will be a United States of Europe.
-George Washington
khalima kirjoitti:
Jaahas taitaa olla meikäläisen iPhone menetetty. Unlockki meni läpi, mutta ei vaan toimi. Nyt se on vähän niin kun iPod touch. Ja kun menee asetuksiin niin siellä ei oo sitä carrier kohtaa ollenkaan. Taas palataan lähtöruutuun. iTunesista palautus 1.1.4 ja jatketaan odottelua, jos jostain sais ohjeen millä puhelimen saa henkiin, jos enää ikinä saa...
Hmm... Suosittelen kokeilemaan vielä uudestaan sitä Sim unlockia. Ties vaikka onnistuisi sittenkin...
tuomas92 kirjoitti:1.1.4 on muuten toimiva, paitsi Services.app ei toimi täysin. SSH:n saa kyllä pois päältä, mutta ei enää takaisin päälle ennen kuin puhelimen käynnistää uudelleen. Mitään korjausta tähän?
Mulla on Servicen tilalla BossPrefs ja toimii kyllä SSH ja AFP, päälle ja pois. Kokeiles sitä.
Ei toimi silläkään. Pitää vielä kokeilla iNdependencen kautta asentaa SSH, jos sillä tokenisi.
khalima kirjoitti:Jaahas taitaa olla meikäläisen iPhone menetetty. Unlockki meni läpi, mutta ei vaan toimi. Nyt se on vähän niin kun iPod touch. Ja kun menee asetuksiin niin siellä ei oo sitä carrier kohtaa ollenkaan. Taas palataan lähtöruutuun. iTunesista palautus 1.1.4 ja jatketaan odottelua, jos jostain sais ohjeen millä puhelimen saa henkiin, jos enää ikinä saa...
khalima kirjoitti:Jaahas taitaa olla meikäläisen iPhone menetetty. Unlockki meni läpi, mutta ei vaan toimi. Nyt se on vähän niin kun iPod touch. Ja kun menee asetuksiin niin siellä ei oo sitä carrier kohtaa ollenkaan. Taas palataan lähtöruutuun. iTunesista palautus 1.1.4 ja jatketaan odottelua, jos jostain sais ohjeen millä puhelimen saa henkiin, jos enää ikinä saa...
Näyttää siltä, ettei tuo uusin versio ainakaan suurempia ongelmia oo aiheuttanut. Kokeillaas iClarifiedin GUI Mac-ohjella miten käy (lähtötilanne 1.1.3 BL 4.6)
1. iPhone kiinni koneeseen ja Päivitä 1.1.4
Näyttää päivittävän soft - ja firmwaren (n. 10+5 min)
-> lopuksi ilmoitus virheellisestä SIM-kortista
Mac Fan kirjoitti:iPhone kiinni koneeseen ja Päivitä 1.1.4
Teitkö siis nimenomaan Update eikä Restore?
Itseänikin nimenomaan houkuttaisi päivitys, jotta puhelimen tiedot eivät katoaisi. Zibri varoitteli, että tuo Update jättää Installer.app -tiedostoja, jotka saattavat sotkea sen cachen, mutta jos ennen päivitystä poistaa kaikki ylimääräiset ohjelmat, niin luulisi, ettei ongelmia ole. Lisäksi netissä on kyllä ohje, jolla sen cachen voi poistaa käsin.
Pitää varmaan itsekin päivittää tuohon 1.1.4:seen... Mulla ei meinaan ole 1.1.3:ssa kertaakaan toiminut paikannus wlanin perusteella.. Aina nappaa muutaman sadan metrin päähän kännykkätukiasemien perusteella..
Nyt kun 1.1.4 on ulkona, niin voisko joku jolla toi 1.1.4 toimii hyvin koota step-by-step ohjeet meille tyhmille miten päivittää hävittämättä kaikki numerot, tekstarit, maili-asetukset jne., ja myöskin lisätä ohjeet miten saa puhelimesta "suomi-puhelimen" (olettaen että se suomi-paketti (ipuhelin) toimii 1.1.4:ssa)? Oma 1.1.3 toimii loistavasti, mutta ainahan uudempi versio on parempi.