Mitä muutoksia region formatilla saa aikaan?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
4 viestiä
• Sivu 1/1
-
Mitä muutoksia region formatilla saa aikaan?
Viesti Kirjoittaja Nissse »
iClarifiedilla on uudet ohjeet region formatin muuttamiseksi kai mihin maahan tahansa. (http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=725) Mitä tuo käytännössä oikein muuttaa ja mahdollistaa? Ei ole oikein selvinnyt. Vaikuttaako esim. soittajantunnistukseen 1.1.3:ssa tms? Onko joku kokeillut, onko Suomi tuolla mukana?
-
- Ylläpitäjä
Re: Mitä muutoksia region formatilla saa aikaan?
Viesti Kirjoittaja egoste »
On mukana ja TOIMII / vaikuttaa mm. niihin. (Myös alkaa puhumaan Suomea kalenterissa jne..)
Tunnistuskin toimii ainakin Saunalahden / Elisan numeroilla. Ruoattalaisesta en tiiä eikä kiinnosta![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Itse siis asensin "puhtaaseen" 1.1.3 ziPhone iLuuriin.
Tunnistuskin toimii ainakin Saunalahden / Elisan numeroilla. Ruoattalaisesta en tiiä eikä kiinnosta
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Itse siis asensin "puhtaaseen" 1.1.3 ziPhone iLuuriin.
-
Viesti Kirjoittaja Benzin »
Ainakin sen että jos oli jo suomentanut iPuhelin 1.1.3 -paketilla Installerin kautta niin nyt välilyönnin tuplanäpäytys ei teekään enää pistettä ja välilyöntiä (EDIT: katso alla). Täytyy kai kokeilla jommankumman paketin poistamista. Toivoin Region Formatin tuovan ääkköset suoraan näppäimistöön mutta se mitään tuonut.
EDIT:
Okei, poistin iPuhelin -paketit ja varmuudeksi ton Region Formatinkin jonka sitten asensin uudelleen. Ainoa mitä sillä näytti pääsevän "uutena" valitsemaan on Settings>General>International>Region Format jossa löytyy Finland. Kieliä vain ne vakiot (eng-ran-sak-ita) eli mitään suomea ei mistään löydy. Region Format sai lähteä, iPuhelin takasin. Regioniksi saa valittua Suomen, kieleksi suomen. Ja tuon välilyönnin tuplanäpäytys johtui Kb:stä jossa olin asettanut automaattisen korjauksen pois, samalla häviää em. pisteen ja välilyönnin oikotie vaikka sille on oma liukukytkin olemassa, ristiriitaa.
= itse en keksi Unlock Region Format -paketille käyttöä. Ainakaan jos on iPuhelin-paketti asennettuna.
EDIT:
Okei, poistin iPuhelin -paketit ja varmuudeksi ton Region Formatinkin jonka sitten asensin uudelleen. Ainoa mitä sillä näytti pääsevän "uutena" valitsemaan on Settings>General>International>Region Format jossa löytyy Finland. Kieliä vain ne vakiot (eng-ran-sak-ita) eli mitään suomea ei mistään löydy. Region Format sai lähteä, iPuhelin takasin. Regioniksi saa valittua Suomen, kieleksi suomen. Ja tuon välilyönnin tuplanäpäytys johtui Kb:stä jossa olin asettanut automaattisen korjauksen pois, samalla häviää em. pisteen ja välilyönnin oikotie vaikka sille on oma liukukytkin olemassa, ristiriitaa.
= itse en keksi Unlock Region Format -paketille käyttöä. Ainakaan jos on iPuhelin-paketti asennettuna.
Air 11" 1,8 GHz i7|4GB|256SSD|Lion
iPhone 4S 64Gt musta|Sonera Data Teho|Bose QC15
iPod Nano 8Gt|2nd Gen|(PRODUCT) RED|Koss Porta Pro
iPhone 4S 64Gt musta|Sonera Data Teho|Bose QC15
iPod Nano 8Gt|2nd Gen|(PRODUCT) RED|Koss Porta Pro
-
Viesti Kirjoittaja pasimus »
avaako tämä jo valmiiksi puhelimen sisältämät, mutta piilossa olevat kielet? Eli vastaako tämä Touchin kieliasetuksia siinä mielessä? Itellä kun nuo iPuhelimen paketit kaatoivat aina puhelimen ja vain restore auttoi ja kaiken uudelleen asentaminen. Niin vähän pelottaa lähteä kokelemaan. Ihan hyvin vuoksikaan ei joka päivä viittis asennella kaikkea uusiks.
4 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka