Totta

Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Totta
Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Miten mulle tulee tuosta ihan mieleen tuo mun oma setti
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Taidat asua ylioppilaskylässä, olenko oikeassa?G5Zen kirjoitti:Pientä päivitystä. Taustalla Hopeisen Omenan laatuvahti.
Viesti Kirjoittaja G5Zen »
Kyllä vain.vinouma kirjoitti:Taidat asua ylioppilaskylässä, olenko oikeassa?G5Zen kirjoitti:Pientä päivitystä. Taustalla Hopeisen Omenan laatuvahti.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Linuxiapa hyvinkin, kuten näkyy.Muffe kirjoitti:Linuxeja Erño vain latailee, eikös?Pikkuroope kirjoitti:Tottamakkone- kirjoitti:...
rikollista puuhaa havaittu
Onhan tuossa joitain samankaltaisuuksia, kuten näppis/hiiri-yhdistelmä (tosin oma setti oli kuvanottohetkellä olkkarin setupissa kiinni), hyllykön vkittumaisuus, ymsEvilPet kirjoitti:Miten mulle tulee tuosta ihan mieleen tuo mun oma settiErño kirjoitti:Mitään en siivoile, enkä kuvakulmia mieti:
KUVA
Ja tuo setup jatkuu vielä olkkarissa![]()
http://img.photobucket.com/albums/v494/ ... /setup.jpg
Viesti Kirjoittaja juppe »
Viesti Kirjoittaja Ori0n »
Toimiiko tuo Logitechin MX400 hyvin macin kanssa? Olen kuullut ongelmista sivunäppäinten kanssa.G5Zen kirjoitti:Pientä päivitystä. Taustalla Hopeisen Omenan laatuvahti.
MX400 toimii muuten hyvin (käytän pääasiassa ergonomiasyistä), mutta noita sivunappeja en ole tosiaan saanut liitettyä osaksi normaalikäyttöä. Asensin Logitechin ohjelmiston, mutta se pisti koneen muuten solmuun, niin jouduin poistamaan sen. Voi siihen olla jokin ratkaisu, mutta en ole vielä jaksanut innostua etsimään.Ori0n kirjoitti:Toimiiko tuo Logitechin MX400 hyvin macin kanssa? Olen kuullut ongelmista sivunäppäinten kanssa.G5Zen kirjoitti:Pientä päivitystä. Taustalla Hopeisen Omenan laatuvahti.
Entä mistä ihmeestä noita lamppuja saa?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Hah, mulla on täsmälleen samanlainen vanha kirjoituspöydän tuoli! Käyttöpaikka omalleni on makuuhuoneessa, työtuolina on Salli satulatuoli. Täytyisi kai päivittää oma setup-kuva.juppe kirjoitti:Tässä parit kuvat omasta "konttorista". Onneks kuvaan ei tullut sohva, joka oli kuvaushetkellä selkäni takana. On vähän kerääntynyt Kawasakin osia soffalle. Emäntä tykkää
Viesti Kirjoittaja makkone- »
ja toisella näytöllä omenamehu! sehän vasta rikollista onkinErño kirjoitti:Het ollaan sormella sohimassaMuffe kirjoitti:
Linuxiapa hyvinkin, kuten näkyy.
Viesti Kirjoittaja makkone- »
Ootko kokeillu USB Overdrivea? sillä ainakin oman razerin kaikki napit saatiiin toimimaan. luulisi tuonkin hiiren siitä tokenevan.G5Zen kirjoitti: MX400 toimii muuten hyvin (käytän pääasiassa ergonomiasyistä), mutta noita sivunappeja en ole tosiaan saanut liitettyä osaksi normaalikäyttöä. /
Viesti Kirjoittaja darthmother »
???Missä olut???G5Zen kirjoitti:MX400 toimii muuten hyvin (käytän pääasiassa ergonomiasyistä), mutta noita sivunappeja en ole tosiaan saanut liitettyä osaksi normaalikäyttöä. Asensin Logitechin ohjelmiston, mutta se pisti koneen muuten solmuun, niin jouduin poistamaan sen. Voi siihen olla jokin ratkaisu, mutta en ole vielä jaksanut innostua etsimään.Ori0n kirjoitti:Toimiiko tuo Logitechin MX400 hyvin macin kanssa? Olen kuullut ongelmista sivunäppäinten kanssa.G5Zen kirjoitti:Pientä päivitystä. Taustalla Hopeisen Omenan laatuvahti.
Entä mistä ihmeestä noita lamppuja saa?
Lamppu on ostettu Turun Sähkö ja Valaisin -liikkeestä (tms), sijaitsee Humalistonkadulla. En löytänyt pikaisella googlettamisella edes www-sivustoa. :/
T3B.darthmother kirjoitti:???Missä olut???
Viesti Kirjoittaja Pbman »
G5Zen kirjoitti:T3B.darthmother kirjoitti:???Missä olut???
Näyttää pahasti siltä, että tän ketjun valtas Turkulaiset...Pbman kirjoitti:G5Zen kirjoitti:T3B.darthmother kirjoitti:???Missä olut???Treba rulaa!
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Pitää näin ulkoturkulaisena sanoa, että Treba on kyllä sen kaupungin parasta antiaG5Zen kirjoitti:Näyttää pahasti siltä, että tän ketjun valtas Turkulaiset...Pbman kirjoitti:G5Zen kirjoitti: T3B.Treba rulaa!
makkone- kirjoitti:ja toisella näytöllä omenamehu! sehän vasta rikollista onkinErño kirjoitti:Het ollaan sormella sohimassaMuffe kirjoitti:
Linuxiapa hyvinkin, kuten näkyy.![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja mkio »
Hahaa, katselinkin tätä ketjua avatessani että nyt on sen näköisiä laudoituksia parvekkeella ettei voida olla missään muualla kuin täällä Yo-kylässä.G5Zen kirjoitti:T3B.darthmother kirjoitti:???Missä olut???
Viesti Kirjoittaja Pbman »
Aaltopeltikylä =) Tuota en olekaan vielä kuullut.juppe kirjoitti:Ei kai treba oo se aaltopeltikylän pubi?
Viesti Kirjoittaja Nyrkki »
Ihan selkeesti Air tuossa valkoisessa pehmustetussa kuoressa.ompputetteri kirjoitti:
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”