http://ohjelmat.yle.fi/euroviisut/etusivu
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Kato ku sää et vaan ymmärräCrimson kirjoitti:Ari Koivusen ja Katri Helenan jälkeen ehkäpä turhin "hevibändi".
Juuri näin.TheKraken kirjoitti: Kato ku sää et vaan ymmärrä![]()
Viesti Kirjoittaja iPratt »
Eikö paidattomat nahkahousuiset soturit olekaan kova juttu homopiireissä?iPratt kirjoitti:toisaalta euroviisut on euroopan homokansan juhla, joten crystal voisi pärjtäkin...
Viesti Kirjoittaja zemex »
Oon ihan samaa mieltä vaikka raskasta musiikkia kuuntelenkin.. No minä olenkinCrimson kirjoitti:Ari Koivusen ja Katri Helenan jälkeen ehkäpä turhin hevibändi.
Mutta toisaalta, mä en oo koskaan ymmärtäny Manowariakaan. Ja onhan se varma, että nuo pääsevät edustamaan Suomea näissä elämää suuremmissa karkeloissa.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja RedDelicious »
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Ahola todellakin laulelee kyllä usein ihan miten sattuu. Potentiaalia on, mutta ei oikein pysy hanskassa se taito.Wespa kirjoitti:Aholako muka epävireessä?masa kirjoitti:vaikka vähän epävireessä mennäänkin
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Jaa no voi olla, ei ole niin kauheasti tullut seurattua, mitä nyt pari kertaa jollain festareilla tullut nähtyä ja ainakin silloin homma toimi. Vaikka nyt ei musiikillisesti niin antoisaa olekaan niin ei sentään ihan törkeää ryöstöviljelyä otsat kurtussa à la Sturm Und Drang, vaan ihan hauskaa menoa kaikinpuolin.Cathi777 kirjoitti:Ahola todellakin laulelee kyllä usein ihan miten sattuu. Potentiaalia on, mutta ei oikein pysy hanskassa se taito.
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Ootko muuten koskaan kuunnellut jälkeenpäin jotain tallennuksia festareilta? Sellaiset bändit, jotka siellä omaan korvaan ovat kuulostaneet oikein mainiolta niin eivät sitten enää siltä sitten kuulostakaan. Eli usein se tunnelma paikan päällä tekee sen, että ei tuollaisiin asioihin kiinnitä huomiota. Taas kotona tuollaiset asiat omista stereoista esiin pomppaa. Tämä siis ei nyt liittynyt tähän varsinaiseen aiheeseen vaan tuli ylipäätään vain mieleen.Wespa kirjoitti:Jaa no voi olla, ei ole niin kauheasti tullut seurattua, mitä nyt pari kertaa jollain festareilla tullut nähtyä ja ainakin silloin homma toimi. Vaikka nyt ei musiikillisesti niin antoisaa olekaan niin ei sentään ihan törkeää ryöstöviljelyä otsat kurtussa à la Sturm Und Drang, vaan ihan hauskaa menoa kaikinpuolin.Cathi777 kirjoitti:Ahola todellakin laulelee kyllä usein ihan miten sattuu. Potentiaalia on, mutta ei oikein pysy hanskassa se taito.
Viesti Kirjoittaja Celia »
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Sen verran harvemmin tulee käytyä että voin sanoa että onneksi ei.Cathi777 kirjoitti:Ootko muuten koskaan kuunnellut jälkeenpäin jotain tallennuksia festareilta?.
Viesti Kirjoittaja jugih »
Viesti Kirjoittaja jugih »
Niin, siis olet missannut jotenkin sen glamourin, hileet ja kilkkeet? plus 1998 transuvoittajan ja viimevuoden lesbovoittajan. Ja muutenkin sen vähemmistöskenen mikä kappaleiden sateenkaarisanomasta voisi tulkita ulos..Celia kirjoitti: ....en ole oikein vieläkään ymmärtänyt mihin euroviisujen suosio gay-piireissä oikein perustuu. Olen kysynytkin, mutta en ole saanut tyydyttävää vastausta.
Viesti Kirjoittaja Petenez »
Olet varmaan niitä jotka sanoi samaa Lordin voittaessa karsinnat?jugih kirjoitti:Olen sanaton karitapion ja teräsbetonin tuotoksista. Siis voi s**tana mitä p**kaa!!! no further comments. Menen oksentamaan myötähäpeääni.
Viesti Kirjoittaja Celia »
Itse asiassa olen missannut vuoden 1998 transuvoittajan, mutta viime vuoden voittajan tiesin olevan lesbo.jugih kirjoitti:Niin, siis olet missannut jotenkin sen glamourin, hileet ja kilkkeet? plus 1998 transuvoittajan ja viimevuoden lesbovoittajan. Ja muutenkin sen vähemmistöskenen mikä kappaleiden sateenkaarisanomasta voisi tulkita ulos..Celia kirjoitti: ....en ole oikein vieläkään ymmärtänyt mihin euroviisujen suosio gay-piireissä oikein perustuu. Olen kysynytkin, mutta en ole saanut tyydyttävää vastausta.![]()
Käänetään asia näin, että mun mielestä noista laulukarnevaaleista ei saa straightia mitenkään.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja JHA »
Keskiajalla moni tiede oli unohdettuna ja hukattuna ja teräksen käyttö betonin vahvikkeena on tosiaan uudempaa perua mutta sitävastoin usein unohdettua tietoa on se että opus caementitium oli rakennusmateriaalina tunnettu jo antiikin RoomassaRepe Ruutikallo kirjoitti:Tää Teräsbetoni leikkii keskiaikajuttuja... keskiajalla ei kuitenkaan tunnettu edes betonia. Itse asiassa sana teräsbetoni on kotoisin viime vuosisadalta, 1800-luvulla — jolloin vasta betonin metallivahvistuksia alettiin käyttää — puhuttiin rautabetonista.