Henkihän sulta lähtee.Viizei kirjoitti:Pitäisi koulun kirjoja lukea..Motivoikaa vähän...!!
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja weeezes »
Henkihän sulta lähtee.Viizei kirjoitti:Pitäisi koulun kirjoja lukea..Motivoikaa vähän...!!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Huoh, mistään ei tunnu saavan toimivia ajureita. Ois kiva kuunnella iTunesilla musaa samalla kun suunnistaa CD merikartan avullaErño kirjoitti:Bootcamppi beta oli parempi ku tämä 2.0. Tuossa finaalissa ei toimi äänet eikä hiirikään kunnolla
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Jone-51K kirjoitti:Seo kohta taas tuo joulu...
Viesti Kirjoittaja DGKarper »
Viesti Kirjoittaja vesku »
DGKarper kirjoitti:Ääni pettää ja 5 tuntia pitäs vielä jutella asiakkaiden kanssa![]()
Olis pitänyt vaan suosiolla jäädä kotiin.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kateeksi käy teitä, joilla 5h small talk on ääihuulista kiinni. Mulla leikkaa aina aivot kiinni. Ilmoista voi puhua 5min, sitten syvä hiljaisuus.DGKarper kirjoitti:Ääni pettää ja 5 tuntia pitäs vielä jutella asiakkaiden kanssa![]()
Hiljaisuus on hyvä asia 8)Lare kirjoitti:Kateeksi käy teitä, joilla 5h small talk on ääihuulista kiinni. Mulla leikkaa aina aivot kiinni. Ilmoista voi puhua 5min, sitten syvä hiljaisuus.DGKarper kirjoitti:Ääni pettää ja 5 tuntia pitäs vielä jutella asiakkaiden kanssa![]()
Viesti Kirjoittaja Celia »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Mitä vuodattamista siinä muka on?Anniel kirjoitti:Mä en enää tunnista Erñoa tolla uudella avatarilla
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
kallekilponen kirjoitti:Eilisillasta asti kurkku on tuntunut hassulta...aamulla alkoi sitten kunnolla kipeytyä ja katsoin töissä peiliin...valkoisia länttejä...eli angiinahan se tietysti on...ja lääkäriin pääsyä saa odottaa vielä kuutisen tuntia...
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Viesti Kirjoittaja tkt »
Häivytys? Videoissa mielleyhtymäksi tulee kuva vähitellen tapahtuva häivytys esimerkiksi mustaksi (tai joksikin muuksi kuvaksi). Äänillä puolestaa voimakkuutta vähitellen vähentämällä poistetaan äänilähde kuuluvista. Lopetuksen tai siirtymän tekeminen ilman tarkkaa rajaa?Viizei kirjoitti:Olen kuullut viime päivinä liian monta uutta versiota sanasta: Feidaus. Siis siitä, että mitä se tarkoittaa...![]()
![]()
Kertokaa te mitä se teidän mielestänne tarkoittaa?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Feidautut taustakohinaan, feidautut.tkt kirjoitti:Oliko yhtään toivotun kaltaista, vai liukenenko taas taustakohinaan?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Jos joku ei ilmesty sovittuun tapaamiseen, esim. treffeille, hän feidaa. Tämä taitaa olla jotain nuorisoslangiaViizei kirjoitti:Olen kuullut viime päivinä liian monta uutta versiota sanasta: Feidaus. Siis siitä, että mitä se tarkoittaa...![]()
![]()
Kertokaa te mitä se teidän mielestänne tarkoittaa?