1.Aloitin homman palauttamalla tehdas asetukset puhelimeen (1.1.2), en ole aivan varma että alkoiko itunes tunkemaan myös uusinta softaa luuriin.
2. Latasin tuon alas windows koneelle http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=655
3.Seurasin ohjeita loppuun asti,mutta kun homma oli valmis jäi iphone recovery tilaan, enkä pääse pois siitä,
4.Unlockaus näyttää onnistuneen kun puhelin kysy pin koodia ja tuli kenttää, mutta näkyvissä on seuraavat kuvat: Itunesin logo (yläpuolella) ja alapuolella laturin kuva, ja pieni lukon kuva sen itunesin logon yläpuolella.
5. Hätäpuhelut vain sallittuja, voin soittaa kelle vaan valitsemalla sieltä numero pädin, mutta se jääkin siihen,en pääse tosta tilasta pois.
6.Unlockauksen aikana mulla oli saunalahden kortti sisällä.
7.Itunesi ei löydä puhelinta, sanoo vain että laita simmi puhelimeen vaikka se onkin siellä ja kenttää on.
MIkä avuksi?
Jos joku pystyy jesaamaan minua ongelmalla olisin kiitollinen,asun helsingissä,olisi hyvä jos joku osaava voisi hoitaa tuon unlockauksen minulle,ja saada softa 1.1.4.
T: Benkku
Iphonen päivitys epäonnistui,puhelin jumiin
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
5 viestiä
• Sivu 1/1
-
Iphonen päivitys epäonnistui,puhelin jumiin
Viesti Kirjoittaja Benkku15 »
Käytössä: Apple iMac 27" 3,06Ghz 4GB+ Apple MacBook Pro 15,4" 2,66Ghz i7 4GB :)
-
- Ylläpitäjä
Re: Iphonen päivitys epäonnistui,puhelin jumiin
Viesti Kirjoittaja egoste »
Ehkä kannattaa selailla näitä aikaisempia topikkeja. Tässä esim. yksi.
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... &start=200
Tuon voi tehdä myös versioon 1.1.4 ja avata ZiPhone 2.5c versiolla. Toimii ! (itse omalla vastuulla
)
Eli alusta vaan uudestaan:
DFU restore iTunesilla.
ZiPhonella aukaisten
ja sitten
Installerilla BSD subsystem ja Region patch jne. mitä katsot tarpeelliseksi.
ja siellä iClarified sivulla on hyviä ohjeita myös...
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... &start=200
Tuon voi tehdä myös versioon 1.1.4 ja avata ZiPhone 2.5c versiolla. Toimii ! (itse omalla vastuulla

Eli alusta vaan uudestaan:
DFU restore iTunesilla.
ZiPhonella aukaisten
ja sitten
Installerilla BSD subsystem ja Region patch jne. mitä katsot tarpeelliseksi.
ja siellä iClarified sivulla on hyviä ohjeita myös...
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
No tuossahan se vika voisi sitten ollakin...Benkku15 kirjoitti:2. Latasin tuon alas windows koneelle http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=655

Eli tuo vanha versio ZiPhonesta EI toimi 1.1.4:sen kanssa, jonka se iTunes on saattanut sinne palauttaessasi softaa työntää! Nappaappas nyt uusin ZiPhone täältä: http://www.ziphone.org/
Tuossa on ihan tuo kunnon GUI, joten sieltä vain valkkaat Do it all!
-
Viesti Kirjoittaja Toivonen »
Lataa ZiPhohe.Benkku15 kirjoitti:1.Aloitin homman palauttamalla tehdas asetukset puhelimeen (1.1.2), en ole aivan varma että alkoiko itunes tunkemaan myös uusinta softaa luuriin.
2. Latasin tuon alas windows koneelle http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=655
3.Seurasin ohjeita loppuun asti,mutta kun homma oli valmis jäi iphone recovery tilaan, enkä pääse pois siitä,
4.Unlockaus näyttää onnistuneen kun puhelin kysy pin koodia ja tuli kenttää, mutta näkyvissä on seuraavat kuvat: Itunesin logo (yläpuolella) ja alapuolella laturin kuva, ja pieni lukon kuva sen itunesin logon yläpuolella.
5. Hätäpuhelut vain sallittuja, voin soittaa kelle vaan valitsemalla sieltä numero pädin, mutta se jääkin siihen,en pääse tosta tilasta pois.
6.Unlockauksen aikana mulla oli saunalahden kortti sisällä.
7.Itunesi ei löydä puhelinta, sanoo vain että laita simmi puhelimeen vaikka se onkin siellä ja kenttää on.
MIkä avuksi?
Jos joku pystyy jesaamaan minua ongelmalla olisin kiitollinen,asun helsingissä,olisi hyvä jos joku osaava voisi hoitaa tuon unlockauksen minulle,ja saada softa 1.1.4.
Käynnistä ZiPhone (Windows -versio saattaa vaatia että asennat sen ensin) ja varmista että Jailbreak, Activate ja Unlock on valittuna. Sammuta iTunes (mulla ainakin vaikutti häiritsevän hommaa) ja käynnistä breikkaus startista. Saunalahden kortti saa olla sisällä.
Muuta ei pitäsi vaatia.
Luultavasti tämän jälkeen on vanhassa 1.1.2 -versiossa, jos se oli ennen asennettuna. Restoraa (palauta) iTunesilla versioon 1.1.4 ja tee edellämainittu uudelleen.
Tomi Toivonen
-
Viesti Kirjoittaja Benkku15 »
Jep,kiitos kaikille!
Sain puhelimen toimimaan, kotona macci tunnisti luurin,ja siihen oli päivittyny 1.1.4 softa,latasin eilen ilalla tuon ziphone 2.5c ja sillä hän se lähti toimimaan,ja suomen kielisen päckin vielä asennsin installerin kautta.

Sain puhelimen toimimaan, kotona macci tunnisti luurin,ja siihen oli päivittyny 1.1.4 softa,latasin eilen ilalla tuon ziphone 2.5c ja sillä hän se lähti toimimaan,ja suomen kielisen päckin vielä asennsin installerin kautta.

Käytössä: Apple iMac 27" 3,06Ghz 4GB+ Apple MacBook Pro 15,4" 2,66Ghz i7 4GB :)
5 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka