Itse soittelen ainakin miljoonaa istrumenttia (samaan aikaan), mm. trumpettia, pianoa/koskettimia, kitaraa, bassoa, kannelta, suutani, puhelinta ja ovikelloa..
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)

Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja iCook »
Viesti Kirjoittaja Lillan »
Rummut?Pikkuroope kirjoitti:Kerros mitä sinne pukata, muistaen että kymmenen on raja vaihtoehdoille
You got it.Lillan kirjoitti:Rummut?Pikkuroope kirjoitti:Kerros mitä sinne pukata, muistaen että kymmenen on raja vaihtoehdoille
I've got it, a little late maybeiCook kirjoitti:You got it.Lillan kirjoitti:Rummut?Pikkuroope kirjoitti:Kerros mitä sinne pukata, muistaen että kymmenen on raja vaihtoehdoille
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Totta. Kuorossakin olen laulanut ja suihkussa joka aamu.Teppo Tulppu kirjoitti:Otsikko ei mielestäni aivan vastaa vaihtoehtoja: onko soittaminen ainoa tapa olla musiikin harrastaja tahi peräti muusikko?
Erittäin totta. Se, että huomautin puuttuvista rummuista oli vasta alkusoittoa... intro, kato, hehheh...Teppo Tulppu kirjoitti:Otsikko ei mielestäni aivan vastaa vaihtoehtoja: onko soittaminen ainoa tapa olla musiikin harrastaja tahi peräti muusikko?
Kyllä laulajakin voi olla muusikko tai musiikin harrastaja!maxima kirjoitti:Totta. Kuorossakin olen laulanut ja suihkussa joka aamu.Teppo Tulppu kirjoitti:Otsikko ei mielestäni aivan vastaa vaihtoehtoja: onko soittaminen ainoa tapa olla musiikin harrastaja tahi peräti muusikko?Usein myös autoillessa ja joskus jopa humalassa.
Tuon äänestyksen otsikkohan on että mitä soitat, soittaminen ei siis toki ole ainoa tapa harrastaa musiikkia, mutta äänestys nyt koskee sitä, enempää vaihtoehtoja ei saa..Teppo Tulppu kirjoitti:Otsikko ei mielestäni aivan vastaa vaihtoehtoja: onko soittaminen ainoa tapa olla musiikin harrastaja tahi peräti muusikko?
Ja? Sitähän tarkoitinkin...Lillan kirjoitti:Kyllä laulajakin voi olla muusikko tai musiikin harrastaja!maxima kirjoitti:Totta. Kuorossakin olen laulanut ja suihkussa joka aamu.Teppo Tulppu kirjoitti:Otsikko ei mielestäni aivan vastaa vaihtoehtoja: onko soittaminen ainoa tapa olla musiikin harrastaja tahi peräti muusikko?Usein myös autoillessa ja joskus jopa humalassa.
Okei, ymmärsin sinut väärin. Viestisi perusteella jotenki ymmärsin että olit sitä mieltä että laulaminen ei kuuluisi musiikin harrastukseen/muusikkuuteen... Pahoittelunimaxima kirjoitti:Totta. Kuorossakin olen laulanut ja suihkussa joka aamu.Teppo Tulppu kirjoitti:Otsikko ei mielestäni aivan vastaa vaihtoehtoja: onko soittaminen ainoa tapa olla musiikin harrastaja tahi peräti muusikko?Usein myös autoillessa ja joskus jopa humalassa.
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Täytyy kyllä myöntää että olin vähän kujalla paikoitellen eli en yhtään ihmettele.Lillan kirjoitti: Okei, ymmärsin sinut väärin. Viestisi perusteella jotenki ymmärsin että olit sitä mieltä että laulaminen ei kuuluisi musiikin harrastukseen/muusikkuuteen... Pahoitteluni
Viesti Kirjoittaja tkt »
Viesti Kirjoittaja JuhaDude »
joo, tusinamuusikko eli harrastelija jo vuodesta miekka ja kypärä. Nykyään keikkalaitteisto on Macbook Pro + Mainstage + Axiom 61, toimii kuin unelma. Kunpa olisi ollut tällainen setup teinivuosina..Pikkuroope kirjoitti:Ei olisi uskonut? 8) Kertokaas, mitä soittelette tai teette musiikin parissa?
Itse soittelen ainakin miljoonaa istrumenttia (samaan aikaan), mm. trumpettia, pianoa/koskettimia, kitaraa, bassoa, kannelta, suutani, puhelinta ja ovikelloa..Pyöriskelen tuolla musiikkilukion puolella ihmettelemässä. Laitetaans saman tien äänestys.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Jonkkis »
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”