Reps!! Tuo on varmasti toimiva herätyskello. Torkullekin voi laittaa...mmmvuori kirjoitti:[img]kuva[/img]
Tässä mun nykyinen herätyskello. Piti hankkia uus ku vanha joutu pesukoneeseen.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Lillan »
Reps!! Tuo on varmasti toimiva herätyskello. Torkullekin voi laittaa...mmmvuori kirjoitti:[img]kuva[/img]
Tässä mun nykyinen herätyskello. Piti hankkia uus ku vanha joutu pesukoneeseen.
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Tosin hiukan hinnakas huoltaa.Lillan kirjoitti:Reps!! Tuo on varmasti toimiva herätyskello. Torkullekin voi laittaa...mmmvuori kirjoitti: Tässä mun nykyinen herätyskello. Piti hankkia uus ku vanha joutu pesukoneeseen.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Mistäs tollaisen voisi ostaa? Ei löydy kaikkia työkaluja jotta ite voisi tehdä.gramdel kirjoitti:Tosin hiukan hinnakas huoltaa.Lillan kirjoitti:Reps!! Tuo on varmasti toimiva herätyskello. Torkullekin voi laittaa...mmmvuori kirjoitti: Tässä mun nykyinen herätyskello. Piti hankkia uus ku vanha joutu pesukoneeseen.
/---
ap
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Käyt ostamassa kaupasta purkillisen flaksia.maxima kirjoitti: Mistäs tollaisen voisi ostaa? Ei löydy kaikkia työkaluja jotta ite voisi tehdä.
Yksi iso flaksipurkki, kiitos!gramdel kirjoitti:Käyt ostamassa kaupasta purkillisen flaksia.maxima kirjoitti: Mistäs tollaisen voisi ostaa? Ei löydy kaikkia työkaluja jotta ite voisi tehdä.
/---
ap
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Juu maksaahan se, mutta vastineeksi saakin sitten ominaisuuksia ja laajennettavuutta roppakaupalla:gramdel kirjoitti:Tosin hiukan hinnakas huoltaa.Lillan kirjoitti:Reps!! Tuo on varmasti toimiva herätyskello. Torkullekin voi laittaa...mmmvuori kirjoitti: Tässä mun nykyinen herätyskello. Piti hankkia uus ku vanha joutu pesukoneeseen.
/---
ap
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Flaksipurkin (alkosta?) käytettyäsi suuntaat sitten vain vastakkaisen sukupuolen suosimiin kokoontumispaikkoihin. Lisäksi tarvitset kerkeän kielen.Lillan kirjoitti:Yksi iso flaksipurkki, kiitos!gramdel kirjoitti:Käyt ostamassa kaupasta purkillisen flaksia.maxima kirjoitti: Mistäs tollaisen voisi ostaa? Ei löydy kaikkia työkaluja jotta ite voisi tehdä.
/---
ap
Mä olen ollut siinä käsityksessä että se alkomahooli lisäis vastakkaisen sukupuolen flaksia, ei minun.mmmvuori kirjoitti:
Flaksipurkin (alkosta?) käytettyäsi suuntaat sitten vain vastakkaisen sukupuolen suosimiin kokoontumispaikkoihin. Lisäksi tarvitset kerkeän kielen.
Ja muista Tuomari "Hande" Nurmion sanat:
"Paksu lompakko - helppo on lempeä pyytää"
Eiköhän se siitä.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Ei se lisää.Lillan kirjoitti:Mä olen ollut siinä käsityksessä että se alkomahooli lisäis vastakkaisen sukupuolen flaksia, ei minun.mmmvuori kirjoitti:
Flaksipurkin (alkosta?) käytettyäsi suuntaat sitten vain vastakkaisen sukupuolen suosimiin kokoontumispaikkoihin. Lisäksi tarvitset kerkeän kielen.
Ja muista Tuomari "Hande" Nurmion sanat:
"Paksu lompakko - helppo on lempeä pyytää"
Eiköhän se siitä.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Tutustuin kyseiseen versioon muutama vuosi sitten Virroilla. Siellä oli yksi tuollainen vermes eikä se toiminut. Kukkoa viinissä oli lähin ajatukseni, kun se karjui joka ikinen aamu eri aikaan ja sitä ei saanut hiljaiseksi millään.
Viesti Kirjoittaja DigiMon »
Viesti Kirjoittaja KinZZa »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »